Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání komunikace na sociálních sítích vybraných titulů společnosti Economia
Pokorná, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Ischia, Michal (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je charakteristika sociálních médií a sociálních sítí a následná analýza komunikace na sociálních sítích titulů Hospodářské noviny, Respekt a Ekonom, které spadají pod společnost Economia. Cílem práce je analyzovat komunikaci na sociálních sítích jednotlivých titulů, komparovat jednotlivé tituly na vybraných sociálních sítích a dospět k doporučení pro dané tituly. Sekundárním cílem této bakalářské práce je zmapovat situaci na poli sociálních sítí a nastínit postup pro firmy při analýze komunikace na sociálních sítích či při porovnání komunikace s konkurencí. V praktické části bude využit nástroj Socialbakers Analytics pro komparaci titulů, dále Google Analytics, Facebook Insights a bude využito dotazníkové šetření mezi fanoušky jednotlivých titulů a širokou veřejností.
Žurnalistika v éře nových médií
Ischia, Michal ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Práce je zaměřena na digitální a sociální média v prostředí žurnalistiky. V úvodu nastiňuje stav v českém mediálním prostředí, kde každým rokem sílí vliv online zpravodajství na úkor tištěných médií. Zabývá se vlivem nových médií na novinářskou práci. Hledá řešení v podobě nových publikačních metod, pro které je klíčovou vlastností digitalizace obsahu a také snaha o zpoplatnění obsahu. V původním průzkumu představuje chování a zvyky uživatelů sociálních sítí a ověřuje, zda se stávají pro příznivce týdeníku Respekt relevantním zdrojem informací. Výzkum pak analyzuje, jak české noviny a magazíny využívají sociální média. V závěru tohoto bloku přináší best practices a doporučení pro komunikaci v sociálních sítích. Oba celky digitálních a sociálních médií jsou propojeny praktickými příklady z praxe v týdeníku Respekt. V závěrečné části práce je v obrysech navrhnuta digitální strategie Respektu pro další roky.
Vizuální komunikace webových stránek
Ischia, Michal ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je popsat způsob komunikace webových stránek s uživatelem. Jak působí stránky na návštěvníka, jak mu předávají informace a jaké možnosti mu nabízejí prostřednictví uživatelského prostředí. Práce je rozdělena na čtyři části. Nejprve jsou vysvětleny pojmy přístupnost a použitelnost. Další dvě části se již zaměřují na hlavní předmět této práce. Informační design nahlíží na tvorbu webových stránek z pohledu obsahu. Zabývá se především organizací a tříděním informací, navigačním schématem a wireframem, resp. layoutem webu. Grafický design se zabývá tvorbou webů z vizuálního hlediska. V této části jsou popsány prvky webu od hlavičky po patičku, barevná schémata, grafické zpracování navigace či způsoby stínování prvků a průhlednosti. Patří sem i teorie typografie a optimalizace grafiky pro web. Poslední část se věnuje aplikaci teorie o grafickém a informačním designu prostřednictvím redesignu konkrétních webových stránek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.