Název: Formy komerčních komunikací v televizi a jejich uplatnění
Překlad názvu: Forms of commercial communications on television and their use
Autoři: Hokrová, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novák, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; injektáž; komerční komunikace; product placement; reklamní spot; sponzoring; teleshopping; teletext; televize; analysis; commercial; commercial communications; product placement; sponsoring; teleshopping; teletext; television; television grouting

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34146

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136210


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet