Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lokalizace na bázi Bluetooth
Machyňák, Augustin ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením systému lokalizace zařízení s využitím ESP. Systém využívá informace o síle signálu pro odhadnutí vzdálenosti a následně pomocí multilateračních technik odhaduje pozice zařízení. Pro získání relativních pozic přijímačů taktéž využívá síly signálu, čímž jej dělá velmi uživatelsky přívětivým pro zapojení a konfiguraci. Výsledné pozice jsou buď zpracovány na samotném ESP s jednoduchou vizualizací nebo je umožněno použít implementaci externího serveru pro jejich zpracování s historickými daty a vhodnější vizualizací pozic. Přesnost však není uspokojivá a pouze naznačuje, že použití technik vytvářející mapu pro každé specifické prostředí, pomocí které je možné určit, jaké kombinace hodnot síly přijatého signálu odpovídají jednotlivým pozicím, je vhodnějším způsobem pro lokalizaci.
Controlling LEGO Technic Active Elements from EV3
Blaško, Daniel ; Polčák, Libor (oponent) ; Hranický, Radek (vedoucí práce)
LEGO Mindstorms is a popular series of programmable bricks with an advanced set of functionality, which has been helping children learn the basics of robotics and computer science for 25 years and which enjoys wide community support. The goal of this bachelor's thesis is to provide hardware and software solutions to enhance the compatibility between the LEGO Mindstorms EV3 intelligent brick and other motorized LEGO parts, primarily focusing on the Power Functions product line. In this thesis, I will create motor drivers in several iterations that broaden the capabilities of the EV3 brick to control a large number of motors, using my designs for printed circuit boards and 3D-printed enclosures. Additionally, I will develop software code blocks for the EV3 that allow it to communicate with the aforementioned drivers, as well as other UART devices.
Návrh algoritmu jízdní stability pro laboratorní model vozidla
Šulc, Michael ; Vejlupek, Josef (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rešeršní studií v oblasti modelování dynamiky vozidla se čtyřmi hnanými (4WD) a čtyřmi natáčenými koly (4WS), včetně modelu pneumatik společně s návrhem algoritmů řízení jízdní stability vozidla. Součástí práce je také provedení potřebných úprav na experimentálním vozidle, a to včetně návrhu nové řídicí elektroniky. Na základě navrženého dynamického modelu je proveden odhad potřebných parametrů vozidla. Na simulačním modelu jsou navrženy algoritmy jízdní stability ABS/ASR, které jsou následně implementovány na experimentálním vozidle.
Informační systém pro podporu řízení sportovních soutěží
Tetur, Aleš ; Hynek, Jiří (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit informační systém s integrovanými elektronickými časomírami různých typů, podle druhu závodu. Informační systém je rozdělen na dvě nezávislé části, a to na frontend a backend. K vytvoření backendu jsem využil framework Spring Boot. K vytvoření frontendu jsem pak využil několik technologií pro tvorbu pokročilých webových uživatelských rozhraní (Vuetify, VUE.js, HTML, CSS, JS). Komunikace mezi oběma částmi je zajištěna pomocí technologie REST. Pro elektronické časomíry jsem použil volně dostupné moduly ESP. Každá časomíra je samostatnou a nezávislou jednotkou měřící danou disciplínu. Dále pak jsou jednotlivé jednotky připojeny k centrálnímu modulu pomocí bezdrátové technologie. Tato centrální jednotka je pak spojena s webovým systémem a automaticky ukládá dosažené výsledky. Měřící moduly časomír jsou připojeny do mnou navržených desek, které určují měřenou veličinu.
Stabilizační systémy osobních automobilů
Odehnal, Jakub ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje základní stabilizační systémy osobních automobilů. Tyto systémy zasahují do řízení vozidla a zvyšují tak bezpečnost silničního provozu. Hlavními systémy, které tato práce popisuje, jsou ABS, ASR a ESP. Dále jsou zde shrnuty některé přidružené asistenční systémy. V závěru této práce je také pohled na jednotlivé automobilky a jejich přístup k stabilizaci vozidel.
Systémy bezpečnosti provozu vozidla
Maňák, Radim ; Janda, Marcel (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Stále se zvyšující nároky na aktivní bezpečnost v automobilu a bezpečnost pasažérů si vyžadují neustálý vývoj a zdokonalování technologií. Především elektronické prvky v posledních několika letech dosáhly největšího rozmachu a využití. V současné době se cena elektronického vybavení blíží polovině ceny vozidla. Z hlediska bezpečnosti a spolehlivosti je kladen důraz na nejvyšší kvalitu a bezporuchovost. Zde se budeme zabývat základním rozdělením prvků aktivní bezpečnosti (chassis electrical systems ) a dále otázkou integrace jednotlivých systémů do jednoho celku.
Docházkový systém - kompletní řešení s moduly ESP a Raspberry Pi
Křehlík, Petr ; Kočí, Radek (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navržení a implementace docházkového systému založeného na platformě Arduino, ESP a RaspberryPi, které spolu komunikuji pomocí WiFi sítě. Přístupová stanice poskytuje přístup uživatelům pomocí RFID čipů a centrální jednotka informační systém pro správu celého systému v podobě webového rozhraní.
Vysokorychlostní virtuální privátní sítě
Porubova, Anna ; Martinásek, Zdeněk (oponent) ; Malina, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámit se s problematikou virtuálních privátních sítí (VPN). Popsat typy VPN a jejich výhody. Analyzovat a zhodnotit jednotlivá řešení VPN. V rámci projektů budou navrhnuty testovací scénáře a jejich konfigurační řešení.
LED display pro dopravník testbedu I4.0
Rázek, Stanislav ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Sýkora, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem hardware a tvorbou a software pro maticový LED displej, který bude následně použit v projektu barman. LED displej je ovládán pomocí mikrokontroléru. Uchycen je mezi hliníkovými profily, tvořícími jeho rám. Jeho funkce je zobrazování informací a tvorba grafického uživatelského rozhraní výdejního dopravníkového pásu.
Vliv ESP/ESC na chování vozidla
Weigel, Filip ; Mrázek, Vojtěch (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá aktivním prvkem bezpečnosti vozidel - ESP. Systém ESP velmi významně pomáhá se stabilizací vozidla při zatáčení. Práce rozebírá modelování, princip fungování brzd, popis podřízených systémů - ABS a ASR, fyzikální jevy a síly, vzorový příklad, rozbor problému, návrh modelu, implementaci modelu a vyhodnocení experimentů s modelem v prostředí UPPAAL. Cílem práce je prokázat, že systém ESP pomáhá stabilizovat vozidlo při zatáčení pomocí simulačního modelu vozidla. Výsledky jsou prezentány v přehledných grafech. Z grafů lze analyzovat chování vozidla s ESP a bez ESP.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.