Název: Návrh marketingových prostředků pro podporu trhu s biopotravinami
Překlad názvu: Tools of Marketing Support of the Organic Food Market
Autoři: Jindrová, Marta ; Doležel, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: agriculture; consumer; demand; development; farmer; food products; market; marketing tools; Organic; place.; price; product; promotion; supply; support; Bio; cena; farmář; marketingové nástroje; místo.; nabídka; podpora; poptávka; potraviny; produkt; propagace; spotřebitel; trh; vývoj; zemědělství

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6719

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-549890


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet