Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 208 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Projekt změn v řízení nákupního procesu
Doušková, Barbora ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá nákupním procesem obchodu na síti v rámci jeho informačního systému. Práce se detailněji zaměřuje na jednotlivé nákupní činnosti, které v nákupním procesu probíhají. Cílem rozboru těchto činností je nalézt kritická místa a navrhnout patřičná zlepšení. Předložené návrhy a změny v informačním systému přispívají k zefektivnění nákupního procesu a v konečném důsledku k efektivnímu řízení dodavatelsko-odběratelských vztahů a spokojenosti zákazníků.
Cenová diskriminace na mezinárodních trzích
Kharkivska, Margaryta ; Oulehla, Jiří (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Práce je zaměřená na vysvětlení tvorby cen a problematiky cenové diskriminace. Nejdříve se práce věnuje vysvětlení teoretických východisek pro lepší pochopení dané problematiky. Zabývá se chováním spotřebitele, elasticitou poptávky a tvorby cen na mezinárodních trzích. Dále se práce podrobněji zaměřuje na ekonomickou podstatu cenové diskriminace a její druhy. V praktické části tato diplomová práce obsahuje příklady konkrétních cenových diskriminaci vybraných výrobků. Na základě získaných informací následně nabízí návrhy a doporučení.
Investiční rozhodování nemovitostních společností
Smetana, Martin ; Brauner, Roman (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou investičního rozhodování nemovitostních společností v ČR. V úvodu jsou rozebrány teoretické znalosti týkající se faktorů, které ovlivňují cenu nemovitosti. Na základě faktů je vytvořen vzorec pro analýzu realitního trhu a vytvořeny modelace investice. V závěru práce je doporučení, jakým způsobem mohou nemovitostní společnosti zefektivnit výběr struktury aktiv.
Developerský projekt výstavby bytového domu v Praze
Karásek, Roman ; Jandásková, Tereza (oponent) ; Komosná, Milada (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá developerským projektem v Praze s názvem Obytný soubor Zeleného Města a analýzou developerského trhu v Praze. V diplomové práci jsou popsány jednotlivé fáze developerského projektu, souhrnná SWOT analýza pro výstavbu, způsob financování projektu a plán řízení rizik. Analýza developerských projektů je zaměřena na vývoj nabídky, poptávky, vývoj cen nových bytů v závislosti na finanční dostupnosti a lokalitě, kde ceny bytů porovnávám s mým řešeným bytovým domem.
Činnost realitních kanceláří
Menšíková, Lucie ; Skalický, Martin (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je upozornit na nedostatečnou právní úpravu na současném realitním trhu nemovitostí, analyzovat problematiku ze strany klientů a porovnat výhody spjaté s obchodování s realitními kancelářemi. V teoretické části práce je čtenář seznámen se základními pojmy realitního trhu a jeho činnostmi. Zvláště zajímavé je porovnáním trhu s Velkou Británií. Část druhá navazuje případovou studií ve formě ankety, která zpracovává názor široké veřejnosti na činnost realitních kanceláří. Na základě výsledků ankety jsou navrhnuta opatření pro snížení nespokojenosti u klientů. V závěru práce je uveden praktický příklad poukazující na výhody získané spoluprací s realitními agenturami.
Možnosti stanovení ceny IT zboží
Kacina, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě jsou definovány omezení, na nichž je vytvořen model trhu. Práce analyzuje požadavky na systém pro podporu volby vhodné cenové strategie. Obsahuje detailní návrh prototypu systému, který je řešen robustně pro účely dalšího zdokonalování. Návrh popisuje vstupní parametry prototypu a jejich transformaci na užitečné výstupy, které pokrývají základní charakteristiky informačních produktů. Navržený prototyp je implementován. Práce zahrnuje demonstraci užití prototypu a možné směry zlepšení, které vedou k validitě modelu.
Tools of Marketing Support of the Organic Food Market
Jindrová, Marta ; Doležel, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This master's thesis is focused on organic food products market in the Czech Republic. It analyses the market and used marketing tools. It contains recommendations of improving marketing tools performance to support the market growth of organic food products in the Czech Republic.
Sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku
Vrána, Ivan ; MBA, Tomáš Zajíc, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na sledování marketingové efektivnosti v konkrétním stavebním podniku. Cílem práce je na základě rozpočtu analyzovat efektivnost vložených prostředků do marketingové komunikace. Zabývá se úspěšností webové komunikace a také rozborem nákladů poptávky a zakázky. Výstupem práce je návrh řešení na zlepšení sledování marketingu ve stavební firmě a přesné vyčíslení nákladů na nové a stávající zákazníky.
Srovnání jednotlivých způsobů ocenění pro nemovitost typu byt v lokalitě Plzeň - Bolevec
Uxa, Jan ; Klika, Rudolf (oponent) ; Hlavinková, Vítězslava (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje vybrané používané metody ocenění bytů a jejich vzájemné srovnání. Dále práce definuje základní pojmy a zásady, s kterými problematika ocenění bytů souvisí. Oceňované byty jsou v Plzni v městské části Bolevec. Byly vybrány byty s různým dispozičním řešením.
Nabídka, poptávka, vliv reklamy
Skácel, Jiří ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nabídce a poptávce a vlivu reklamy na tyto dvě mikroekonomické veličiny. V práci se zaměřuji na popsání fungování nabídky a poptávky z marketingového hlediska a nikoliv z mikroekonomického pohledu. V teoretické části této práce vysvětlím podstatu marketingu a reklamy, která umí dobře ovlivňovat potřeby a poptávku po zboží a službách. Dále se zabývám marketingovým mixem a komunikačním mixem, který je teoretickým základem pro stanovení marketingových činností pří propagaci služeb a výrobků. V teoretické části nastíním tvorbu komunikační kampaně, protože každá kampaň se musí správně naplánovat, tak aby byla úspěšná. Cílem této diplomové práce je postihnout fungování nabídky a poptávky, a posouzení vlivu reklamy na nabídku a poptávku. Tuto problematiku řeším v praktické části na příkladu realitní kanceláře Dachi, s. r. o., která má sídlo v Olomouci. Prakticky provedu marketingový výzkum kvantitativní metodou a hypotézy budu testovat pomocí testu dobré shody chí kvadrátu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 208 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.