Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,941 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového mixu společnosti vstupující na rumunský trh prodejců zemědělské a lesnické techniky
Novotný, David ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu české společnosti vstupující na rumunský B2B trh prodejců lesnické a zemědělské techniky. Celá práce je koncipována do tří částí, první část je věnována teoretickým poznatkům. Druhá část, analýza současného stavu, se detailněji věnuje představení společnosti, jejímu současnému marketingovému mixu, průzkumu zákaznických preferencí, analýze konkurence, analýze marketingového prostředí a v neposlední řadě představení rizik vyplývajících ze vstupu na tento zahraniční trh. Poslední, návrhová část představuje návrh jednotlivých prvků marketingového mixu, který vychází ze zjištěných informací v analytické části práce.
Návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o
Ouroda, Petr ; Adamová, Ivana (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí, kdy v první části si podrobně rozebereme teorii marketingu, marketingového mixu a jeho nástrojích. Ve druhé části se budeme zabývat analýzou současného nastavení marketingového mixu ve společnosti DITON s.r.o. a jeho aplikaci na nově zařazený výrobek do sortimentu. Závěrečná část bude věnována návrhům na zlepšení marketingového mixu podniku, za účelem zvýšení prodejního množství nového výrobku.
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop
Jiroušová, Aneta ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii a její návrh ve vybrané společnosti Escapeza s.r.o.. Je rozdělena na tři části. V první části jsou popsána teoretická východiska vycházející z odborných publikací několika různých autorů, kteří se zabývají tématem marketingu a marketingové strategie. Druhá část pojednává o analýze současného nastavení marketingu ve vybrané společnosti a o působení vnitřních a vnějších faktorů. V poslední části práce jsou vymezeny návrhy marketingové strategie společnosti.
Podnikatelský záměr na nákup, renovaci a prodej automobilů
Zábojník, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr k nákupu, renovaci a prodeji automobilů. Je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje obecné definice, které jsou nezbytné k porozumění využívaných pojmů. Analytická část je zaměřena na zkoumání vnějších i vnitřních vlivů, které mohou podnikatelský záměr ovlivnit. Návrhová část představuje samostatný podnikatelský záměr a všechny potřebné náležitosti k jeho uplatnění, včetně zhodnocení.
Senzorický marketing při interiérovém designu
Hrušková, Eliška ; Zimmermann, Miloslav (oponent) ; Pelčák, Svatopluk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá využití senzorického marketingu v interiérovém designu. V teoretické části jsou představeny základní koncepty senzorického marketingu a procesu marketingového výzkumu. Senzorický marketing posiluje zákaznický zážitek, ovlivňuje nákupní chování a zapamatovatelnost značky. Pozitivní výsledky aplikace senzorického marketingu v kavárnách jsou potvrzeny analýzou dat získaných z dotazníků. Bylo například zjištěno, že ač v prostorech nebyla příliš znatelná vůně kávy, většina respondentů si kávu objednala, což mohlo být způsobeno právě olfaktorickým marketingem na podvědomé bázi. Výrazné dekorativní prvky také zaujaly respondenty a podpořily lepší zapamatovatelnost značky. Preference respondentů ve většině případů odpovídaly teoretickým předpokladům. Práce porovnávala preference a pocity respondentů s objektivními daty z výzkumného dotazníku. Na závěr byly výsledky prezentovány a diskutovány.
Webová platforma pro online marketing
Křivánek, Tomáš ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na celý proces vývoje webové aplikace pro podporu propojení tvůrců uživatelsky generovaného obsahu s manažery online marketingu firem. Toto marketingové odvětví je v České republice velice nové a tak ještě neexistují platformy, které by navázání kontaktu mezi zmíněnými účastníky zjednodušovaly. Proces vývoje začíná pečlivým sběrem a analýzou požadavků potenciálních uživatelů tohoto nového systému. Na základě sesbíraných požadavků je následně navržena architektura systému s využitím moderních technologií. Pro vývoj systému byl zvolen backend ve formě REST API, které je naprogramováno pomocí Python frameworku FastAPI. Dále je využit framework Vue na klientské straně. Pro uchování dat jsou použity databáze MySQL, MongoDB a cloudové úložiště. Po výběru konkrétních technologií je dále popsána implementace celého systému a také jak bylo prováděno testování celé aplikace.
Podpora prodeje a reklama konkrétní kavárny
Vodehnalová, Hana ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro kavárenské zařízení Kavárna v parku. Zabývá se marketingovou komunikací zejména oblastí podpory prodeje a reklamy. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingu, včetně marketingové komunikace, nástrojů reklamy a podpory prodeje, chování zákazníka. Analytická část práce je zaměřena na popsání současného stavu marketingové komunikace, zkoumání zákaznických preferencí a konkurenčního prostředí. Návrhová část práce zahrnuje konkrétní doporučení vlastních návrhů pro zlepšení marketingové strategie podniku, přičemž tato doporučení vycházejí z analýzy podniku.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Haraštová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení strategií podpory prodeje a reklamy společnosti Flipky. Práce je rozdělena na 3 části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část práce se věnuje teoretickým základům marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Druhá část práce představuje konkrétní společnost, na niž je práce zaměřena, analyzuje marketingové strategie společnosti a věnuje se analýze vybraného trhu. Výsledkem práce je komplexní hodnocení a doporučení k dosažení cíle pro konkrétní společnost, která povede k expanzi na vybraný trh a zlepšení marketingových strategií.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Mikulec, Martin ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingový mix společnosti, která se specializuje na výrobu nábytku na zakázku. V první části jsou vysvětleny základní teoretické pojmy z oblasti marketingu. Ve druhé části je provedena analýza současného stavu marketingového mixu společnosti. Na základě analýzy současného stavu jsou ve třetí části této práce vytvořeny návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu
Nguyen, My Linh ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce, rozdělena na tři části, se zabyvá návrhem komunikačního mixu vybrané společnosti Knihobot, s. r. o., které je v procesu expanze na rakousky trh. Podnik se zabyvá prodejem repasovanych knih. První část se zabyvá teoretickym vychodiskem v souvislosti se zkoumanou problematikou. Následující část je složena z analyz současného stavu dané společnosti, jenž je rozdělena na mikroprostředí a makroprostředí. V této kapitole je dále zahrnuty i marketingovy vyzkum provedeny na základě kvalitativních a kvantitativních metod. V poslední části jsou vytvořené vlastní návrhy na základě analytické části, jenž se zabyvá návrhem komunikačního mixu na rakouském trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,941 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.