Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 382 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení prodejních aktivit podniku.
Stehlíková, Monika ; Sedlář, Jiří (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které se zabývají prodejní činností podniku. Obsahuje takové návrhy a doporučení, které vedou k účelově vybraným krokům a návrhům tak, aby bylo dosaženo předem stanovených cílů.
The Influence of Web Page on Business Success
Boltižiar, Víťazoslav ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
This Bachelor Thesis analyses function and role of the Web presentation in the business life of the company. The beginning deals with description of the theoretical knowledge, further it characterizes web presentation, situation on the online market and the last part, my own solution, is dedicated to the web solution of the Imafex Computer’s ltd company.
Analýza obvyklé doby pozorování specifických objektů řidičem
Fujačková, Hedvika ; Semela, Marek (oponent) ; Bucsuházy, Kateřina (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na obvyklú dobu pozorovania špecifických objektov vodičmi motorových vozidiel. V teoretickej časti je prevedená literárna rešerše v oblasti vnímania človeka. Je tu charakterizovaný prístroj, ktorý dokáže snímať pohyb vodičových očí, jeho druhy a využitie v rôznych oblastiach. Ďalej sa venuje reklamným zariadeniam, ktoré sú umiestňované popri pozemných komunikáciách a pôsobia ako rušivý element. Praktická časť vychádza z prevedených realizovaných meraní a je zameraná na analýzu pozorovania vonkajších reklamných zariadení, najmä billboardov, ktoré pútajú vodičovu pozornosť.
Návrh marketingové strategie pro fitcentrum
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové strategie Fit centra a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu a dotazníkové šetření. Na základě zpětných vazeb od zákazníků, kteří vyplňovali dotazníky, a diskuze s vedením tohoto centra, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Fit centra.
Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace
Benešová, Eliška ; Hladíková, Jana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a její rizika. Je členěna do několik základních kapitol. Jednou z nich jsou teoretická východiska, kde jsou základní pojmy související s tímto tématem. Následně analýza současného stavu. Velmi důležitou kapitolou jsou také návrhy řešení, které obsahují návrh komunikačního mixu. U každého návrhu je také kromě popisu, také časový harmonogram, lidské zdroje, finanční plán a analýza rizik vycházejících z implementace jednotlivých návrhů. Diplomová práce byla zpracována na kavárnu Bílá Vrána nacházející se v okrajové části Brno Komín.
Návrh komunikačního mixu podniku
Machala, Jan ; Formánková,, Sylvie (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikačního mixu podniku a je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Obsah teoretické části slouží jako podklad ke zpracování analytické části, kde jsou provedeny analýzy a zhodnocení současného stavu, a návrhové části, kde je navrhnut nový komunikační mix společnosti, jehož cílem by mělo být zvýšení povědomí o společnosti Sportsdirect s.r.o. a její brněnské pobočce a zlepšení komunikace se zákazníkem.
Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky
Šedivá, Zuzana ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé nástroje podrobně vysvětlené. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum trhu výrobku, a jsou doporučeny návrhy na zlepšení komunikace společnosti vůči zákazníkům.
Marketingová a prodejní strategie firmy
Sedlář, Jakub ; Straková, Jana (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejní a marketingovou strategií Obsahuje návrh takové marketingové strategie, jejímž cílem je zvýšit prodej a ziskovost firmy.
Rozvoj komunikačního mixu produktu společnosti GE Money Bank
Nekuda, Jakub ; Karhanová, Lucie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu bankovních služeb. Bakalářskou práci jsem zpracoval pro společnost GE Money Bank, a. s., která působí na českém trhu jako poskytovatel finančních služeb. Cílem práce je odhalení nedostatků používaných marketingových metod. Na základě analýzy a dotazníkového průzkumu obsahuje návrh na rozvoj marketingových aktivit.
Návrh marketingové strategie firmy
Hubrová, Kateřina ; Hřebabecký, Roman (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je "Návrh marketingové strategie firmy". Práce se zabývá marketingovou komunikací, kde analyzuje stávající situaci firmy a podává doporučení, kterým by se mohla společnost řídit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 382 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.