Název: Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Strategy of a New Product of Malované mapy, Ltd
Autoři: Imramovská, Blanka ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inovace; koncepce produktu; marketingová strategie; nový produkt; proces vývoje nových produktů; innovation; marketing strategy; new product; new product development process; product concept

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49430

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204005


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet