Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ukončování tranzitu při dovozu zboží do ČR
Pospíchalová, Veronika ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Baumrt, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na celní režim tranzitu, zejména pak tranzit Společenství a společný tranzitní režim. Analyzuje předpoklady tranzitu, jeho průběh a ukončení, včetně povolení zjednodušených postupů. Diplomová práce zasazuje celní režim tranzitu do širšího kontextu mezinárodního obchodu a celní problematiky, uvádí relevantní právní předpisy, upozorňuje na rizika spojená s jejich formulací a navrhuje jejich řešení. V praktické části je na problematiku nahlíženo z pohledu společnosti Siemens, pro kterou je dodržování zákonů a předpisů zásadní a je tudíž vhodným příkladem pro ilustraci možností jak vyřešit nesoulad právních předpisů s podnikovou praxí.
Porovnání interního a externího zajištění celních služeb ve společnosti Siemens, s.r.o.
Baumrt, Tomáš ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Moravcová, Renata (oponent)
Diplomová práce se zabývá způsobem zajištění celního řízení ve společnosti Siemens, s.r.o. Jejím cílem je navrhnout efektivní zajištění celního řízení ve společnosti prostřednictvím interní celní deklarace, stanovit varianty implementace celního softwaru SIECUS s ohledem na možné využití v ostatních společnostech skupiny Siemens v ČR, a vyhodnotit důsledky aplikace těchto variant v porovnání se současným řešením, kterým je externí zajištění celních služeb. V teoretické části práce je zpracována celní problematika se zaměřením na elektronické celní řízení. Praktická část obsahuje porovnání interního a externího zajištění celního řízení, z čehož jsou vyvozena doporučení pro budoucí zajištění celního řízení ve společnosti Siemens, s.r.o. Práce bere v úvahu i využití interní celní deklarace v ostatních společnost Siemens v ČR a z toho plynoucí dopady na koncern Siemens.
Vizualizace jako jeden z faktorů prodávající produkty a služby
Baumrt, Tomáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá tématem využití vizualizace při prezentování produktů. Jejím cílem je zjistit, zda vizuální prezentace (grafické provedení) obalu produktu má vliv na spotřebitelské chování zákazníka při procesu rozhodování o nákupu daného produktu. Pokud by se tento vliv prokázal, stanoví si práce sekundární cíl, kterým je zjištění vlivu vybraných faktorů vizuální prezentace na spotřebitelovo chování (rozhodování). Práce je rozdělena do 6 kapitol, kde první uvádí čtenáře do tématu, seznamuje ho s cíli práce a jejím členěním. Druhá kapitola je teoretickým seznámením s komunikací obecně a komunikací vizuální. V kapitole třetí jsou zpracována témata týkající se reklamy a produktu tak, aby korespondovali s celkovým pojetím práce. Touto kapitolou končí část teoretická, která čerpá částečně z literatury a částečně z poznatků autora. Praktická část tvoří hlavní celek práce. Ve čtvrté kapitole jsou stanoveny postupy pro šetření dané problematiky, je vypracován dotazník a grafické návrhy obalů různých produktů. Kapitola končí přehledem výsledků zjištěných během dotazníkového šetření. Výsledky jsou jednotlivě interpretovány v předposlední kapitole a to včetně pokusu o vyvození obecně platných závěrů. Celou práci shrnuje poslední kapitola, která rekapituluje všechny zjištěné poznatky. Přínosem této práce není pouze poukázání na vliv vzhledu obalu produktu na jeho prodejnost tak, aby si firmy, resp. jejich marketingová oddělení tento fakt uvědomovali a při sestavování marketingového plánu a plánu reklamy věnovali více pozornosti kromě jiného i vzhledu obalů produktů. Přínos spočívá také ve zpracování tématu, kterým se téměř žádná teoreticky ani prakticky zaměřená literatura nezabývá, ač bylo prokázáno, že by tomu mělo být naopak. Práce se pokouší o vyvození obecně platných závěrů, které sice není možné brát za stoprocentně platné, avšak ukazuje směr, kterým by se mohli dát další, složitější a rozsáhlejší průzkumy, které by přinesly výsledky, jež by mohli využít nejen firmy, ale také spotřebitelé.
Analýza hmotných a informačních toků ve firmě Costco s.r.o.
Baumrt, Tomáš ; Novotný, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
V práci představím firmu Costco s.r.o. a specifika jejích logistických potřeb. Dále popíši způsoby, kterými své logistické potřeby uspokojuje a porovnám je s dalšími poskytovateli obdobných logistických služeb. Na základě porovnání ohodnotím vhodnost současného řešení a případně navrhnu změny, které by vedly k optimalizaci logistických toků v této firmě. Dále popíši informační toky směrem do firmy a ven.
Internet jako zdroj informací o firmách v České republice
Baumrt, Tomáš ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Třeštíková, Ludmila (oponent)
Cílem práce je zmapování informačních zdrojů dostupných na internetu, ze kterých je možné získat informace o firmách, které jsou důležité zejména pro podnikatele a obchodní partnery. Práce se soustřeďuje na zdroje týkající se výhradně firem na území České republiky a je vytvořena na základě dostupné literatury a znalostí získaných v průběhu studia na Vysoké škole ekonomické v Praze. Přínosem práce je vytvoření uceleného konceptu této problematiky a její zhodnocení včetně případných doporučení pro řešení zjištěných nevýhod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.