Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální marketing: kampaň Viney "Vraťme život zpět do vinic"
Horanská, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vrbičan, Ján (oponent)
Sociální marketing byl spojován především s neziskovými organizacemi. S rozvojem trhu se vyžaduje vyšší úroveň udržitelnosti a diferenciace. Proto je sociální marketing použitelný i pro oblast podnikání. Za účelem prokázání výhod sociálního marketingu pro společnost a firmy nabízí tato práce komparaci základní teorie klasického marketingu se sociálním marketingem. Tyto teorie byly použity k analýze konkrétního příkladu Vinea a jejich kampaně "Vraťme život zpět do vinic" z roku 2016. Kampaň dokazuje, že Vinea přistupuje k propojení svého dědictví s moderní reklamou, tím že spájí lidi s nejdůležitějším prvkem značky, hroznem. Společnost Vinea vytvořila několik akcí, které učí účastníky kampaně o vinařství na Slovensku, aby spojili značku s její hlavní složkou. Cílem bakalářské práce je zjistit postoj spotřebitelů ke kampani "Vraťme život zpět do vinic" a vyvodit doporučení pro následnou kampaň. Dotazník s Lickertovou škálou, otázkami s více volbami a otevřenými otázkami byl použit k zjištění postojů spotřebitelů. Soubor obsahoval 109 respondentů, z toho 64 žen a 45 mužů. Průměrný věk byl 32,54. Výzkum ukázal, že celkové vnímání kampaně bylo pozitivní. Ženy dosáhli vyšší míry souhlasu téměř ve všech otázkách. Avšak povědomí o kampani bylo velmi nízké (7,3%). Kampaň by mněla pokračovat v tomto způsobu podpory pěstování vinné révy, ale rozšířit ho do různých vinařských oblastí na Slovensku a v České republice, přičemž by se mněla soustředit na ekologickou vinařskou produkci a moderní interakci s pasivním publikem prostřednictvím sociálních médií, aby byla více v kontaktu s kampaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.