|
Optimalizace emailové komunikace softwarové společnosti
Gubišová, Kristýna ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Nadrchal, Tomáš (oponent)
Komunikace se zákazníkem je velice důležitou složko u internetového marketingu samotného. O jednou získaného zákazníka je důležité pečovat, pro tože jakmile bude zákazník jednou zklamán, je velice obtížné získávat jeho důvěru a náklonost zpě t. Diplomová práce identifikuje e-mailový marketing jako celek, zabývá se jeho současnými tre ndy a zkoumá jak samotný e-mail a jeho prvky ovlivňují psychiku a chování příjemců a snaží se o identifikování způsobů, jak si zákazníkovu důvěru udržet. V práci jsou představeny e-maily z praktick ého prostředí softwarové společnosti, na které jsou poté aplikovány změny vyplývající z výzkumu ve řejného mínění, tyto e-maily jsou vyhodnoceny a porovnány s minulými verzemi e-mailů.
|
|
Přístupy k řešení mobilních webových aplikací
Nadrchal, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na přístupy k řešení mobilních webových aplikací. Autor se v ní zaměřuje na rozdělení mobilních zařízení a popis jejich vlastností a specifik dotykového ovládání. Část práce je věnována mobilním operačním systémům, jejich charakteristice a také jednotlivým mobilním internetovým prohlížečům. Následně je prostor poskytnut psychologii chování uživatelů mobilních zařízení a očekáváním uživatelů od mobilních webových stránek. Podstatná část práce je věnována specifikům vývoje webového designu pro mobilní zařízení, jeho rozdílům proti klasickému webovému designu, a technikám vývoje -- responsivnímu webovému designu a myšlence Mobile First. V praktické části autor analyzuje multiplatformní přístup k webovým stránkám železničních dopravců České dráhy, LEO Express a RegioJet, kdy je pomocí analýzy na bázi multikriteriálního hodnocení testován přístup z chytrých telefonů, tabletů a desktopů. K testování autor využívá webový emulátor simulující přístup z různých verzí operačních systémů a prohlížečů. Cílem analýzy je vytvoření řady doporučení k lepší optimalizaci pro přístup z mobilních zařízení.
|
|
Úloha grafiky v internetové reklamě
Nadrchal, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje základní úlohy grafiky v reklamě a webové prezentaci společnosti. Autor se v ní teoreticky zaměřuje na základní prvky webdesignu, psychologické působení tvarů a barev a na specifika internetové reklamy jako celku. Velká pozornost je dána také webové prezentaci společnosti. Následně je poskytnut prostor pro morální a technologické standardy on-line reklamy, kde se klade důraz především na vhodnost výběru grafických formátů a optimalizaci webových stránek. V práci je část textu věnována psychologii chování zákazníka na internetu a způsobům testování práce uživatele s webovými stránkami. V praktické části práce autor analyzuje vybrané webové prezentace společností, pro něž následně vytváří řadu doporučení ke zlepšení své internetové kampaně.
|