Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bezdrátovy elektronický měřící a zabezpečovací systém budov
Vichta, Michal ; Frýza, Tomáš (oponent) ; Prokopec, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací bezdrátového zabezpečovacího systému. Návrh se skládá z prostudování jednotlivých komponentů bezdrátových zabezpečovacích systémů jako jsou detektory, ústředna, GSM komunikátor a mobilní stanice. Dále se zabývá seznámením technologií pro vytvářením senzorových sítí a návrhem principiálního schémata bezdrátového systému rodinného domu. Pro realizaci bezdrátového sítě je využit standard IEEE 802.15.4 ZigBee na frekvenci 2,4GHz a radiový přenos na pracovní frekvenci 868,3MHz. Jak u koncového zařízení tak u koordinátoru je využito ZigBee modulů od firmy Meshnetics. U rádiového přenosu je využito bezdrátové základnové stanice od firmy SATEL. Obě bezdrátové sítě jsou propojeny s ústřednou bezdrátového zabezpečovacího systému a následné propojeny s GSM komunikátorem od firmy SATEL, který se stará zasílání zpráv, o stavu zabezpečovacího systému, směrem k uživateli na mobilní stanici.
Vliv přenosových parametrů na spotřebu elektrické energie Zigbee zařízení
Popelka, Jan ; Červenka, Vladimír (oponent) ; Šimek, Milan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem spotřeby energie a návrhem jednoduché bezdrátové senzorové sítě. K přenosu dat využívají moduly bezdrátové komunikační technologie ZigBee. Hlavní vlastností bezdrátových senzorových sítí je minimální spotřeba energie zařízení při nízké ceně a maximální spolehlivosti přenosu dat. Dále se v práci popisuje vytvořený firmware pro komunikující uzly s možností měnit parametry přenosu dat a tím ovlivnit spotřebu energie uzlu. Výpočty spotřeby elektrické energie, porovnání s naměřenými výsledky, vybíjecí charakteristiky napájecích akumulátorů a doba životnosti vysílání uzlu jsou obsaženy v závěrečných kapitolách práce.
Rodinná konference v sociální práci při práci s rodinou
Mužíková, Soňa ; Schmidová, Kateřina (vedoucí práce) ; Šťastná, Jaroslava (oponent)
Název: Rodinná konference v sociální práci při práci s rodinou Cíle: tit možnosti a úskalí rodinných konferencí prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů pracovníky Polostrukturovaný rozhovor Výsledky: Na základě odpovědí našich respondentů bylo zjištěno, že metoda RK je vhodná pro práci s rodinou. Oproti jiným metodám dává více kompetencí rodině a dítěti, při řešení problému. Koordinátor RK je člověk, který j proškolený, řídí a vede celý proces RK. Koordinátor RK by měl umět naslouchat a řešit konflikty. Respektuje rodi a měl by v metodě RK vidět smysluplnost. Jako úskalí metody RK uvedli naši respondenti práce s spolupráce s organizacemi a odborníky a malá podpora od státu. Možnosti přesahu RK uvedli naši respondenti spiritualitu a výhody oproti PK. Klíčová slova: Rodina, Rodinná konference, Koordinátor, Sociální pracovníci, OSPOD
Pomoc dětem v rozvojových zemích, adopce na dálku, vzdělávání a projekty s tím související se zaměřením především na africký kontinent
Kosíková, Aneta ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Mazáčová, Nataša (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA v PRAZE Pedagogická fakulta Katedra primární pedagogiky POMOC DĚTEM V ROZVOJOVÝCH ZEMÍCH, ADOPCE NA DÁLKU, VZDĚLÁVÁNÍ A PROJEKTY S TÍM SOUVISJÍCÍ SE ZAMĚŘENÍM PŘEDEVŠÍM NA AFRICKÝ KONTINENT HELP CHILDREN IN DEVELOPING COUNTRIES, DISTANCE ADOPTION, EDUCATION AND RELATED PROJECTS WITH A FOCUS MAINLY ON THE AFRICAN CONTINENT Vedoucí diplomové práce: Doc. PaedDr. Radka Wildová, CSc. Autor diplomové práce: Aneta Kosíková Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň ZŠ Forma studia: prezenční Diplomová práce dokončena: prosinec 2013 Abstrakt: Diplomová práce představuje, co jsou adopce na dálku v rozvojových zemích, jaké organizace se tím zabývají, podoba školství v Africe. V teoretické části je vysvětlení pojmů rozvojová a rozvinutá země, představení jednotlivých organizací, které se zabývají adopcí na dálku, a projektů, které mají výrazně pomoci lidem žijícím ve velké chudobě. Rovněž ukazuje odlišný systém školství a projekty k zlepšení tamního vzdělávání. Zároveň jsou zde zmíněny termíny dítě předškolního a mladšího školního věku a důležitost rodiny, protože právě ty jsou nejdůležitějšími faktory při projektu adopce na dálku. V praktické části ve výzkumném šetření jsou zahrnuty rozhovory s koordinátory z Čech a Keni a adoptivními rodiči, kteří mají zkušenosti s adopcí na dálku. Průzkum dotazníkem...
Mezifiremní mentoring
Grófová, Martina ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice mezifiremního mentoringu, jeho teoretickému vymezení a konkrétnímu využití v praxi určité společnosti. Cílem práce je definovat mezifiremní mentoring, jakožto novou formu firemního vzdělávání, podrobně jej analyzovat a zhodnotit jeho přínos do konkrétní firmy. V teoretické části jsou s pomocí SWOT analýzy nalezeny jeho silné/slabé stránky a možné příležitosti či hrozby. Zhodnocení mezifiremního mentoringu staví na základě rozhovorů s mentory, mentees a v neposlední řadě s nadřízenými jednotlivých mentees. Tyto polostrukturované rozhovory jsou zaměřeny na zjištění silných/slabých stránek a příležitostí/hrozeb mezifiremního mentoringu, čili i praktická část využívá SWOT analýzy. Výstupem práce je závěrečné shrnutí a vlastní návrhy na zlepšení. Výsledky práce mohou pomoci těm firmám, které hledají nové způsoby pro rozvoj svých zaměstnanců, či které váhají se mezifiremního mentoringu zúčastnit. KLÍČOVÁ SLOVA Vzdělávání, rozvoj, mezifiremní, mentoring, mentor, mentee, HR, koordinátor, firemní kultura, etický kodex
Osoby způsobilé v oblasti rizik
Fichtner, Jan ; Štefko, Martin (vedoucí práce) ; Tomšej, Jakub (oponent)
Osoby způsobilé v oblasti rizik Abstrakt Osoby odborně způsobilé v oblasti rizik jsou osoby, které se zabývají činnostmi s různým obsahem a řeší rozdílné typy rizik spojených s bezpečností a ochranou zdraví při práci. V této množině není zahrnuta pouze osoba odborně způsobilá k plnění úkolů v prevence pracovních rizik, ale jsou zde i další kvalifikované osoby. Za osobu způsobilou v oblasti rizik musíme považovat například i poskytovatele pracovnělékařských služeb, odborně způsobilou osobu v požární ochraně, koordinátora bezpečnosti práce na staveništi, revizního technika vyhrazených technických zařízení, závodního lomu, poradce pro přepravu nebezpečných věcí po silnici a další. Klíčovou osobou v oblasti BOZP je však vždy osoba odborně způsobilá v plnění úkolů v prevenci pracovních rizik, která pomáhá zaměstnavatelům v prevenci, řízením, identifikací a hodnocením rizik. Tato osoba identifikuje zdroje a příčiny úrazů a jiných pracovních BOZP incidentů. OZO identifikuje společně s poskytovatelem lékařských služeb také rizikové faktory vyskytující se na pracovišti, jako je mikroklima, chemická a biologická nebezpečí, hluk, prach, ergonomie a navrhuje jejich měření, přičemž současně průběžně informuje zaměstnavatele o dalších zjištěných rizicích na pracovištích. Tato odborně způsobilá osoba provádí uvedené...
Městský inženýr a jeho role ve stavební praxi
Tlamková, Anna ; Tichý, Jan (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce ve své úvodní popisné části vymezuje veškeré teoretické základy a souvislosti spojené s pojmy městské inženýrství a městský inženýr. Na teoretické informace navazuje analytická část práce, jež obsahuje rozhovory se skutečnými autorizovanými městskými inženýry. S pomocí odborných zkušeností zúčastněných respondentů je následně zformována skutečná role městského inženýra ve stavební praxi a činnosti, které jsou s touto rolí spojeny. Získané informace jsou na závěr transformovány do praktického příkladu, který prokáže názornou implementaci znalostí městského inženýra v rámci reálného fungování praxe.
Žák 1. stupně ZŠ jako člen v žákovském parlamentu
Studničková, Kristýna ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Štinglová Kristýna Žák 1. stupně ZŠ jako člen v žákovském parlamentu ABSTRAKT Diplomová práce je zaměřená na žáka 1. stupně základní školy v žákovském parlamentu. Cílem práce je nalézt příklady inspirativní praxe pro zapojování žáků z ročníků 1. stupně do žákovského parlamentu. V teoretické části se na začátku věnuji základním pojmům, které provází celou diplomovou práci. Poté rozebírám téma demokracie na školách, její základní principy a podmínky, které musí škola splňovat. Zmiňuji se o organizaci CEDU, která pomáhá základním školám budovat demokracii. Práce je dále zaměřená na vývojový charakter žáka 1. stupně (jedná se o raný školní věk a střední školní věk) z hlediska sociálního a emocionálního rozvoje. Práce se lehce dotýká i práv dítěte ve škole. Na závěr podrobně rozebírám žákovský parlament v českých školách a v zahraničí, přesněji v Německu, Velké Británii a Dánsku. Praktická část je rozdělena podle výzkumných metod do tří částí. Je zde polostrukturovaný rozhovor s koordinátorem žákovského parlamentu, nepřímé pozorování schůze žákovského parlamentu v distanční formě studia a má vlastní zkušenost se žákovským parlamentem v době, kdy jsem studovala na základní škole. V závěru práce je vytvořen příklad inspirativní praxe žákovského parlamentu se zaměřením na členy žákovského parlamentu z 1. stupně...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.