Název: Tvorba marketingové strategie 1.Vox,a.s.
Překlad názvu: Creation of marketing strategy of 1. VOX, a. s.
Autoři: Pavel, Lukáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Zeithaml, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; komunikace; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; strategie; vzdělávání; analysis; communication; education; marketing; marketing mix; marketing strategy; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15268

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11238


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet