Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika chování čínského spotřebitele jako uživatele internetu
Kopl, Martin ; Dušková, Dagmar (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce popisuje mentalitu čínského spotřebitele a na praktických ukázkách demonstruje úskalí, které mohou při komunikaci s čínským spotřebitelem vyvstanout. Dále se také diplomová práce věnuje marketingové komunikaci s čínským spotřebitelem prostřednictvím internetu, který má do budoucna pro komunikaci s čínským spotřebitelem velký potenciál, neboť nadcházející generace mladých Číňanů využívá internet jako svůj hlavní komunikační a informační kanál.
Získávání dat pro multimediální prezentace cestovních kanceláří
Kopl, Martin ; Šubrta, Václav (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Hlavním cílem práce je zhodnotit internetové prezentace vybraných tuzemských cestovních kanceláří zejména z hlediska interaktivity a využívání multimediálních prvků. Navrhnout možná řešení jak získávat potřebná data pro tyto prezentace a jaké úskalí může s sebou toto získávání dat přinášet. Celá práce je rozdělena do tří logických částí. V první části vybíráme metody pro srovnávání webů cestovních kanceláří, cílový segment ke kterému toto srovnávání vztahujeme a konečně provádíme i samotný výběr konkrétních cestovních kanceláří. Druhá část práce se pak věnuje srovnáváním internetových stránek cestovních kanceláří dle kritérií, které jsme si určili v první části práce. Řešením hlavního nedostatku, chybějícími multimediálními a interaktivními prezentacemi, jenž vyplývá z toho srovnávání, se dále zabýváme ve třetí části práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.