Název: Proces zavádění nového produktu ve franchisingové firmě
Překlad názvu: Process of the implementation of the new product to the franchising company
Autoři: Žďárská, Iva ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krejčík, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: franchising; franchisingová smlouva; koncept McDonald´s; nový produkt; concept McDonald´s; franchising; franchising contract; new product

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22442

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18412


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet