| |
| |
|
Analýza obvyklé doby pozorování specifických objektů řidičem
Fujačková, Hedvika ; Semela, Marek (oponent) ; Bucsuházy, Kateřina (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na obvyklú dobu pozorovania špecifických objektov vodičmi motorových vozidiel. V teoretickej časti je prevedená literárna rešerše v oblasti vnímania človeka. Je tu charakterizovaný prístroj, ktorý dokáže snímať pohyb vodičových očí, jeho druhy a využitie v rôznych oblastiach. Ďalej sa venuje reklamným zariadeniam, ktoré sú umiestňované popri pozemných komunikáciách a pôsobia ako rušivý element. Praktická časť vychádza z prevedených realizovaných meraní a je zameraná na analýzu pozorovania vonkajších reklamných zariadení, najmä billboardov, ktoré pútajú vodičovu pozornosť.
|
|
Návrh marketingové strategie pro fitcentrum
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové strategie Fit centra a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu a dotazníkové šetření. Na základě zpětných vazeb od zákazníků, kteří vyplňovali dotazníky, a diskuze s vedením tohoto centra, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Fit centra.
|
|
Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace
Benešová, Eliška ; Hladíková, Jana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a její rizika. Je členěna do několik základních kapitol. Jednou z nich jsou teoretická východiska, kde jsou základní pojmy související s tímto tématem. Následně analýza současného stavu. Velmi důležitou kapitolou jsou také návrhy řešení, které obsahují návrh komunikačního mixu. U každého návrhu je také kromě popisu, také časový harmonogram, lidské zdroje, finanční plán a analýza rizik vycházejících z implementace jednotlivých návrhů. Diplomová práce byla zpracována na kavárnu Bílá Vrána nacházející se v okrajové části Brno Komín.
|
|
Návrh komunikačního mixu podniku
Machala, Jan ; Formánková,, Sylvie (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikačního mixu podniku a je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Obsah teoretické části slouží jako podklad ke zpracování analytické části, kde jsou provedeny analýzy a zhodnocení současného stavu, a návrhové části, kde je navrhnut nový komunikační mix společnosti, jehož cílem by mělo být zvýšení povědomí o společnosti Sportsdirect s.r.o. a její brněnské pobočce a zlepšení komunikace se zákazníkem.
|
|
Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky
Šedivá, Zuzana ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé nástroje podrobně vysvětlené. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum trhu výrobku, a jsou doporučeny návrhy na zlepšení komunikace společnosti vůči zákazníkům.
|
| |
| |
| |