Název: Uvedení nového výrobku na trh
Překlad názvu: New product launch
Autoři: Školoudová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Inovace; Marketingová strategie; Nový produkt; innovation; marketing strategy; new product

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24007

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75929


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet