Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace Balanced Scorecard
Jaroměřská, Martina ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Hájek, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá aplikací metody Balanced Scorecard na konkrétní podnik Němcovi selské mlékárny Radonice, spol. s.r.o. Jejím cílem je zanalyzovat současnou situaci firmy pomocí strategické analýzy a na jejím základě formulovat a navrhnout podnikovou strategii. Strategické cíle určené strategií dále převést do strategické mapy, která jasně zobrazuje příčinné vazby mezi cíli čtyř perspektiv metody Balanced Scorecard. Strategickým cílům přiřadit měřítka, cílové hodnoty a iniciativy, díky kterým je možné strategie dosáhnout. K provedení strategické analýzy jsou využity metody Porterova modelu konkurenčního prostředí, PEST analýzy, finanční analýzy, benchmarkingu a SWOT analýzy. V závěru práce jsou shrnuty výsledky navrhnuté strategie a dopadů na analyzovaný podnik.
Možnosti zapojení celebrit do marketingové komunikace
Jaroměřská, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zapojením celebrit do marketingové komunikace. Jejím cílem je prověřit přístupy zapojení celebrit do marketingového rozhodování především mladých spotřebitelů. V teoretické části jsou popsány druhy a popis referenčních skupin, dále konkrétní mediální zapojení celebrit. V praktické části je provedena obsahová analýza třech různých časopisů, která má za cíl zjistit výskyt a zapojení celebrit v inzerci. Dále obsahuje osobní dotazování, které zjišťuje, jak celebrity působí na mladé spotřebitele a jak mladí lidé celebrity v marketingové komunikaci vnímají. Následuje porovnání obou metod, rámcový pohled českých spotřebitelů na celebrity v marketingu a doporučení k využívání celebrit v reklamě. V závěru práce jsou shrnuty výsledky všech částí této bakalářské práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.