Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Paparazzi a jejich fotografie v českém tisku
Nohejlová, Markéta ; Lábová, Alena (vedoucí práce) ; Teplá, Jana (oponent)
Paparazzi a jejich fotografie se stali neodmyslitelnou součástí novodobého žurnalismu, Ačkoliv s sebou tato skutečnost přináší vlnu odporu jak ze strany mediálních konzumentů, tak z hlediska mediálních odborníků. Obliba bulvární fotografie však neustále stoupá, média se proto snaží svou nabídku tomuto faktu přizpůsobit. Ačkoliv je paradoxně na paparazzi fotografy v mnoha ohledech nahlíženo negativně, poptávka po jejich fotografiích neustále roste, čímž se přirozeně zvyšuje i jejich aktivita. Cílem této bakalářské práce je uvést čtenáře do problematiky současné bulvární fotografie, analyzovat její specifické znaky a přiblížit metody, které jsou v praxi fotografy využívány. Práce obsahuje také komparaci české a zahraniční bulvární fotografie a snaží se definovat základní rozdíly s důrazem na český mediální trh. Studie se věnuje vzniku a následně vývoji bulvární fotografie, charakterizuje periodika, ve kterých jsou snímky publikovány a snaží se o deskripci základních znaků bulvární fotografie. Dále se soustředí na popis výzkumu, který autorka absolvovala spolu s paparazzi fotografem a v metodologické části analyzuje a vyhodnocuje výsledky, ke kterým v průběhu zkoumání došla. V příloze má čtenář možnost přečíst si rozhovory s paparazzi fotografy působícími v českých médiích.
Sportovec jako mediální celebrita v proměnách času
Kodoňová, Lenka ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Kraus, Jiří (oponent)
(abstrakt) Diplomová práce pojednává o procesu celebritizace sportovců. Tento jev ilustruje na způsobu mediálního pokrytí sportovní kariéry gymnastky Věry Čáslavské, rychlobruslařky Martiny Sáblíkové a tenistů Jana Kodeše a Tomáše Berdycha. Porovnává mezi sebou socialistické deníky Československý sport a Lidovou demokracii a současná periodika Sport a Lidové noviny. Práce se zabývá charakteristikou pojmu celebrita, historií sportovních celebrit, typy lidí, z nichž se celebrity stávají, a společenským postavením sportovců. Články týkající se vybraných sportovců byly zkoumány prostřednictvím obsahové analýzy. Zkoumané texty byly rozřazeny do připravených kategorií (profesní život, životní styl, vztahy, milostný život, vzhled, osobnost, děti, zdraví, reklama). Na tento kvantitativní výzkum navazovala kvalitativní metoda zkoumání, která se věnovala spojení sportovců s reklamním odvětvím. Metoda spočívala v prozkoumání článků, které se věnovaly reklamním aktivitám sportovců. Práce se také věnuje popisu života a sportovní kariéry gymnastky Věry Čáslavské. Informace pocházejí z mediálních výstupů dobových tiskovin, přičemž je popsána nejen její sportovní kariéra, ale také období po roce 1990.
Image: mediální konstrukce identity
Balounová, Šárka ; Řehořová, Irena (vedoucí práce) ; Marcelli, Miroslav (oponent)
Hlavním cílem práce je objasnit princip utváření identity a image v novodobé konzumní společnosti a také vysvětlit, jaká úloha v tomto procesu připadá médiím.V předkládané diplomové práci je využita analyticko komparitivní metoda. Celá práce je členěna do části teoretické a analytické. Ústřední téma první kapitoly teoretické části představuje charakteristika novodobé konzumní společnosti. Druhým stěžejním tématem je vztah identity - image. Ve třetí kapitole teoretické části je diskutována problematika mediální konstrukce reality. S nastíněnou problematikou se pojí tři názorové přístupy - Gillese Lipovetského, představitelů Frakfurtské školy společně s Jeanem Baudrillardem a Pierra Bourdieu. V rámci analytické části jsou aplikovány teoretické poznatky. Jako konkrétní příklad byla vybrána reklamní kampaň Think You Can Text And Drive?, která vznikla pod záštitou Oprah Winfrey, celebrity s globální působností. V této analytické části nám vykrystalizovaly zásadní argumenty, které jsou shrnuty v závěrečné kapitole.
Mami, tati, znáte mé oblíbené celebrity? Role celebrit ve světě dětí-uživatelů masových médií
Kalivodová, Hana ; Gillernová, Ilona (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Předkládaná bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První z nich obsahuje teoretická východiska, tedy rešeršní zpracování literatury k danému tématu a přehled získaných teoretických poznatků. Zabývá se především pojmem celebrita z hlediska mediologie, vztahem celebrit a společnosti, významem celebrit v porovnání s reálnými autoritami, charakteristikou socializace a úlohou masových médií v jejím průběhu. Následuje pojednání o masové komunikaci − v čem je specifická, co dětem přináší či bere. V závěru první části jsou z pohledu vývojové psychologie charakterizována obě věková období dětí, jež jsou následně porovnávána v empirické části práce. Empirické šetření mapuje návyky konzumace masových médií u dětí. Zjišťuje především, jaké celebrity dnešní děti obdivují a jakou roli pro ně hrají. Obsahuje analýzu dat získaných z kvalitativně-kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníků rozdaných žákům čtvrtých a šestých ročníků Základní školy Polepy u Litoměřic. Cílem práce je získat informace o světě dětí - uživatelů masových médií.
Možnosti zapojení celebrit do marketingové komunikace
Jaroměřská, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zapojením celebrit do marketingové komunikace. Jejím cílem je prověřit přístupy zapojení celebrit do marketingového rozhodování především mladých spotřebitelů. V teoretické části jsou popsány druhy a popis referenčních skupin, dále konkrétní mediální zapojení celebrit. V praktické části je provedena obsahová analýza třech různých časopisů, která má za cíl zjistit výskyt a zapojení celebrit v inzerci. Dále obsahuje osobní dotazování, které zjišťuje, jak celebrity působí na mladé spotřebitele a jak mladí lidé celebrity v marketingové komunikaci vnímají. Následuje porovnání obou metod, rámcový pohled českých spotřebitelů na celebrity v marketingu a doporučení k využívání celebrit v reklamě. V závěru práce jsou shrnuty výsledky všech částí této bakalářské práce.
The effect of celebrities in advertising on consumer decision
Kočárová, Katarína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Sedlacky, Martin (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je objasnění velikosti vlivu celebrity, propagující produkty nebo služby, na rozhodovací proces spotřebitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce pojednává o teoretických východiscích spojených se spotřebním chováním, komunikací se zákazníkem, reklamou jako takovou a referenčními skupinami. Tato část je ukončena kapitolou, která rozebírá nosný pojem práce, kterým je celebrita. Praktická část je zaměřena na zjištění obecného vlivu, který má výskyt celebrity v reklamním spotu na spotřební chování, a také pro vyhodnocení efektivity konkrétních reklamních kampaní odvysílaných na území České a Slovenské republiky.
Potenciál zapojení celebrit v marketingové komunikaci vybrané kategorie produktů
Jehličková, Anna ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda zapojení celebrity do reklamy je tou správnou volbou a zároveň vytvořit doporučení pro výběr vhodné celebrity do reklamy na pivo, respektive tří konkrétních značek (Pilsner Urquell, Krušovice a Staropramen). Vymezuji zde základní pojmy spotřebního chování, referenčních skupin, marketingové komunikace, celebrit a marketingového výzkumu. V praktické části se zaměřuji na trh piva v ČR a pivovarnictví v roce 2010, dále se věnuji vlastnímu výběru značek piva a uvádím stručnou charakteristiku jak jednotlivých piv, tak podniků. Pokračuji obsahovou analýzou a analýzou vlastního dotazníkového šetření, jehož hlavním cílem je vybrat konkrétní celebrity pro zvolené značky piva, na základě charakteristik a vlastností celebrit, které by měly odpovídat image jednotlivých značek.
Analysis of the use of celebrities in marketing
Droščáková, Jana ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vargová, Martina (oponent)
Témou mojej bakalárskej práce sú výhody a nevýhody využitia celebrít v marketingu. V práci je najprv uvedená charakteristika pojmov celebrita a celebrity endorsement všeobecne a ich využitie v rôznych druhoch priemyslu a následne je opísaný postup pri výbere celebrity k prezentácii značky a jednotlivo rozobrané spôsoby jej umiestnenia spolu s príkladmi úspešného a neúspešneho prevedenia v praxi. Práca obsahuje aj stručný pohľad na právne ošetrenie tejto problematiky a prognózy jej vývoja v budúcnosti. Druhá časť práce je zameraná na marketingovú analýzu využitia celebrít značky Nike. Cieľom práce je potvrdiť resp. vyvrátiť efektívnosť zapojenia celebrít do propagácie značiek.
Využití celebrit v mediální marketingové komunikaci
Uhrynová, Iva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Snahou této práce je uvést čtenáře do problematiky zapojení slavných osobností v mediální marketingové komunikaci. Vymezuji zde základní pojmy celebrity marketingu, spotřebního chování, referenčních skupin, marketingové komunikace a doporučování prostřednictvím celebrit. V praktické části se zaměřuji na analýzu vlastního dotazníkového šetření týkajícího se postojů vzorku české populace k reklamám, ve kterých vystupují celebrity.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.