Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace emailové komunikace softwarové společnosti
Gubišová, Kristýna ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Nadrchal, Tomáš (oponent)
Komunikace se zákazníkem je velice důležitou složko u internetového marketingu samotného. O jednou získaného zákazníka je důležité pečovat, pro tože jakmile bude zákazník jednou zklamán, je velice obtížné získávat jeho důvěru a náklonost zpě t. Diplomová práce identifikuje e-mailový marketing jako celek, zabývá se jeho současnými tre ndy a zkoumá jak samotný e-mail a jeho prvky ovlivňují psychiku a chování příjemců a snaží se o identifikování způsobů, jak si zákazníkovu důvěru udržet. V práci jsou představeny e-maily z praktick ého prostředí softwarové společnosti, na které jsou poté aplikovány změny vyplývající z výzkumu ve řejného mínění, tyto e-maily jsou vyhodnoceny a porovnány s minulými verzemi e-mailů.
Přístupy k řešení mobilních webových aplikací
Nadrchal, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na přístupy k řešení mobilních webových aplikací. Autor se v ní zaměřuje na rozdělení mobilních zařízení a popis jejich vlastností a specifik dotykového ovládání. Část práce je věnována mobilním operačním systémům, jejich charakteristice a také jednotlivým mobilním internetovým prohlížečům. Následně je prostor poskytnut psychologii chování uživatelů mobilních zařízení a očekáváním uživatelů od mobilních webových stránek. Podstatná část práce je věnována specifikům vývoje webového designu pro mobilní zařízení, jeho rozdílům proti klasickému webovému designu, a technikám vývoje -- responsivnímu webovému designu a myšlence Mobile First. V praktické části autor analyzuje multiplatformní přístup k webovým stránkám železničních dopravců České dráhy, LEO Express a RegioJet, kdy je pomocí analýzy na bázi multikriteriálního hodnocení testován přístup z chytrých telefonů, tabletů a desktopů. K testování autor využívá webový emulátor simulující přístup z různých verzí operačních systémů a prohlížečů. Cílem analýzy je vytvoření řady doporučení k lepší optimalizaci pro přístup z mobilních zařízení.
Úloha grafiky v internetové reklamě
Nadrchal, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje základní úlohy grafiky v reklamě a webové prezentaci společnosti. Autor se v ní teoreticky zaměřuje na základní prvky webdesignu, psychologické působení tvarů a barev a na specifika internetové reklamy jako celku. Velká pozornost je dána také webové prezentaci společnosti. Následně je poskytnut prostor pro morální a technologické standardy on-line reklamy, kde se klade důraz především na vhodnost výběru grafických formátů a optimalizaci webových stránek. V práci je část textu věnována psychologii chování zákazníka na internetu a způsobům testování práce uživatele s webovými stránkami. V praktické části práce autor analyzuje vybrané webové prezentace společností, pro něž následně vytváří řadu doporučení ke zlepšení své internetové kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.