Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cause Related Marketing ve vztahu k veřejnému sektoru
Jurásková, Radka ; Háva, Petr (vedoucí práce) ; Mašková, Pavla (oponent)
Diplomová práce "Cause Related Marketing ve vztahu k veřejnému sektoru" pojednává o novém fenoménu v oblasti marketingu firem, který je založen na propojení byznysu a veřejně prospěšné aktivity. Tento typ marketingu učí velké společnosti být zodpovědný vůči sociálním otázkám v dané zemi a společnosti, nebýt lhostejný vůči národním menšinám, zájmovým skupinám, nemocem a dalším aspektům sociální potřebnosti. Cause Related Marketing se uplatňuje na základě propojení soukromého a nestátního neziskového sektoru, kdy z něj profitují obě strany. Firma se na jeho základě odlišuje od konkurence a zvyšuje prodej svých výrobků nebo služeb. Pro neziskové organizace znamená nový finanční zdroj a zviditelnění problému, který se snaží řešit. S Cause Related Marketingem jsou ovšem spojena i konkrétní rizika, kdy zásah soukromé sféry do veřejné může deformovat definici veřejného zájmu, následně pak výběr aktuálních veřejných a sociálních problémů k řešení. Díky Cause Related Marketingu roste vliv korporací na národní politiku státu, čímž se zvyšuje tlak na politickou a rozhodovací sféru, v důsledku očekávání firem, že tato sféra bude rozhodovat v jejich prospěch. Taková situace se postupně rozšiřuje ze sféry národních politik také na úroveň globální politiky.
Marketing jako nástroj organizací občanského sektoru k prosazování veřejných zájmů
Gabrielová, Simona ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím marketingových strategií jako nástrojů organizací občanského sektoru v prosazování veřejných zájmů. První část diplomové práce slouží k objasnění teorie problematiky organizovaného občanského sektoru, marketingových strategií organizací občanského sektoru a procesu schvalování zákonů v České republice včetně objasnění pojmu veřejný zájem. Druhou část diplomové práce tvoří kvalitativní empirický výzkum, jehož cílem je popsat celou podobu vybrané realizované kampaně vytvořené za účelem prosazení veřejného zájmu v podobě legislativní změny, porozumět, jak realizátoři kampaně hodnotí kampaň a jak vnímají spolupráci organizace občanského sektoru a marketingové agentury (tržní organizace) na realizaci kampaně. Zvolenou metodou výzkumu je případová studie dobrého příkladu (dobré praxe) úspěšné marketingové kampaně Ve své kůži české organizace občanského sektoru Svobody zvířat, která přispěla k prosazení veřejného zájmu. S využitím analýzy dat a polostrukturovaných rozhovorů případová studie čtenáře seznamuje se zásadními okolnosti předcházející kampani Ve své kůži, s předmětným veřejným zájmem, navrženou marketingovou strategií a jejím zdůvodněním, s procesem realizace kampaně a dalších činností Svobody zvířat v kontextu legislativního procesu, zhodnocením kampaně z...
Srovnání komunikace Hnutí DUHA a Greenpeace ČR na Facebooku
Honc, Martin ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato práce se zabývá komunikací vybraných environmentálních neziskových organizací Hnutí DUHA a Greenpeace Česká republika na sociálních sítích. Náplní této práce je představit současné aktivity těchto společností a zanalyzovat jejich komunikaci s podporovateli na Facebooku. Cílem textu je pak popsat využití sociálních sítí ze strany ekologických neziskových organizací a zjistit, jestli jsou vhodným nástrojem pro jejich propagaci a komunikaci se svými fanoušky v prostředí Internetu. K naplnění cílů byla zvolena metoda obsahové analýzy a komparace vybraných kampaní #vyzvaprojiretin (Greenpeace Česká republika) a #chcidivocinu (Hnutí DUHA). Tyto kampaně byly zvoleny z toho důvodu, protože se jedná o regionální kampaně, které jsou vhodné pro srovnání komunikace obou organizací. Obsahová a komparativní analýza byla provedena na základě stanovených proměnných, jež se opírají o teoretické základy, které jsou popsány v teoretické části práce. Praktická část se kromě vlastní obsahové analýzy oficiálních profilů a facebookových stránek analyzovaných organizací opírá rovněž o rozhovory s koordinátory vybraných kampaní, které poskytly důležité informace a data.
