Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Škoda, Martin ; Pavel, Lukáš (oponent) ; Pavláková Dočekalová, Marie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat podnikatelský záměr pro založení e sport baru ve městě Brno. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti podnikání. Podnikatelský plán a analýzy trhu a prostředí jsou popsány podrobně. V praktické části jsou využity teoretické znalosti, je sestavený podnikatelský plán a vypracovány analýzy trhu a prostředí. V rámci práce byly vytvořeny dotazníky, které slouží pro výzkum u komunit s potencionálními zákazníky. Na základě poznatků z praktické části byl vytvořen návrh řešení, ve kterém je popsán podnik e-sport bar a je zde navrhnut marketingový a finanční plán. V závěru práce je vyhodnocená realizovatelnost popsaného podniku.
Elektronický geocaching
Pavel, Lukáš ; Babnič, Patrik (oponent) ; Burda, Karel (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a realizovat koncept elektronického geocachingu s pomocí bezkontaktní karty a telefonu s rozhraním NFC (Near Field Communication). Realizace se skládá z aplikace na bezkontaktní kartě, Android aplikace pro telefon s NFC a webového hráčského serveru. V první kapitole popisuji geocaching a snažím se čtenáře seznámit s touto turistickou hrou. V druhé kapitole rozebírám problematiku čipových karet, věnuju se zde popisu kontaktních i bezkontaktních karet a jejích bezpečnosti. Ve třetí kapitole popisuju rádiové komunikační rozhraní NFC jeho použití a bezpečnost. Ve čtvrté kapitole pak popisuju principy symetrické a asymetrické kryptografie a vybrané kryptografické techniky. V páté kapitole je pak rozebrán návrh řešení elektronického geocachingu pomocí elektronického podpisu. V poslední kapitole jsou popsány všechny vytvořené aplikace.
Fonetická transkripce českého jazyka
Pavel, Lukáš ; Křupka, Aleš (oponent) ; Sysel, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření programu pro automatický přepis českého jazyka do fonetické podoby. První kapitola této práce se zabývá popisem základních fonetických jednotek, abeced a symbolů, které fonetické abecedy používají. Druhá kapitola podrobně popisuje pravidla fonetického přepisu českého jazyka, kde jsou uvedeny i konkrétní příklady. Nakonec ve třetí kapitole je popis vytvořeného programu v programovacím jazyce C, včetně vývojových diagramů pro lepší orientaci v jeho funkcích.
Optimalizace webového frontendu
PAVEL, Lukáš
Práce se zabývá optimalizací rychlosti načítání webového frontendu a návrhem vlastní metodiky pro jeho optimalizaci a měření. Obsahem první části je přehled technologií používaných v současnosti pro návrh a vývoj na webovém frontendu. Dále je zpracována rešerše na téma metod optimalizace a metrik využívaných pro měření. Následně je vytvořena vlastní metodika na optimalizaci frontendové části webové prezentace. V praktické části je tato metodika ověřována na webové prezentaci firmy ČR Beton Bohemia spol. s r.o. včetně jejího vyhodnocení.
Firemní web - optimalizace a nástroje pro návrh
PAVEL, Lukáš
Práce se zabývá optimalizací a nástroji pro návrh webových prezentací. Obsahem první části je rešerše metodik pro návrh firemních webových prezentací s využitím CMS Wordpress. Dále je vytvořen přehled o moderních technologiích využitelných v rámci firemního webu. V druhé části je zpracován návrh nové webové prezentace s pomocí UML s důrazem na moderní technologie pro firmu DruidCZ s.r.o. V závěru je porovnána současná a nově vytvořená firemní webová prezentace podle zvolených metrik.
Podnikatelský záměr
Škoda, Martin ; Pavel, Lukáš (oponent) ; Pavláková Dočekalová, Marie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat podnikatelský záměr pro založení e sport baru ve městě Brno. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti podnikání. Podnikatelský plán a analýzy trhu a prostředí jsou popsány podrobně. V praktické části jsou využity teoretické znalosti, je sestavený podnikatelský plán a vypracovány analýzy trhu a prostředí. V rámci práce byly vytvořeny dotazníky, které slouží pro výzkum u komunit s potencionálními zákazníky. Na základě poznatků z praktické části byl vytvořen návrh řešení, ve kterém je popsán podnik e-sport bar a je zde navrhnut marketingový a finanční plán. V závěru práce je vyhodnocená realizovatelnost popsaného podniku.
Fonetická transkripce českého jazyka
Pavel, Lukáš ; Křupka, Aleš (oponent) ; Sysel, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření programu pro automatický přepis českého jazyka do fonetické podoby. První kapitola této práce se zabývá popisem základních fonetických jednotek, abeced a symbolů, které fonetické abecedy používají. Druhá kapitola podrobně popisuje pravidla fonetického přepisu českého jazyka, kde jsou uvedeny i konkrétní příklady. Nakonec ve třetí kapitole je popis vytvořeného programu v programovacím jazyce C, včetně vývojových diagramů pro lepší orientaci v jeho funkcích.
Elektronický geocaching
Pavel, Lukáš ; Babnič, Patrik (oponent) ; Burda, Karel (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a realizovat koncept elektronického geocachingu s pomocí bezkontaktní karty a telefonu s rozhraním NFC (Near Field Communication). Realizace se skládá z aplikace na bezkontaktní kartě, Android aplikace pro telefon s NFC a webového hráčského serveru. V první kapitole popisuji geocaching a snažím se čtenáře seznámit s touto turistickou hrou. V druhé kapitole rozebírám problematiku čipových karet, věnuju se zde popisu kontaktních i bezkontaktních karet a jejích bezpečnosti. Ve třetí kapitole popisuju rádiové komunikační rozhraní NFC jeho použití a bezpečnost. Ve čtvrté kapitole pak popisuju principy symetrické a asymetrické kryptografie a vybrané kryptografické techniky. V páté kapitole je pak rozebrán návrh řešení elektronického geocachingu pomocí elektronického podpisu. V poslední kapitole jsou popsány všechny vytvořené aplikace.
Vývoj reklamního trhu v ČR
Pavel, Lukáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Práce "Vývoj reklamního trhu v ČR" pojednává o historickém vývoji fenoménu zvaného reklama od dob jeho počátků ve starověku, přes antiku, středověk až po současnost. Kromě stručného celosvětového vývoje je v ní podrobněji popsán především vývoj na našem území. Rovněž se tato práce zabýva významem agenturní propagační činnosti a legislativním pozadím reklamy.
Tvorba marketingové strategie 1.Vox,a.s.
Pavel, Lukáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Zeithaml, Pavel (oponent)
Diplomová práce byla vypracována na téma tvorby marketingové strategie vzdělávací společnosti 1. VOX, a. s., která řadu let působí na trhu vzdělávaní dospělých. Hlavním cílem práce je analyzovat současnou situaci, ve které se společnost nachází, poté formulovat návrh optimální marketingové strategie, jež by byla v souladu s firemními cíli. První část diplomové práce je věnována teoretickému rámci - procesu vzniku marketingové strategie a deskripci použitých analýz -- analýze obecného i oborového vnějšího okolí společnosti, vnitrofiremní analýze, Porterově modelu konkurenčního prostředí a struktuře SWOT analýzy. V metodologické části jsou popsány metody sběru a zpracování dat z provedených výzkumů. V praktické části se autor věnuje popisu činnosti společnosti 1. VOX, a. s. a důkladnému rozboru jejího vnitřního i vnějšího okolí. Na základě provedených analýz autor formuluje konkrétní marketingovou strategii včetně návrhů na odstranění zjištěných nedostatků a doporučení konkrétních zlepšení.

Viz též: podobná jména autorů
8 PAVEL, Lukáš
1 Pavel, Luboš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.