Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Způsoby uvedení nového produktu na trh
Mlejnek, Jiří ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavní cílem diplomové práce Způsob uvedení nového produktu na trh je doporučit manažerům společnosti Schrack Technik spol. s r.o. příhodnou marketingovou strategii pro možné zavedení nového produktu na český trh. Tímto produktem jsou různé typy nabíjecích stanic pro elektromobily. Kvůli komplexnosti hlavního cíle jsou stanoveny dva dílčí cíle, které na sebe navazují a přispívají k vypracování hlavního cíle. Prvním dílčím cílem je definovat situaci firmy na českém trhu pomocí různých typů analýz (Finanční, PESTE, SWOT a Porterova analýza 5 sil), najít silné a slabé stránky a zhodnotit potenciální hrozby a příležitosti, které by z uvedení nabíjecích stanic plynuly. Druhý dílčí cíl je zhodnotit zdali je elektromobilový průmysl atraktivní pro firmu anebo ne.
Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o.
Imramovská, Blanka ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je výběr a nastavení vhodné koncepce nově vznikajícího produktu. Výběr vhodné koncepce vychází ze stanovené koncepce a jejího testování. Testování je provedeno na základě výzkumu s cílovými zákazníky, kterými jsou zástupci veřejné a podnikatelské sféry. Výstupem je stanovení konečné koncepce produktu a návrh marketingové strategie pro manažery společnosti Malované Mapy, s.r.o., což umožňuje manažerům pracovat na dalších krocích procesu vývoje nových produktů. Teoretická část vysvětluje na základě informací čerpajících z odborné literatury základní marketingové pojmy související s tématem práce, které jsou dále využity v praktické části pro zpracování informací pro manažery společnosti.
Controllingové aktivity a nástroje v podniku
PÍPALOVÁ, Kateřina
Tato bakalářská práce se zabývá aktivitami pracovníků controllingového oddělení společnosti Madeta a. s. během zavedení nového produktu na trh (sestavení předběžné kalkulace a zjištění rentability tržeb produktů). Společnost se zaměřuje na výrobu a prodej mléčných výrobků. Teoretická část se skládá z definování hlavních témat v souvislosti s controllingem. Dále se zabývá definováním různých druhů kalkulací. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti a controllingového oddělení. Nejdůležitější část práce zahrnuje sestavení předběžné kalkulace na zakysané smetany o třech tučnostech a také určení výše zisku zakysaných smetan na základě objemů prodeje a prodejních cen. Tato situace je přepočítána na základě jiné výkupní ceně mléka.
Inovace stávajícího a tvorba nového produktu pro návštěvníky zámku Blatná
NOVÁ, Lenka
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh nového produktu pro návštěvníky zámku Blatná a inovace produktu stávajícího. Vytvořeny jsou rovněž další podpůrné dílčí cíle. Na základně analýzy primárních a sekundárních zdrojů je zkoumáno prostředí, v němž se nachází zámek Blatná a potřeby návštěvníků. V práci jsou popsány návrhy inovace a nového produktu, díky čemu by došlo ke zvýšení návštěvnosti a zlepšení pozice na trhu cestovního ruchu.
Uvedení nového výrobku společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. na trh
Krotil, Lukáš ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na kompletní analýzu společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. v kontextu s historií, současností a budoucím potenciálem. Hlavním cílem je nezávisle analyzovat a zhodnotit současný stav na trhu hořkých a bylinných nápojů, zjistit zda je na trhu prostor a poptávka po novém výrobku. Na základě výsledků z průzkumu trhu navrhnout směr pro společnost Becherovka a jejího majoritního vlastníka Pernod Ricard. Závěrem celé práce bude tvorba marketingového mixu a strategie pro nový produkt.
Uvedení nového výrobku na trh
Školoudová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením výrobkové inovace společnosti Nutricia a.s. Hlavním cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii značky Nutrilon při vstupu do nové tržní kategorie. Dále na základě výstupů z vlastního marketingového výzkumu a analýzy poskytnutých firemních informací zhodnotit vhodnost zvolené strategie a navrhnout doporučení pro dosažení stanovených cílů.
Uvedení produktu k léčbě oparů na trh
Nováková, Kateřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Frischová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením produktové inovace společnosti Johnson & Johnson. Hlavním cílem práce je zhodnotit marketingovou kampaň značky COMPEED; při uvádění nového produktu na trh. Dále na základě výstupů z vlastního marketingového výzkumu a analýzy poskytnutých firemních dat zhodnotit vhodnost zvolené strategie, najít příčiny neúspěchu inovace a navrhnout doporučení pro dosažení stanovených cílů.
Proces zavádění nového produktu ve franchisingové firmě
Žďárská, Iva ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krejčík, Petr (oponent)
Práce popisuje podstatu franchisingu a předpoklady jeho úspěšného fungování. Je charakterizován vznik, vývoj a současný stav franchisingu v České republice. Dále jsou analyzovány nezbytné náležitosti franchisingového podnikání, tj. franchisingová smlouva a manuál. V praktické části je zhodnocen a blíže specifikován franchisingový koncept společnosti McDonald's. Následuje představení marketingového plánu a konkrétní řešení zavádění nového dětského produktu do McDonald's.
The Usage and Advantages of the Marketing Research in the Process of Launching a New Product
Filipová, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Karlíková, Silvie (oponent)
Cílem práce je popsat, charakterizovat a analyzovat podstatu marketingového výzkumu při zavádění nového produktu na trh. Na praktickém příkladě panelového výzkumu aplikovat znalosti z oboru s cílem popsat změny na trhu způsobené zavedením nového produktu a posoudit úspěšnost jeho zavedení.
Zavádění nového finančního produktu na trh
Opatová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Siuda, Richard (oponent)
Práce analyzuje proces zavádění nového finančního produktu společnosti Conseq Investment Management, a.s. na trh. Novým produktem je Investiční hypotéka. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé fáze zavádění, proces adaptace a marketingový mix. V praktické části je představena společnost Conseq Investment Management, a.s., její základní produkty a je popsán proces zavádění produktu Investiční hypotéka na trh. V závěru jsou navžena doporučení společnosti pro zlepšení pozice tohoto produktu a trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.