Název: Možnosti zapojení celebrit do marketingové komunikace
Překlad názvu: Options of involvement of celebrities in marketing communication
Autoři: Jaroměřská, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: celebrita; mediální zapojení; obsahová analýza; osobní dotazování; celebrity; content analysis; media involvement; personal survey

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40928

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199654


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet