Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 190 záznamů.  začátekpředchozí179 - 188další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace webových stránek
Svačinová, Hana ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Cílem této práce je vytvořit hodnotný text na téma optimalizace webových stránek. Důvodem je nedostatečné množství literatury s touto tematikou na českém trhu, ale především v českém jazyce. Cíl práce je i jejím největším přínosem, neboť může posloužit dalším studentům, ale i ostatním, kdo se o dané téma zajímají. Aby se tak stalo, je práce psaná jazykem čtenářům blízkým, ale zároveň obsahuje nejdůležitější informace pro kvalitní seznámení se s optimalizací webových stránek. Součástí práce je nejen oblíbená SEO optimalizace, ale také funkcionalita a grafika webových stránek a samostatná kapitola je věnována copywritingu. V závěru práce je provedena praktická analýza, jejímž úkolem je zhodnotit současný stav webových stránek právě z hlediska jejich optimalizace.
Úloha grafiky v internetové reklamě
Nadrchal, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje základní úlohy grafiky v reklamě a webové prezentaci společnosti. Autor se v ní teoreticky zaměřuje na základní prvky webdesignu, psychologické působení tvarů a barev a na specifika internetové reklamy jako celku. Velká pozornost je dána také webové prezentaci společnosti. Následně je poskytnut prostor pro morální a technologické standardy on-line reklamy, kde se klade důraz především na vhodnost výběru grafických formátů a optimalizaci webových stránek. V práci je část textu věnována psychologii chování zákazníka na internetu a způsobům testování práce uživatele s webovými stránkami. V praktické části práce autor analyzuje vybrané webové prezentace společností, pro něž následně vytváří řadu doporučení ke zlepšení své internetové kampaně.
Vizuální komunikace webových stránek
Ischia, Michal ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je popsat způsob komunikace webových stránek s uživatelem. Jak působí stránky na návštěvníka, jak mu předávají informace a jaké možnosti mu nabízejí prostřednictví uživatelského prostředí. Práce je rozdělena na čtyři části. Nejprve jsou vysvětleny pojmy přístupnost a použitelnost. Další dvě části se již zaměřují na hlavní předmět této práce. Informační design nahlíží na tvorbu webových stránek z pohledu obsahu. Zabývá se především organizací a tříděním informací, navigačním schématem a wireframem, resp. layoutem webu. Grafický design se zabývá tvorbou webů z vizuálního hlediska. V této části jsou popsány prvky webu od hlavičky po patičku, barevná schémata, grafické zpracování navigace či způsoby stínování prvků a průhlednosti. Patří sem i teorie typografie a optimalizace grafiky pro web. Poslední část se věnuje aplikaci teorie o grafickém a informačním designu prostřednictvím redesignu konkrétních webových stránek.
Optimalizace online prezentací v~závislosti na vlastnostech produktů
Novák, David ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Posláním této diplomové práce je vyzdvihnout význam grafického designu a jeho vizuálních efektů v každodenním životě, upozornit na nové přístupy, pokusit se ospravedlnit opodstatněné investice do propagace a reklamy stejně jako poukázat na dlouhodobě se zvyšující nároky na profesionální grafické designéry. Teoretická část této práce je založena mimo jiné na výzkumném článku z odborného tisku, jehož subjektem je míra porozumění uživatelů výrobkům prezentovaným online. Z tohoto výzkumu vyplývá, že je množné zvolit vhodný formát prezentace v závislosti na vlastnostech daného produktu, neboli komplexitě jeho funkcí (složitosti ovládání), ve smyslu grafických nebo multimediálních prostředků online prezentace. Těmi jsou statické obrázky, video formáty a interaktivní animace produktů označované jako VPE . Hlavní část práce tvoří reálný projekt, ve kterém se autor snaží implementovat výše zmíněné teoretické poznatky výzkumu při řešení praktického úkolu s ambicí přinést reálnou ekonomickou hodnotu. Popsány jsou jednotlivé fáze projektu od shánění obchodního partnera až po implementaci výsledného řešení a jeho propagaci. Za účelem oslovení vybraných firem byly vytvořeny též propagační materiály a webová stránka obsahující veškeré informace o tomto diplomovém projektu.
Projekt firemního designu a jeho příklad ve firmě Filamos s.r.o.
Hartl, Jan ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Kubíček, Jovan (oponent)
V diplomové práci je zpracováno téma týkající se firemního designu. Cílem je vysvětlit aspekty, které s danou problematikou souvisí a to zejména z pohledu projektu firemního designu. Na příkladu realizace takového projektu ve firmě Filamos s.r.o. je ukázán jeho postup. V první části práce je vysvětlen samotný pojem firemní design. Je zde popsáno, jak daný pojem chápat v kontextu firemní identity potažmo firemní image. Dále je zde vysvětleno napojení na informační strategii, protože design je nezanedbatelnou součástí formy předávání informací. V druhé části práce je zpracována příprava a realizace projektu firemního designu ve firmě Filamos s.r.o. Je zde popsán průběh jednotlivých fází projektu. Praktická část se nezabývá dopodrobna grafikou jako takovou, ale metodikou projektu firemního designu. K práci je přiložen "Grafický manuál" pro firmu Filamos s.r.o. jako výstup projektu.
