Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,719 záznamů.  začátekpředchozí2683 - 2692dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza informací v mimořádných událostech
Břízová, Lucie ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Doseděl, Martin (oponent)
Práce si klade za cíl seznámit s efektivním zpracováním informací během mimořádných událostí. Nejprve se zabývá informacemi obecně, jejich životním cyklem a komunikací. Vysvětluje jednotlivé komunikační modely. Druhá část je věnována mimořádným událostem. Definuje jednotlivé druhy mimořádných událostí a krizová opatření, jejichž pomocí se tyto situace řeší. Zaměřuje se také na právní úpravu, která tyto situace definuje. Praktická část práce hodnotí výsledky autorkou provedeného průzkumu veřejného mínění v oblasti mimořádných situací, který slovně i graficky interpretuje. V závěru práce je zhodnocena bezpečnostní strategie České republiky.
Komunikační strategie CK Adventura
Medunová, Helena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnout reklamní kampaň pro cestovní kancelář Adventura. Práce obsahuje definici marketingu jako takového, marketingové komunikace a marketingu cestovního ruchu. Následuje analýza konkurence a jejího komunikačního chování, analýza cílové skupiny a její definování. Na to navazuje doporučený media mix s detailním rozpočtem.
Optimalizace a kontrola komunikační strategie léku na předpis (spolupráce se společností Sanofi- Aventis)
Norková, Silvie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Eretová, Iva (oponent)
Práce se zabývá analýzou analýzou marketingového mixu ve farmacii s detailním zaměřením na propagaci a komunikaci léku na předpis s přihlédnutím k odlišnostem v oblasti volně prodejných léků pro účel optimalizace komunikační strategie léčiv a kontroly při její tvorbě. K dosažení a zpracování cíle práce využívám metody analýzy, metody deskripce a dvou terénních marketingových výzkumů. Práce má pět hlavních částí.
Komunikační strategie firmy Teamconsult s.r.o.
Vávrová, Alena ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce obsahuje představení firmy Teamconsult s.r.o., analýzu jednotlivých prvků prostředí společnosti (segmentace zákazníků, identifikace konkurence) a zachycení současné situace na trhu personálních služeb. Z těchto podmínek vychází autorka při zhodnocení komunikace firmy s trhem v minulosti, analyzuje jednotlivé prvky komunikačního mixu. Na základě stanovených priorit firmy s ohledem na aktuální situaci v ekonomice, definuje autorka komunikační strategii firmy, kterou je možno v budoucnu následovat.
Zhodnocení personálních činností ve firmě ČZ, a.s.
Řeřábková, Lucie ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Sokolová, Martina (oponent)
Charakteristika podniku a jeho personálních činností se zaměřením na vybranou oblast (komunikace, mezilidské vztahy a vzdělávání managerů). Zhodnocení personálních činností a návrhy na vylepšení.
Společenská odpovědnost firem
Cvejnová, Ivana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti firem. V úvodu je představen koncept CSR, jeho historie, vývoj a současná role v nadnárodním, národním i firemním kontextu. Další část je věnována jednotlivým krokům v procesu implementace principů CSR do strategie a běžné činnosti organizace. Poslední kapitola teoretické části vysvětluje problematiku komunikace v oblasti společenské odpovědnosti.V praktické části je nejprve provedeno porovnání CSR strategie GE Money Bank, a. s. s odpovědnou strategií korporace (General Electric). Výsledkem je souhrn pozitiv, negativ a návrhů na zlepšení v jednotlivých oblastech. Druhá část přestavuje a hodnotí CSR komunikaci tamtéž. Cílem této práce je poukázat na podstatné výhody, které plynou z implementace principů CSR do běžné činnosti organizace a zároveň upozornit na možná rizika a nedostatky konceptu. Tento cíl je naplněn v rámci celé práce; v jednotlivých oblastech teoretické části i v hodnocení jsou shrnuty výhody i možná rizika. Druhým cílem je potvrdit předpoklad, že komunikace je klíčovým nástrojem úspěchu při implementaci a aplikaci řízení pomocí principu CSR. Díky teoretickým poznatkům a především díky hodnocení komunikační strategie v oblasti CSR v GE Money Bank byl tento předpoklad potvrzen.
Specifika chování čínského spotřebitele jako uživatele internetu
Kopl, Martin ; Dušková, Dagmar (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce popisuje mentalitu čínského spotřebitele a na praktických ukázkách demonstruje úskalí, které mohou při komunikaci s čínským spotřebitelem vyvstanout. Dále se také diplomová práce věnuje marketingové komunikaci s čínským spotřebitelem prostřednictvím internetu, který má do budoucna pro komunikaci s čínským spotřebitelem velký potenciál, neboť nadcházející generace mladých Číňanů využívá internet jako svůj hlavní komunikační a informační kanál.
Communication strategy of project LMS in Česká spořitelna a.s.
Kočerginová, Tatiana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dembowski, Filip (oponent)
Bakalářska práce je zaměřena na přípravu a tvorbu komunikační strategie v projektu LMS v České spořitelně a.s. Teoretická část ozřejmuje pojmy jako komunikace, druhy a formy komunikace a komunikační strategie. V praktické části je navržena konkrétní podoba komunikační strategie, popsána je i její implementace a následné zhodnocení její efektivnosti. Základem pro tuto bakalářskou práci jsou osobní zkušenosti s tvorbou komunikační strategie.
Tvorba marketingové strategie 1.Vox,a.s.
Pavel, Lukáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Zeithaml, Pavel (oponent)
Diplomová práce byla vypracována na téma tvorby marketingové strategie vzdělávací společnosti 1. VOX, a. s., která řadu let působí na trhu vzdělávaní dospělých. Hlavním cílem práce je analyzovat současnou situaci, ve které se společnost nachází, poté formulovat návrh optimální marketingové strategie, jež by byla v souladu s firemními cíli. První část diplomové práce je věnována teoretickému rámci - procesu vzniku marketingové strategie a deskripci použitých analýz -- analýze obecného i oborového vnějšího okolí společnosti, vnitrofiremní analýze, Porterově modelu konkurenčního prostředí a struktuře SWOT analýzy. V metodologické části jsou popsány metody sběru a zpracování dat z provedených výzkumů. V praktické části se autor věnuje popisu činnosti společnosti 1. VOX, a. s. a důkladnému rozboru jejího vnitřního i vnějšího okolí. Na základě provedených analýz autor formuluje konkrétní marketingovou strategii včetně návrhů na odstranění zjištěných nedostatků a doporučení konkrétních zlepšení.
Komunikační strategie Magistrátu hl. m. Prahy
Jašková, Kristýna ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací veřejné správy. Zaměřuje se na komunikační možnosti veřejné správy a představuje je teoreticky i prakticky. V první části práce jsou definovány základní pojmy komunikace. Autorka seznamuje s nástroji komunikace a jejich využitím ve veřejné správě a zdůrazňuje význam moderních komunikačních technologií. Dále je vymezena veřejná správa a aspekty ovlivňující její komunikaci. V poslední části práce jsou teoretické poznatky aplikovány na příklad z praxe a je představena komunikační strategie Magistrátu hl. m. Prahy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,719 záznamů.   začátekpředchozí2683 - 2692dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.