Název:
Využitie marketingového výskumu pri zavádzaní nového produktu na trh
Překlad názvu:
The Usage and Advantages of the Marketing Research in the Process of Launching a New Product
Autoři:
Filipová, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Karlíková, Silvie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom práce je popísať, charakterizovať a analyzovať podstatu marketingového výskumu pri zavádzaní nového produktu na trh. Na praktickom príklade panelového výskumu aplikovať znalosti z oboru s cieľom popísať zmeny na trhu spôsobené zavedením nového produktu na trh a posúdiť úspešnosť jeho zavedenia.Cílem práce je popsat, charakterizovat a analyzovat podstatu marketingového výzkumu při zavádění nového produktu na trh. Na praktickém příkladě panelového výzkumu aplikovat znalosti z oboru s cílem popsat změny na trhu způsobené zavedením nového produktu a posoudit úspěšnost jeho zavedení.The objective of the paper is to describe, characterize and analyze the importance of the marketing research in the process of launching a new product. And to apply subject field knowledge on practical case of panel research with the aim of describing market shifts caused by new product launch and to evaluate the launch success.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; nový produkt; panel; marketing research; new product; panel
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13402