Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové posouzení dopadů projektu veřejné správy na rozvoj obce
Kaděrka, Jan ; Petřík, Vítězslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vhodný návrh projektu přilehlých ploch cyklostezky za pomocí výzkumu veřejného mínění, analýz mikro a makro prostředí, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Zhodnocení současného stavu a následná doporučení, jaký objekt na zkoumané lokalitě postavit a z jakých zdrojů tento projekt financovat.
The Role of the Tumour Microenvironment on Melanoma Cell Invasiveness
Jobe, Njainday ; Rösel, Daniel (vedoucí práce) ; Kořínek, Vladimír (oponent) ; Bušek, Petr (oponent)
Invazivita a metastázování patří mezi určující vlastnosti buněk zhoubných nádorů. Je nyní již zjevné, že v invazivitě a metastázování nádorových buněk má důležitou roli nádorové mikroprostředí. Nádorové buňky mohou invadovat buď individuálně, s využitím améboidního nebo mezenchymálního způsobu invazivity, nebo kolektivně. Prvním cílem této disertační práce bylo analyzovat roli NG2 v améboidně- mezenchymálním přechodu (AMT) a signalizaci přes dráhu Rho/ROCK. Zjistili jsme, že NG2 podporuje améboidní morfologii nádorových buněk a zvyšuje invazivitu prostřednictvím Rho/ROCK dráhy. V druhé části disertační práce jsme analyzovali úlohu jedné z hlavních složek nádorového mikroprostředí - s nádory asociovaných fibroblastů (CAFs) na invazivitu melanomových buněk. Zjistili jsme, že interakce CAFs a melanomovými buňkami vede ke zvýšení hladin interleukinů IL-6 a IL-8 a následně ke zvýšené invazivitě melanomových buněk. Současné blokování signalizace přes IL-6 a IL-8 s pomocí specifických neutralizačních protilátek inhibuje zvýšení invazivity melanomových buněk indukované pomocí CAFs. Následná analýza další důležité složky nádorového mikroprostředí u melanomů - keratinocytů - ukázala důležitost nádorového niche pro invazivitu. Naše výsledky ukazují, že nádorové buňky jsou vysoce plastické a nádorové...
Návrh marketingového mixu společnosti
Kovářová, Vlaďka ; Přikrylová, Renáta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti STAVING Olomouc, s.r.o. Teoretická kapitola je věnována návrhům východisek marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé části. Analytická kapitola obsahuje rozbor marketingového mixu dané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová kapitola obsahuje návrhy na zlepšení.
Analýza mikroprostředí vybrané společnosti
KOUDELKOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem bakalářské práce na téma "Analýza mikroprostředí vybrané společnosti" je zjištění postavení společnosti Pivovar Protivín, a.s. na českém trhu za pomoci Porterova modelu pěti sil a zhodnocení ekonomicko-finanční situace za pomoci vybraných ukazatelů.
Marketingová strategie podniku
Macková, Monika ; Přikryl, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí marketingové strategie pro podnik Cukrárna, café U Anděla, se sídlem ve Strážnici. V první části, která se zabývá teorií, jsou definovány pojmy, které se týkají marketingu. V druhé části mé práce jsem provedla analýzu současné situace podniku a průzkum očekávání zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Ze získaných výsledků jsem následně navrhla zlepšení v těch místech, které vyšly jako nedostačující.
Návrh marketingového mixu
Mančíková, Jana ; Bačíková, Hana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu prodejny, která se zaměřuje na oblast lokálních farmářských potravin a zdravé výživy. Práce tvoří teoretickou terminologii a návrhy řešení ke zlepšení současné situace vyplývající z analýzy problematiky současného stavu.
Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik
Bendová, Martina ; Pokorný, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii podniku Porsche Brno, který se zabývá zejména prodejem nových a ojetých automobilů a jejich servisem. Zaměřuje se na marketingové činnosti podniku a jejich vliv na postavení podniku na trhu. Z provedených analýz jsou vyvozené závěry a následně navrženy návrhy na zlepšení.
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce sleduje aplikaci marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu z hlediska investičního rozhodnutí. Výstupem této práce je aplikování vhodných marketingových analýz na konkrétním projektu a jejich důležitost v předinvestiční fázi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.