Název: Marketing jako nástroj organizací občanského sektoru k prosazování veřejných zájmů
Překlad názvu: Marketing as a tool for civil society organizations to promote public interests
Autoři: Gabrielová, Simona ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: advokační organizace; legislativa; legislativní změna; marketing; marketingová kampaň; marketingová strategie; mezisektorová spolupráce; organizace občanského sektoru; organizovaná občanská společnost; reklamní agentura; sociální marketing; advertising agency; advocacy organizations; civil sector organizations; cross-sectoral cooperation; legislation; legislative change; marketing; marketing campaign; marketing strategy; organized civil society; social marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/149303

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452790


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet