Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 100 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s., z pohledu konkurence
Tomková, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi společnosti České dráhy, a.s. a konkurencí na železničním trhu v České republice. Cílem práce je zhodnocení a poskytnutí uceleného pohledu na marketingové komunikace Českých drah, a.s. z jednotlivých forem a pomocí vlastního dotazníkového výzkumu zjistit povědomí zákazníků o marketingových činnostech společnosti a zároveň jejich spokojenost s poskytovanými službami. Současná situace na českém železničním trhu je znázorněna prostřednictvím konkurenční analýzy. Práce je zaměřena na segment B2C a osobní železniční dopravu.
Sponzoring ve fotbale na příkladu FK Olympie Týn nad Vltavou
Brom, Josef ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem ve fotbale na příkladu regionálního fotbalového klubu. Cílem je odhalit důležitost sponzorů pro fungování uvedeného klubu a za pomoci terénního šetření zjistit vnímání sponzorů mezi fanoušky a také motivaci sponzorů, která je vedla ke spolupráci s klubem. Získané poznatky je možné využít pro vylepšení spolupráce mezi klubem a sponzory.
Marketingová strategie firmy Hyundai
Jíchová, Kristýna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Bobák, Andrej (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová strategie Hyundai se zabývá rozborem marketingové strategie této společnosti a jejích konkurenčních výhod. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první, teoretická, je zaměřena na vysvětlení pojmu marketing, používaných strategiích na mezinárodních trzích, dále pak na marketingový mix a jeho možnosti adaptace a na dostupná média a jejich vhodnosti pro různé potřeby firem. Také se věnuje formám výzkumu trhu, analýzám a PR. Druhá část je praktická a zabývá se automobilkou Hyundai. Je v ní analyzována strategie Hyundaie, její konkurenční výhody a média, která společnost používá, vztahy s veřejností a využití sportovních aktivit v rámci sponzoringu a propagace firmy. Dále je pak její součástí i analýza konkurenčního prostředí v České republice a postavení zkoumané společnosti. Na závěr jsou uvedeny dva výzkumy trhu, jeden agenturní o postavení značek a druhý provedený autorkou, který je zaměřen na majitele vozů Hyundai a jejich spokojenost, stejně tak jako na parametry, jež vlastníky vedly k nákupu vozu.
Marketingová a komunikační strategie divadla Viola
Poláček, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vysekalová, Jitka (oponent)
Hlavním cílem následující diplomové práce je zanalyzovat marketingovou a komunikační strategii divadla Viola a navrhnout její možná vylepšení do budoucna. Samotná práce obsahuje osm kapitol a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Úvodní čtyři teoretické kapitoly se věnují vymezení pojmu marketing, marketingovému mixu, situační analýze a marketingovým a komerčním komunikacím a strategiím. Další kapitoly tvoří praktickou část práce a zabývají se divadlem Viola, analýzou jeho marketingového mixu, hodnocením stávající marketingové a komunikační strategie a interpretací výsledků vlastního dotazníkového šetření. Na základě těchto analýz jsou v závěrečné kapitole navržena doporučení na vylepšení a zefektivnění marketingové a komunikační strategie divadla Viola do budoucna.
Komunikace ČSOB se zaměřením na mladé lidi
Leskovec, Jan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tomášek, Karel (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo analyzovat komerční komunikaci ČSOB se svými klienty se zaměřením na mladé lidi a následně doporučit zlepšení komunikace s tímto segmentem do budoucna. Jako podklad pro návrhy na vylepšení bylo použito dotazníkové šetření mezi studenty.
Formy komerčních komunikací v televizi a jejich uplatnění
Hokrová, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novák, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza jednotlivých forem komerčních komunikací v televizi. Mezi tyto formy patří reklamní spot, sponzoring, teleshopping, teletext, injektáž a product placement. Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretickými východisky této práce jsou první a druhá kapitola. Pojednávají o marketingu, marketingovém a komunikačním mixu, marketingových a komerčních komunikacích. Třetí kapitola popisuje již média a mediální prostředí. Konkrétně televizí, respektive televizním médiem, se detailně zabývá kapitola čtvrtá. V páté kapitole je obsažena samotná analýza jednotlivých forem komerčních komunikací uplatňovaných v televizi. Její součástí je mj. rozbor dat poskytnutých společností Admosphere, s.r.o. pro účely této práce a rozhovory provedené s odborníky z televizního, mediálního prostředí.