Vizualizace jako jeden z faktorů prodávající produkty a služby
Baumrt, Tomáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá tématem využití vizualizace při prezentování produktů. Jejím cílem je zjistit, zda vizuální prezentace (grafické provedení) obalu produktu má vliv na spotřebitelské chování zákazníka při procesu rozhodování o nákupu daného produktu. Pokud by se tento vliv prokázal, stanoví si práce sekundární cíl, kterým je zjištění vlivu vybraných faktorů vizuální prezentace na spotřebitelovo chování (rozhodování). Práce je rozdělena do 6 kapitol, kde první uvádí čtenáře do tématu, seznamuje ho s cíli práce a jejím členěním. Druhá kapitola je teoretickým seznámením s komunikací obecně a komunikací vizuální. V kapitole třetí jsou zpracována témata týkající se reklamy a produktu tak, aby korespondovali s celkovým pojetím práce. Touto kapitolou končí část teoretická, která čerpá částečně z literatury a částečně z poznatků autora. Praktická část tvoří hlavní celek práce. Ve čtvrté kapitole jsou stanoveny postupy pro šetření dané problematiky, je vypracován dotazník a grafické návrhy obalů různých produktů. Kapitola končí přehledem výsledků zjištěných během dotazníkového šetření. Výsledky jsou jednotlivě interpretovány v předposlední kapitole a to včetně pokusu o vyvození obecně platných závěrů. Celou práci shrnuje poslední kapitola, která rekapituluje všechny zjištěné poznatky. Přínosem této práce není pouze poukázání na vliv vzhledu obalu produktu na jeho prodejnost tak, aby si firmy, resp. jejich marketingová oddělení tento fakt uvědomovali a při sestavování marketingového plánu a plánu reklamy věnovali více pozornosti kromě jiného i vzhledu obalů produktů. Přínos spočívá také ve zpracování tématu, kterým se téměř žádná teoreticky ani prakticky zaměřená literatura nezabývá, ač bylo prokázáno, že by tomu mělo být naopak. Práce se pokouší o vyvození obecně platných závěrů, které sice není možné brát za stoprocentně platné, avšak ukazuje směr, kterým by se mohli dát další, složitější a rozsáhlejší průzkumy, které by přinesly výsledky, jež by mohli využít nejen firmy, ale také spotřebitelé.
Informační architektura a grafický design na webu
Šromek, Jan ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Bednář, Petr (oponent)
Tato práce popisuje proces tvorby návrhu webové prezentace. Zaměřuje se na popis informační architektury a grafiky a následně vztahy mezi nimi. Práce obsahuje případovou studii, která řeší redesign (návrh informační architektury a grafiky) rozsáhlého českého video portálu.
Využití grafiky v uživatelském rozhraní aplikací e-shopů
Bedřichová, Jana ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Práce se zabývá využitím grafiky na webu, zejména jejího vztahu k prezentaci zboží. Nejprve je řešena oblast designu webu, která popisuje role grafiky na webu, vhodné použití barev s ohledem na jejich psychologické působení a používané layouty. Tato oblast také objasňuje vztah grafické stránky webu k použitelnosti a přístupnosti. Další část práce pokrývají dvě příbuzné kapitoly a to grafické formáty a grafické prvky použité na webu. V první z těchto dvou kapitol jsou uvedeny grafické formáty používané na webu, druhá uvádí přehled grafických prvků používaných k prezentaci zboží s příklady jednotlivých typů použití. Poslední část práce hodnotí weby tří e-shopů podle předem zvolených kritérií, vycházejících z teoretické části práce. Tato část dále obsahuje doporučení pro hodnocené e-shopy ve vztahu k zjištěným nedostatkům a ke způsobu zlepšení jejich prezentace nabízeného zboží.
Psychologické aspekty grafické komunikace a interpretace informace
Špaček, Vojtěch ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce analyzuje některé problémy vizuální komunikace a interpretace vizuálních informací. Zaměřuje se na psychologické aspekty obrazového sdělení a proces jeho interpretace pozorovatelem. Nejprve definuje teoretické podklady z oblastí psychologie a některých poznatků fyziologie zraku a myšlení. Dále analyzuje obecný proces přijetí a strukturace obrazové informace kognitivní a emoční složkou našeho vnímání. Ve vytyčeném rámci pak vybírá poznatky především z oboru estetiky, které konkrétněji definují účinky různých prvků obrazového sdělení na podvědomí pozorovatele. Na skutečných příkladech jsou pak prezentovány popisované přístupy. Na závěr je zmíněn teoretický rámec sledování účinku podvědomé složky vizuálního sdělení a uvedeny některé výsledky statistik vztahujících se k problematice. Celá práce je zaměřena na možnost přímého využití v praxi podniku z pohledu jeho kvalitní vizuální prezentace a komunikace.
Marketing na Internetu se zaměřením na technologii Flash
Velička, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hrdlička, Pavel (oponent)
Internet je fenoménem současnosti, v tržní realitě dnešní doby stále více platí ono rčení ? ?Kdo není na internetu, jako by nebyl?. Internetový marketing je dnes nedílnou součástí marketingu většiny firem. Dynamicky se rozvíjející tržní prostředí dneška však klade o to vyšší nároky na orientaci v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat moderní teoretické přístupy v marketnigu ? zejména v oblasti využití internetu jako reklamního média a demonstrovat praktické využití technologie Flash na konkrétních příkladech. Předpokladem pro dosažení cíle této práce je má několikaletá zkušenost v oblasti internetového marketingu, prezentace a vizuální komunikace firem a především technologie Flash. Proto jsem se kromě nezbytných teoretických východisek zaměřil i na praktické ukázky a doporučení v této oblasti. Přínos této práce spočívá v teoretickém popisu východisek internetového marketingu a technologie Flash a v její následné demonstraci na multimediální flashové aplikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 190 záznamů.   začátekpředchozí179 - 188další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.