Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie podniku
Doxanská, Kateřina ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent)
Komunikační strategie podniku Abstrakt Předmětem této bakalářské práce je komunikační strategie firmy SIKO KOUPELNY a. s. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. První část je věnována teorii týkající se problematiky marketingové strategie, marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci a marketingový komunikační mix. Dále je představena firma SIKO KOUPELNY a. s., její komunikace se zákazníkem a využití nástrojů komunikačního mixu. Druhá část práce obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na komunikaci této firmy, zhodnocení výsledků dotazníkového šetření a návrh možného řešení.
Firma KM-SYSTÉM- uvedení zdravotní židle Ásana na český trh
Šiler, Jakub ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent)
Bakalářská práce shrnuje základní metodiku marketingového výzkumu s důrazem na uvedení nového produktu na trh. Pozornost je věnována zejména metodologii marketingového výzkumu, definici cílové skupiny a výběru vhodné metody sběru dat. Teoretické základy jsou využity pro design výzkumu zaměřeného na prodejní a komunikační strategii specifického produktu - zdravotní židle Ásana na českém trhu. Dílčí témata zahrnují problematiku sedavého zaměstnání a s ní spojených zdravotních problémů, otázky spolupráce zaměstnanců a zaměstnavatelů při řešení kvality pracovního prostředí, definici ideální zdravotní židle, motivátory k její koupi a cenový test. Na základě výsledků lze upravit strategická rozhodnutí firmy, v poslední části jsou doporučeny případné další výzkumy.
Srovnání vybraných technik sběru dat kvantitativního výzkumu
Utler, Richard ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent)
V rámci této práce jsou analyzovány rozdíly plynoucí z použití rozdílných metod sběru dat, konkrétně telefonního a osobního dotazování. Zjištění vycházejí z volebního modelu společnosti TNS Aisa realizovaném při příležitosti voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013. Cílem práce je určit, zda zvolená metoda sběru dat ovlivňuje výsledky odhadovaných volebních preferencí, určit v jakých sociodemografických kategoriích se tak děje a zda mají rozdíly v získaných datech souvislost s ideovou orientaci politických stran. Závislost výsledků na metodě sběru dat je hodnocena testem nezávislosti chí-kvadrát. Dále je prostřednictvím osobních rozhovorů s výzkumníky určeno, v jaké fázi výzkumného procesu může dojít ke zkreslení dat a jaké jsou jeho možné příčiny. Přínosem práce je zjištění, že zvolená metoda sběru ovlivňuje zjištěné preference u voličů ve věku 30 až 44 let, vysokoškolsky vzdělaných a voličů žijících v Praze. V těchto skupinách je osobním dotazováním výrazně preferována levicová strana ČSSD a telefonním dotazováním pravicová TOP 09. Samotný sběr dat byl vyhodnocen nejrizikovější fází výzkumného procesu, ve které může dojít k případnému zkreslení. Zatímco přesnost osobního dotazování závisí velkou měrou na osobě tazatele, zdroje zkreslení telefonického dotazování plynou více z podstaty užití telefonu jako takového.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.