Nové formy komerčních komunikací a jejich využití v kreativních průmyslech
Fidrmucová, Naďa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Diplomová práce "Nové formy komerčních komunikací a jejich využití v kreativních průmyslech" je zaměřena na dva fenomény dnešní doby. Na nové formy komerční komunikace jako reakce na opouštění klasických komunikačních metod, kanálů a médií. Druhým fenoménem jsou pak kreativní průmysly jako příležitost pro novou ekonomiku. V práci se postupně zabývám analýzou specifik marketingové komunikace v oblasti kreativních průmyslů, analýzou komerční komunikace a jejích vybraných nových forem a praktickými příklady jejich využití v oblasti kreativních průmyslů. Na základě těchto analýz vyvozuji obecné závěry a specifika užití nových forem komerčních komunikací v komunikaci jednotlivých odvětví kreativních průmyslů.
Specifika komerčních komunikací ve Vietnamu
To, Bich Ngoc ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá trhem komerčních komunikací ve Vietnamu a vymezením jeho specifik. Vodítkem pro porovnání je český trh komerčních komunikací. První kapitola se zabývá teoretickým východiskem pro celou práci. Šest forem komerčních komunikací (Reklama, Direct Marketing, Sales Promotion, Public Relations, Sponzoring a Online komunikace) je zařazeno do širšího rámce marketingové komunikace. Druhá kapitola seznamuje čtenáře s Vietnamem, důraz je kladen na ekonomickou situaci země, historii a kulturu. Třetí kapitola poskytuje informace k pochopení vietnamského spotřebitele z pohledu jeho kulturních dimenzí a spotřebních trendů. Je zde uveden rovněž příklad segmentace spotřebitelů podle věku. Čtvrtá kapitola charakterizuje trh komerčních komunikací ve Vietnamu. Popsán je reklamní řetězec a jeho fungování. Pozornost je věnována právní regulaci trhu komerčních komunikací. Dále jsou vymezeny u jednotlivých forem specifika na tamním trhu. Cenné informace pro tuto část práce poskytli odborníci komerčních komunikací ve Vietnamu. Poslední kapitola zužitkovává poznatky dané problematiky na příkladu analýzy televizní kampaně mezinárodní značky ve Vietnamu.
Reklama v době globalizace
Wagnerová, Adéla ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jiráková, Drahomíra (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu lokalizačních principů firmy McDonald's a její reklamní strategie. V souvislosti se sílícím vlivem globalizace, dochází ke sjednocování ekonomických oblastí a k následnému prostupování globalizace do kulturní oblasti. Lokální kultury se sobě přibližují a vzniká kultura jednotná, globální. Každá akce budí reakci, proto i globalizace má svůj následek a totiž akcentování místních koloritů a upřednostňování lokálních principů před unifikací. V první kapitole jsou definovány základní pojmy, jakými jsou marketingové, komerční komunikace a reklama. V práci jsou rozebrány oblasti vlivu globalizace a podrobněji zejména změny reklamy v globálním prostředí. V práci jsou na základně výzkumu dotazníkovým šetřením analyzovány reklamní strategie firmy McDonald's. V závěru práce je navrhnut nový, lokálně přizpůsobený produkt a firmě jsou přiloženy další doporučení týkající se reklamy.
Marketing strategy of Beachklub Praha - Pankrác
Bellová, Barbora ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Burianová, Monika (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie beachvolejbalového areálu Beachklub Praha -- Pankrác a navrhnutí změn do budoucna. Teoretická část je zaměřena na specifika marketingu služeb, marketingové plánování a jeho fáze, strategie marketingové komunikace a nástroje komunikačního mixu. První kapitola praktické části nabízí charakteristiku Beachklubu Praha -- Pankrác a jeho nabídky služeb. Nejdůležitější část celé práce tvoří poslední kapitola, která obsahuje analýzu marketingové strategie Beachklubu, včetně analýzy cílové skupiny, konkurence, používaných marketingových nástrojů a nástrojů komunikačního mixu, přičemž v závěru jsou navržené vylepšení současné marketingové strategie areálu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 100 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.