Using New Technologies in Healthy Lifestyle Interventions Targeted at Children: The Case of the Netherlands
Háša, Marek ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Nové technologie, jako jsou sociální sítě nebo mobilní hry, jsou často viněny z přispívání k neustále rostoucímu procentu obézních dětí. Ty samé technologie však paradoxně skrývají velký potenciál pro kampaně propagující zdravý životní styl mezi dětmi. Předmětem této práce byl přístup tvůrců takových kampaní k využití nových technologií. Autor se zaměřil na kampaně sociálního marketingu, které mají za cíl měnit návyky jednotlivců. Nizozemsko bylo pro svou nízkou prevalenci dětské obezity, a naopak velmi vysoké postavení ve světovém žebříčku inovativnosti vybráno jako země, jejíž kampaně by mohly poskytnout cennou inspiraci pro sociální marketéry z Česka i jiných evropských zemí. Hlavním cílem této mnohonásobné instrumentální případové studie bylo odhalit, jaké výhody a limitace využití nových technologií spatřovali sami tvůrci kampaní na podporu zdravého životního stylu u dětí. Na základě prostudování dostupných dokumentů a realizace polostrukturovaných rozhovorů s tvůrci sestavil autor případové studie čtyř nizozemských kampaní propagujících cvičení a zdravý spánek a stravu mezi dětmi. Výsledky výzkumu ukázaly, že autoři těchto kampaní skutečně vnímali nové technologie jako hrozbu pro fyzické i psychické zdraví dětí. Zároveň však tyto technologie považovali za neodlučitelnou součást dnešní...
Sociální marketing: kampaň Viney "Vraťme život zpět do vinic"
Horanská, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vrbičan, Ján (oponent)
Sociální marketing byl spojován především s neziskovými organizacemi. S rozvojem trhu se vyžaduje vyšší úroveň udržitelnosti a diferenciace. Proto je sociální marketing použitelný i pro oblast podnikání. Za účelem prokázání výhod sociálního marketingu pro společnost a firmy nabízí tato práce komparaci základní teorie klasického marketingu se sociálním marketingem. Tyto teorie byly použity k analýze konkrétního příkladu Vinea a jejich kampaně "Vraťme život zpět do vinic" z roku 2016. Kampaň dokazuje, že Vinea přistupuje k propojení svého dědictví s moderní reklamou, tím že spájí lidi s nejdůležitějším prvkem značky, hroznem. Společnost Vinea vytvořila několik akcí, které učí účastníky kampaně o vinařství na Slovensku, aby spojili značku s její hlavní složkou. Cílem bakalářské práce je zjistit postoj spotřebitelů ke kampani "Vraťme život zpět do vinic" a vyvodit doporučení pro následnou kampaň. Dotazník s Lickertovou škálou, otázkami s více volbami a otevřenými otázkami byl použit k zjištění postojů spotřebitelů. Soubor obsahoval 109 respondentů, z toho 64 žen a 45 mužů. Průměrný věk byl 32,54. Výzkum ukázal, že celkové vnímání kampaně bylo pozitivní. Ženy dosáhli vyšší míry souhlasu téměř ve všech otázkách. Avšak povědomí o kampani bylo velmi nízké (7,3%). Kampaň by mněla pokračovat v tomto způsobu podpory pěstování vinné révy, ale rozšířit ho do různých vinařských oblastí na Slovensku a v České republice, přičemž by se mněla soustředit na ekologickou vinařskou produkci a moderní interakci s pasivním publikem prostřednictvím sociálních médií, aby byla více v kontaktu s kampaní.
Návrh strategie pro zvýšení participace při třídění odpadu a její komunikace
Klučina, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kartalová, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tříděním odpadu v České republice. Hlavním cílem této práce je navrhnout strategii a způsob její komunikace, která by měla za výsledek zvýšení participace na třídění odpadu v České republice. K dosažení vytyčeného cíle využívá práce především metod analýzy a komparace, které jsou následně v praktické části doplněny o primární výzkum v podobě dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Výsledky realizovaného výzkumu poskytují klíčové informace o hlavních bariérách a motivátorech třídění odpadu u cílové skupiny a slouží jako základ pro formulaci strategie a způsobu komunikace jejich dílčích částí
Vliv sociálních sítí na marketingové strategie společnosti Coca Cola v kategorii FMCG
Nguyen Minh, Tuan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce má za cíl zhodnotit možnosti využívání sociálních sítí firmami, konkrétně pak na příkladu společnosti Coca Coly v souvislosti s pravidelnými přísuny nových technologií, jež usnadňují jak komunikaci marketérů s cílovými skupinami, tak komunikaci mezi uživateli samotnými. V teoretické části se práce zaměří na aktuální trendy v sociálních sítích v globálním měřítku, dále jsou analyzovány nejznámější sociální sítě světa, jejich trendy i inovační prvky. Praktická část se soustředí na společnost Coca Cola, kde je uvedena případová studie vybrané úspěšné marketingové kampaně v rámci sociálních sítí. Kampaň je dále zkoumána prostřednictvím dotazníkového šetření, jenž analyzuje kromě chování uživatelů a firem na sociálních sítí především její vliv na povědomí spotřebitele v rámci těchto sítí.
Sociální reklama
Yudina, Vera ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na sociální reklamu v České republice a v Rusku. Zkoumá se její vliv na mladou generaci a na průběh řešení celospolečenských problémů. Cílem této práce je na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, jak mladá generace vnímá sociální reklamu a do jaké míry je ji ovlivňovaný. Práce je členěna do třech kapitol. První kapitola se zabývá rozdíly a shody sociální a komerční reklamy, cíle a cílovými skupinami sociální reklamy a právními aspekty tykající se této problematiky. Druhá kapitola se zabývá historii sociální reklamy ve světě, v Česku a v Rusku. Ve třetí kapitole jsou popsány a interpretovány výsledky provedeného dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.