Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice
Třískalová, Pavlína ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hřídelová, Karla (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři kapitoly hovoří postupně o marketingu, značce a její roli v marketingu a teoreticky vymezují marketingový výzkum trhu. Čtvrtá kapitola pak představuje dermokosmetický trh v ČR. Poslední kapitola se zabývá terénním šetřením (dotazník a Mystery Shopping), které slouží ke zjištění samotného cíle bakalářské práce. Cílem je zjistit korelaci mezi značkou doporučovanou lékárníkem v Praze a povědomím o značce mezi konečným spotřebitelem.
Zhodnocení komunikačních procesů firmy v potravinářském odvětví
Port, Milan ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Cetkovský, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnitrofiremní komunikace. Jejím cílem je zhodnocení komunikace v potravinářské firmě se zaměřením na liniového manažera, identifikace komunikačních bariér a návrhů na jejich eliminaci. Po teoretickém vymezení tématu se práce zaměřuje na šetření vybraného vzorku zaměstnanců pomocí dotazníků a polo strukturovaných rozhovorů, analýzu dat a hodnocení výsledků. Na jejich základě byla organizaci navržena opatření s cílem zlepšit vnitrofiremní komunikaci, která byla zároveň i seřazena dle priorit pro organizaci. Práce je výhradně zaměřena na danou společnost, získané poznatky a závěry jsou tak využitelné jen pro hodnocenou organizaci.
Moderní nástroje interní komunikace
Gerhátová, Jana ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kadeřábek, Martin (oponent)
Interní komunikace ve firmách se v současné době stává jejich nedílnou součástí a je na ní kladen velký důraz. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda může implementace webových a mobilních aplikací zefektivnit interní komunikaci ve firmách a doporučení vhodné aplikace, která pomůže lépe komunikovat se zaměstnanci. První část práce se věnuje teorii komunikace jako obecnému pojmu a dále interní komunikaci ve firmách. Druhá část se zabývá praktickým testováním vybraných webových a mobilních aplikací, které jsou v současné době dostupné na trhu. Kvalitativní strukturované rozhovory s příjemci komunikace potvrzují jejich potenciál a efektivnost a také způsob jakým jsou vnímány za strany uživatelů. Vlastní porovnání aplikací může firmám pomoci při výběru vhodné aplikace, která přispěje ke zlepšení komunikace ve firmách.
Lidské zdroje a jejich řízení ve vybrané organizaci
MATĚJKOVÁ, Zuzana
Cílem bakalářské práce je posoudit systém řízení lidských zdrojů ve vybrané organizaci a navrhnout případné změny pro jeho zlepšení. V literární rešerši je vysvětlen pojem řízení lidských zdrojů a jeho vývoj a jednotlivé části personálních činností. V praktické části je vytvořen dotazník, který se zaměřuje na úroveň řízení lidských zdrojů v organizaci Silon s.r.o. Dotazníkové šetření zkoumá spokojenost zaměstnanců na jejich pracovní pozici, spokojenost se mzdou a benefity, motivační program, komunikační kanál a vztahy na pracovišti. Z posbíraných informací jsou navrhnuty případné změny pro zlepšení řízení lidských zdrojů v organizaci Silon s.r.o.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Endlerová, Eliška ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na významnou část chodu organizace. Důležitost komunikačních prvků pro práci vedoucích pracovníků. Komunikace je jedna z nejdůležitějších složek řízení organizace. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V prvé části textu jsou definovány pojmy jako například management a jeho úrovně, osobnost manažera a jeho styl práce, komunikace a její rozdělení, komunikační kanály, společenská odpovědnost a etické zásady. Literární rešerše je teoretickou částí, která byla zpracována na základě prostudovaných vhodných literárních pramenů. Praktická část se věnuje vlastnímu výzkumu. Řízeným rozhovorem s manažery různých pozic oslovené firmy, dochází k analýze komunikace mezi nadřízeným a podřízeným. Podkladem pro tento výzkum je soupis odpovědí manažerů z rozdílných pracovních pozic v dané organizaci. Odpovědi oslovených se zaznamenávají do předem připraveného dotazníku. Tyto odpovědi vedou k vytvoření konečného vyhodnocení a závěru. Cílem je zjištění, jak velký význam má komunikace pro manažery při jejich práci.
Komunikační strategie pro společnost Monsanto, s.r.o.
Mikulcová, Jana ; Halík, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním komunikační strategie pro společnost Monsanto s.r.o. zabývající se zemědělskými produkty. Práce popisuje obecné a oborové okolí společnosti, společnost samotnou a na základě těchto analýz navrhuje efektivní komunikační strategii.
Interní komunikace v organizaci
Bulan, Petr ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Práce se zabývá analýzou interní komunikace v konkrétní organizaci. Cílem je popsat jednotlivé komunikační kanály a jejich prostředky, analyzovat jejich využívání a navrhnout řešení pro zlepšení situace v identifikovaných problémových oblastech. Objektem práce je malá společnost působící v oblasti služeb. Jsou využívány metody polostrukturovaných rozhovorů a analýzy interních dokumentů. V závěru práce jsou vyzdvihnuty pozitivní stránky interní komunikace v dané společnosti, identifikovány problémové oblasti a navrženo řešení pro zlepšení stávající situace.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Fidlerová, Iveta ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Diplomová práce s názvem Význam prvků komunikace pro práci manažera obsahuje dvě části, a to literární rešerši a vlastní praktickou část. První část slouží k získání a osvojení teoretických znalostí a poznatků v dané problematice. Literární rešerše vymezuje problematiku v širším teoretickém rámci, a to lidskou komunikaci a kapitolu managementu. Tyto kapitoly jsou popsány od obecných definic až po konkrétnější zaměření práce na vnitropodnikovou komunikaci, dovednosti manažera, atd. Druhá část je částí praktickou, pro kterou byl sestaven dotazník, který pokrývá obsah literární rešerše. Tento dotazník byl předložen k vyplnění 33 respondentům, kteří pracují na manažerských pozicích ve zkoumané společnosti. Na základě vyhodnocení odpovědí respondentů byl vytvořen závěr.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.