Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 563 záznamů.  začátekpředchozí274 - 283dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Sportovní svazy a nová média: porovnání vizí a reality komunikace na příkladu Českého atletického svazu (případová studie)
Klímová, Lucie ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Nová média hrají v dnešní době ve světě velkou roli a mj. též značně mění roli médií klasických. Jejich využívání taktéž významně ovlivňuje běžný život ve společnosti. Možnost komunikace skrze tyto kanály je v současné době využívána nejen veřejně známými osobnostmi a komerčními subjekty, ale také např. neziskovými organizacemi nebo sportovními svazy. Diplomová práce Sportovní svazy a nová média: porovnání vizí a reality komunikace na příkladu Českého atletického svazu je případovou studií, která zkoumá využití nových médií za účelem efektivní komunikace svazu s fanoušky a novináři. Cílem práce je popsat fungování ČAS na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku, Instagramu a Twitteru, a následně porovnat skutečný stav komunikace s představami a vizemi zaměstnanců svazu. Nejprve jsou přiblíženy nejdůležitější termíny, které jsou v práci používány. V teoretické části práce jsou definována nová média a blíže popsáni zástupci nových médií, které dále práce zkoumá, tedy Facebook, Instagram a Twitter. Poté je představen Český atletický svaz a sociální sítě, které ve své komunikaci využívá. Druhá kapitola práce přibližuje metody výzkumu, které byly použity. Popisuje, jakým způsobem byl sbírán a analyzován materiál sloužící k popisu reálného stavu fungování ČAS na nových médiích. Věnuje se také problémům...
Rizika poruch zdraví v adolescenci jako odraz rozvoje digitálních technologií
Tóthová, Dominika ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Šiška, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována tématu digitálních technologií a jejich vlivu na vývoj psychiky, upevňování hodnot a zdravého životního stylu u mládeže v zásadním životním období, tzv. adolescenci. Cílem práce je prozkoumat a popsat možnosti vlivu digitálních technologií na dospívající mládež ve vztahu k jejich zdravému fyzickému i psychickému vývoji a blíže poukázat na možné zdravotní problémy a projevy rizikového chování spjaté s jejich nadměrným užíváním. Teoretická část vychází ze studia a rozboru různých informačních zdrojů, tzn. odborné literatury, internetových článků i sociálních sítí, které jsou dnes již neodmyslitelnou součástí naší doby a jsou zdrojem každodenního příjmu informací. Praktická část se zaměřuje na průzkum vlivu digitálních technologií na adolescenty v konkrétním středoškolském zařízení. Pomáhá blíže nahlédnout do problematiky psychického i fyzického vývoje dospívajících jedinců daného zařízení, jejich způsobů využívání volného času a schopnosti přijímání a zužitkování informací získaných prostřednictvím digitálních technologií. Tento průzkum byl realizován pomocí kvantitativního empirického šetření anonymní dotazníkovou výzkumnou technikou. V závěru práce jsou shrnuty výsledky empirického šetření, vlastní náhled autorky na prozkoumanou problematiku a její doporučení pro...
Analysis of Firm’s Digital Marketing Communication Channels and Improvement Proposals
Peša, Jakub ; MBA, Jaroslav Palla, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis elaborates on marketing communication channels of the selected company, with a focus on digital. The thesis is formed as data analysis and improvement proposal for the company, with the author’s intention of implementation. The scope encompasses theoretical foundations, research on company environment and e-marketing data evaluation. The three discussed parts result in a set of proposals, including costs estimation and measuring proposal. The presented outcome is in the form of marketing promotion efficiency increase.
Jazykový management na sociálních sítích: jazyk jako předmět diskuse a jako index sociální identity autora
Mrázková, Kamila
Příspěvek se zabývá různými druhy jazykového managementu uplatňovaného na sociálních sítích jejich uživateli, konkrétně na Twitteru a Facebooku. Všímá si mj. fenoménu tzv. Grammar Nazis, hlavním tématem je ale zvláštní typ managementu spojený s psaním a interpretací nápadně neortografických textů. Jde o hravý a humorný management, vycházející ze sdíleného přesvědčení komunikujících, že lidé s xenofobními, šovinistickými apod. postoji neovládají český pravopis a mají obecně slabé jazykové kompetence.
"Too cool to pretend to care"
Vinklárková, Tereza ; Remešová, Anna (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem projektu je zachycení konzumního přístupu společnosti, kultury mileniálů, fake news, a zároveň planetární a celospolečenské změny. Předkládá stylizovanou post-ironickou výpověď poněkud narcistních mileniálů, jejichž hlavní platformou pro vyjádření se staly sociální sítě, a nutí nás k reflexi mnohosti informací, kterými jsme denně obklopováni, a nutnosti jejich selekce. Zviditelňuje také fenomén popírání existence klimatické změny skrze předkládané absurdní argumenty a fenomén geoinženýringu, cílené lidské intervence do přírodních procesů především za účelem trvalého či alespoň dočasného ochlazení planety.
Návrh marketingové kampaně produktu
Žďárská, Kristýna ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou kampaň pro uvedení nové liniové řady masek na vlasy Circle Chronicles od společnosti Davines na německý trh. V teoretické části je shrnuta problematika marketingu a komunikačního mixu. Analytická část obsahuje analýzu marketingového prostředí a aktuálního komunikačního mixu společnosti. Závěrečnou část tvoří návrhy marketingové kampaně pro propagaci nových produktů.
A Marketing Campaign Plan for Instagram
Váhovská, Viktória ; Lorková, Kristína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of the company Rebelbean s.r.o.. Specifically, on the online form of marketing communication through websites and social media. The thesis includes a plan for an online campaign whose role is to carry the company message and show the strength of the community.
Marketingová komunikace
Buršík, Dominik ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá účinností vybraných online marketingových nástrojů, používaných Jazykovou školou Jílek. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy komunikačního mixu. Na základě analýzy a hodnocení současných online marketingových nástrojů je poté navržena úprava komunikačního plánu, vedoucí k posílení povědomí o společnosti a ke zvýšení prodeje.
Sociální sítě jako zdroj pro žurnalistiku v České republice
Žemličková, Martina ; Závozda, Petr (vedoucí práce) ; Groman, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá využitím sociálních sítí jako zdroje pro žurnalistiku v České republice. Skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou představeny sociální sítě stručně jako takové, konkrétně jsou poté více rozepsány sociální sítě Facebook Instagram a Twitter. Zde jsou hlavně uvedeny aktuální trendy v používání sociálních sítí. Dále se teoretická část věnuje problematice novinářského zdroje, především pak novinářského zdroje v době internetu, jeho dostupnosti a ověřitelnosti. Tato problematika a její trendy jsou potom více rozebrány pro mediální trh v USA a v České republice. Teoretická část zpracovává nejnovější dostupné studie v používání sociálních sítí k práci novinářů. Praktická část si klade za úkol tyto trendy potvrdit nebo vyvrátit pomocí kvantitativní analýzy mediálních obsahů, která se soustředí na používání citací ze sociálních médií v konečných výstupech novinářů. Kvantitativní výzkum je podpořen e-mailovým dotazováním českých novinářů, kteří svými názory doplňují kontext kvantitativního výzkumu. Výzkum prokázal, že novináři v České republice používají sociální sítě jako regulérní nástroj pro svojí každodenní práci, ale následují trend v USA, tedy přistupují k citování ze sociálních sítí obezřetněji a s citem, informace si raději více ověřují. Hlavním...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 563 záznamů.   začátekpředchozí274 - 283dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.