Název:
Návrh marketingových prostředků pro podporu trhu s biopotravinami
Překlad názvu:
Tools of Marketing Support of the Organic Food Market
Autoři:
Jindrová, Marta ; Doležel, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Tato diplomová práce se zaměřuje na trh s bio potravinami v České Republice. Analizuje trh a použité marketingové nástroje. Práce obsahuje doporučení pro zlepšení působnosti marketingových prostředků pro podporu růstu trhu s bio potravinami v České Republice.
This master's thesis is focused on organic food products market in the Czech Republic. It analyses the market and used marketing tools. It contains recommendations of improving marketing tools performance to support the market growth of organic food products in the Czech Republic.
Klíčová slova:
agriculture; consumer; demand; development; farmer; food products; market; marketing tools; Organic; place.; price; product; promotion; supply; support; Bio; cena; farmář; marketingové nástroje; místo.; nabídka; podpora; poptávka; potraviny; produkt; propagace; spotřebitel; trh; vývoj; zemědělství
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6719