Název: Využitie marketingového výskumu pri zavádzaní nového produktu na trh
Překlad názvu: The Usage and Advantages of the Marketing Research in the Process of Launching a New Product
Autoři: Filipová, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Karlíková, Silvie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; nový produkt; panel; marketing research; new product; panel

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13402

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9382


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet