Název: Sociální marketing a jeho fungování v českém prostředí
Překlad názvu: Social marketing and it's impact in the Czech republic
Autoři: Říhová, Linda ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Klíčová slova: Ministerstvo zemědělství; Ministerstvo životního prostředí; plýtvání jídlem; sociální marketing; spolupráce stakeholderů; strategický sociální marketing; Zachraň jídlo; food waste; Ministry of Agriculture; Ministry of the Environment; social marketing; stakeholder cooperation; strategic social marketing; Zachran jidlo

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99237

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383267


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet