Název: Reklama v době globalizace
Překlad názvu: Advertising in the era of globalized world
Autoři: Wagnerová, Adéla ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jiráková, Drahomíra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: adaptace; globalizace; glocalizace; komerční komunikace; kultura; lokalizace; McDonald´s; reklama; reklamní kampaň; advertising; culture; globalization; glocalization; localization; McDonald´s

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31821

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114197


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet