Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Liška, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Trnka, Vít (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je tvorba marketingové plánu pro společnost zabývající se vývojem a prodejem informačního systému pro veterináře. Teoretická část je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu. Praktická část již obsahuje samostatný marketingový plán pro danou společnost. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který přímo navazuje na strategické cíle firmy.
Komparace Evropy 2 a Frekvence 1 s ohledem na cílovou skupinu
Nováková, Lucie ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Maršík, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce porovnává dvě české soukromé stanice - Evropu 2 a Frekvenci 1. V praktické části práce jsem využila dotazníkové šetření, které pomohlo lépe definovat cílovou skupinu "mladí", jejíž charakteristika je součástí textu. Hlavní vlastností této skupiny je věk do třiceti let. Na "mladé" je zaměřena právě Evropa 2. Zároveň cílení na rozdílné skupiny je největším rozdílem mezi Evropou 2 a Frekvencí 1. To je zapříčiněno jejich rozhlasovými formáty. Zatímco Frekvence 1 je všeobecné rádio se zprávami, hudbou i zábavou, Evropa 2 je hudební stanice.
Identifikace a evaluace internetových stránek v oblasti intervencí harm reduction zaměřených na uživatele nelegálních drog v České republice
Habarta, Jiří ; Gabrhelík, Roman (vedoucí práce) ; Matoušek, Petr (oponent)
Práce popisuje průběh a výsledky výzkumu intervencí v oblasti Harm reduction (HR) formou internetových stránek v českém jazyce. Internet je dnes nedílnou součástí života většiny lidí všech sociálních vrstev. Na tuto skutečnost reagují i poskytovatelé služeb pro uživatele drog a laikové se zájmem o drogovou problematiku. Bohužel dle akuální rešerše nevíme příliš o tom, jaké informace a v jaké kvalitě a rozsahu mohou lidé na internetu o drogové Harm reduction nalézt. Cílem této práce tedy bylo identifikovat a evaluovat internetové stránky oblasti intervencí harm reduction zaměřených na uživatele nelegálních drog v České republice. Internetové stránky byly vyhodnocovány z hlediska obsahu a rozsahu informací, ale také z hledisek aktuálnosti, funkčnosti a objektivity. Na česky psaném internetu bylo nalezeno 13 komplexních webů, 7 profesionálních HR organizací a také 6 laických HR stránek. Stránky profesionálních organizací ve většině případů splnily nezbytná kritéria autority, objektivity a aktuálnosti. Mezi laickými stránkami byly weby velmi kvalitní s rozsáhlým souborem informací a korektním přístupem k drogové problematice, ale byly nalezeny i dvě stránky závažně překračující práh objektivity. Výzkum potvrdil potřebu standartů a profesionálního přístupu k internetovým intervencím, nejlépe se zázemím...
The concept of an average consumer in Czech and European law
Oriešková, Stanislava ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Horáček, Tomáš (oponent)
Cieľom tejto práce je popísanie aktuálnych trendov v pojímaní priemerného spotrebiteľa, a to tak v európskom práve, ako aj českom. Dôraz je kladený na skúmanie rozdielov v nárokoch kladených na priemerného spotrebiteľa s ohľadom na oblasť, v ktorej sa spotrebiteľ pohybuje. Prvá kapitola práce sa zaoberá vymedzením definície, kto je priemerným spotrebiteľom. Keďže české právo je v tejto oblasti ovplyvňované európskym, sú najskôr zmienené definície poskytnuté európskymi predpismi a judikatúrou a až následne definície poskytnuté v českom právnom prostredí. Ďalej je zmienené aj to, ako sa k priemernému spotrebiteľovi stavia odborná literatúra. V druhej kapitola je venovaná pozornosť ochrane priemerného spotrebiteľa. Najskôr je skúmané, aká úroveň ochrany je venovaná spotrebiteľovi na základe práva EU. Potom je zdôraznená dôležitosť limitov pri ochrane priemerného spotrebiteľa. Ďalej je poukázané na to, ako úroveň ochrany závisí aj od toho, kto je cieľovou skupinou spotrebiteľov a na to, ako sú vo zvýšenej miere chránené tzv. zvlášť zraniteľné kategórie spotrebiteľov. Tretia kapitola sa zaoberá tým, ako je nahliadané na priemerného spotrebiteľa pri posudzovaní toho, či je konanie nekalosúťažné. Postupne rozoberá klamlivú reklamu, porovnávaciu reklamu a nakoniec klamlivé označenie tovarov a služieb....
Sémiotická analýza kampaně "chodicilide.cz"
Kutilová, Lucie ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Švantner, Martin (oponent)
Sociální kampaň Nadace Sirius s názvem "chodicilide.cz" se snaží změnit přístup veřejnosti k osobám se zdravotním postižením. Po předchozím monitoringu, workshopech, odborných textech se výsledkem stalo kreativní a mediální řešení kampaně. Kampaň staví především na humoru a provokaci. Vytvořila paralelní svět, kde je přirozenou vlastností létat a chodiči představují osoby se zdravotním postižením. Diplomová práce se bude zabývat sémiotickou analýzou mediálního řešení druhé vlny kampaně směrem k cílové skupině. Práce analyzuje způsoby komunikace použité v kampani s ohledem na účinnost směrem k veřejnosti. V teoretické části je představena sémiotika, problematika sociální reklamy a pojetí hendikepu v kontextu České republiky. Analytická část se věnuje sémiotické analýze mediálního řešení druhé vlny kampaně, konkrétně logu kampaně, vybranému billboardu a televiznímu spotu.
Apely v reklamních textech
Wolfová, Michaela ; Janovec, Ladislav (vedoucí práce) ; Holanová, Radka (oponent)
Apely v reklamních textech Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat apely v reklamních sděleních. Analyzují se texty tištěných, televizních a internetových reklam. Práce je zaměřena na zkoumání způsobů, jakými reklamy apelují na recipienta a o které společenské hodnoty se při tom opírají. V práci se uplatňuje metoda stylistické a obsahové analýzy.
Hodnocení Nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Hradci Králové.
Kuchaříková, Petra ; Krahulcová, Beáta (vedoucí práce) ; Nová, Monika (oponent)
Ve své práci jsem se snažila nastínit problematiku Nízkoprahových zařízení pro děti a mládež a v závěru jsem se zaměřila na naplňování standardů kvality sociálních služeb ve dvou Královéhradeckých zařízeních. Nejprve jsem pohovořila o volném čase a jeho pozitivech, pokud se aktivně využívá, historických meznících, pro vývoj Nízkoprahových zařízení pro děti a mládež a také o závazných dokumentech, které jsou pro práci sociálních pracovníků důležité. Dále jsem se tuto problematiku snažila zachytit z hlediska zákona o sociálních službách, popsala princip nízkoprahovosti, zaměřila jsem se na jejich poslání, cíle, cílovou skupinu a celý proces užívání této služby. Jednu kapitolu jsem věnovala managementu a financování, protože bez nich by služba nebyla možná uskutečnit. Pak jsem se zaměřila na dvě nejdůležitější složky této služby jimiž jsou pracovníci, jejich kvality, kompetence a supervize, jakožto pomocník při sebevzdělávání a uživatelé sociálních služeb a jejich charakteristiky. Jednou z věcí, která tyto uživatele ohrožuje, jsou sociálně patologické jevy, z nichž ty nejvíce ohrožující jsem uvedla a přidala k nim i jejich prevenci. V jednom mnou později jmenovaném zařízení se využívá i práce dobrovolníků, proto jsem jim zde věnovala kapitolu. Pro hodnocení naplňování standardů kvality, jsem si vybrala dvě...
Firma KM-SYSTÉM- uvedení zdravotní židle Ásana na český trh
Šiler, Jakub ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent)
Bakalářská práce shrnuje základní metodiku marketingového výzkumu s důrazem na uvedení nového produktu na trh. Pozornost je věnována zejména metodologii marketingového výzkumu, definici cílové skupiny a výběru vhodné metody sběru dat. Teoretické základy jsou využity pro design výzkumu zaměřeného na prodejní a komunikační strategii specifického produktu - zdravotní židle Ásana na českém trhu. Dílčí témata zahrnují problematiku sedavého zaměstnání a s ní spojených zdravotních problémů, otázky spolupráce zaměstnanců a zaměstnavatelů při řešení kvality pracovního prostředí, definici ideální zdravotní židle, motivátory k její koupi a cenový test. Na základě výsledků lze upravit strategická rozhodnutí firmy, v poslední části jsou doporučeny případné další výzkumy.
Výchovné problémy v období rané adolescence a jejich prevence (program Chobotnička)
Jirková, Andrea ; Vítečková, Michaela (vedoucí práce) ; Krykorková, Hana (oponent)
První část diplomové práce mapuje problematiku výchovných problémů a jejich prevenci u dětí v období rané adolescence. Nejprve jsou vymezena specifika tohoto vývojového období, následuje analýza příčin vzniku výchovných problémů z pohledu osobnostních faktorů i vlivu sociálního prostředí jedince. Dále se zabývá formami problémového chování (neagresivní a agresivní projevy), systémem prevence v České republice a institucemi, které pomáhají řešit již vzniklé výchovné problémy. Druhá část práce je přiblížením preventivní činnosti konkrétní neziskové organizace. Zabývá se okolnostmi vzniku programu Chobotnička - šance pro děti a jeho dalším vývojem. Popisuje cíle programu, jeho organizaci a obsah, způsob výběru a zařazení klientů. Připojena je také ukázka jedné z lekcí. Nedílnou součástí je i popis jednotlivých metod využívaných v programu. Pro celkové dokreslení práce s klienty jsou doplněny kazuistiky. Závěr práce je věnován zhodnocení programu z pohledu poskytovatele i z pohledu klientů, zároveň se zabývá otázkou další budoucnosti programu Chobotnička.
Srovnání vybraných technik sběru dat kvantitativního výzkumu
Utler, Richard ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent)
V rámci této práce jsou analyzovány rozdíly plynoucí z použití rozdílných metod sběru dat, konkrétně telefonního a osobního dotazování. Zjištění vycházejí z volebního modelu společnosti TNS Aisa realizovaném při příležitosti voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013. Cílem práce je určit, zda zvolená metoda sběru dat ovlivňuje výsledky odhadovaných volebních preferencí, určit v jakých sociodemografických kategoriích se tak děje a zda mají rozdíly v získaných datech souvislost s ideovou orientaci politických stran. Závislost výsledků na metodě sběru dat je hodnocena testem nezávislosti chí-kvadrát. Dále je prostřednictvím osobních rozhovorů s výzkumníky určeno, v jaké fázi výzkumného procesu může dojít ke zkreslení dat a jaké jsou jeho možné příčiny. Přínosem práce je zjištění, že zvolená metoda sběru ovlivňuje zjištěné preference u voličů ve věku 30 až 44 let, vysokoškolsky vzdělaných a voličů žijících v Praze. V těchto skupinách je osobním dotazováním výrazně preferována levicová strana ČSSD a telefonním dotazováním pravicová TOP 09. Samotný sběr dat byl vyhodnocen nejrizikovější fází výzkumného procesu, ve které může dojít k případnému zkreslení. Zatímco přesnost osobního dotazování závisí velkou měrou na osobě tazatele, zdroje zkreslení telefonického dotazování plynou více z podstaty užití telefonu jako takového.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.