Název: Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”
Překlad názvu: Sociální marketing: kampaň Viney "Vraťme život zpět do vinic"
Autoři: Horanská, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vrbičan, Ján (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Aktivační kampaň; Dotazník; Postoje spotřebitelů; Sociální marketing; Vinea; Activation camapign; Consumers attitudes; Questionnaire; Social marketing; Vinea

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69145

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360992


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet