Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projekty ve školní družině
DASTICHOVÁ, Magdalena
Bakalářská práce je zaměřena na projekty a jejich využití ve školní družině. V první části je popsána charakteristika školní družiny, její funkce, cíle a klíčové kompetence, druhy činností a historie a vznik projektové metody. Také je zpracováno dělení projektů a způsob jejich tvorby a silné a slabé stránky projektové metody. V druhé části jsou uvedeny dva krátkodobé projekty - jejich návrh realizace a hodnocení.
Proměny Domu dětí a mládeže ve Strakonicích po roce 1989
PETRÁŠOVÁ, Sandra
Práce se zabývá vývojem Domu dětí a mládeže ve Strakonicích po roce 1989 až po současnost. V první části bakalářské práce se jedná o popis změn, které postihly zařízení při transformaci zařízení pro volný čas po Sametové revoluci. Jedná se o popis 90. let 20. století, jakožto změny budov, vedení a získávání si svého místa ve městě Strakonice, jakožto místo pro trávení volného času dětí a mládeže. Dále je představen popis činnosti zařízení ve 21. století, formy vzdělávání, personální zajištění, finanční stránka a v neposlední řadě popis zájmových kroužků, na jejichž nabídce lze vývoj DDM Strakonice rovněž představit.
Korfbal jako mimoškolní aktivita
Živnůstková, Monika ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
v českém jazyce Teoretická část práce se zabývá tématem Korfbal jako mimoškolní aktivita. Přibližuje korfbal z pohledu historie a pojednává o základních pojmech tohoto sportu. Charakterizuje volný čas a jeho pojetí. Popisuje mimoškolní subjekty, které se volnočasovými aktivitami zabývají. Praktickou část bakalářské práce tvoří výzkum. Cílem výzkumu bylo zjistit, jaký je zájem o korfbal jako mimoškolní aktivitu ve volném čase, jak z pohledu dětí, tak z pohledu trenérů.
Vztah učitele a žáka v mimoškolní výchově
Strakatá, Kateřina ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Běhalová, Andrea (oponent)
Tématem bakalářské práce je vztah učitele a žáka v mimoškolní výchově. Toto téma jsem vybrala na základě toho, že o mimoškolní výchově, konkrétně o utváření vztahu učitele mezi žáky v mimoškolní výchově, není podle mě dosud dostatečné množství literatury a je to stále oblast méně diskutovaná. V teoretické části bakalářské práce jsem se zabývala interakcí učitele a žáka, což bylo předmětem mého výzkumu. Porovnala jsem mimoškolní a školní výchovu, zaměřila jsem se na osobnost učitele a žáka a na utváření vztahu mezi učitelem a žákem. Cílem teoretické části bylo porovnat školní a mimoškolní výchovu, charakterizovat osobnost učitele a žáka a popsat proces utváření vztahu učitele a žáka v mimoškolní výchově. V empirické části jsem provedla výzkum, na který jsem použila kvalitativní metodu a jako nástroj zvolila polostrukturované interview. Interview bylo směřováno učitelům, kteří se zabývají mimoškolní výchovou. Cílem empirické části bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují vztah učitele a žáka. Dílčími cíli bylo zjistit, jaké vlastnosti jsou podle učitelů žáky oceňovány a jaké metody výuky učitelé nejčastěji volí. Cílem celé práce bylo charakterizovat mimoškolní výchovu, poukázat na osobnost učitele a žáka, jako účastníky mimoškolní výchovy a vymezit hlavní faktory působící na jejich vzájemný vztah v...
Využití volného času a volnočasových aktivit u žáků středních škol v Chomutově
Arnold, Vladimír ; Kočí, Jana (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
1 ABSTRAKT Bakalářská práce na téma "Využití volného času a volnočasové aktivity žáků středních škol v Chomutově" se zabývá časem a volným časem dětí a mládeže z Chomutovského regionu a mapuje problematiku jejich volnočasových aktivit a činností. Teoretická část se zabývá definicí volného času a jeho historickým pojetím, různými pohledy na volný čas, funkcemi, které tento čas má a činiteli, které volný čas ovlivňují. Dále se teoretická část zabývá výchovou ve volném čase a jejími funkcemi, výchovou mimo vyučování a školskými volnočasovými zařízeními včetně subjektů volnočasových aktivit, která se ve městě Chomutově nachází. Pozornost je také zaměřena na problematiku rizikového chování, které dnešní mládež ohrožují a zda je možno tyto jevy nějakým způsobem eliminovat, nebo jim částečně předcházet prevencí. V další části této práce jsou popsány také sociální sítě, které mají na trávení volného času nemalý vliv. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem žáci středních škol v Chomutově využívají svůj volný čas, zda jsou spokojeni s náplní a množstvím svého volného času, jakým se věnují volnočasovým aktivitám a zda využívají některé volnočasové zařízení, které město Chomutov nabízí. Pro dosažení tohoto cíle bylo použito dotazníkového šetření.
Analýza aktuální nabídky volnočasových aktivit se zaměřením na pohybovou aktivitu pro žáky základních škol se speciálními potřebami na území hl. m. Praha
Nováková, Eva ; Daďová, Klára (vedoucí práce) ; Půlpán, David (oponent)
Název: Analýza aktuální nabídky volnočasových aktivit se zaměřením na pohybovou aktivitu pro žáky základních škol se speciálními potřebami na území hl. m. Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je provést analýzu nabízených služeb v oblasti volnočasových aktivit se zaměřením na sport a pohybovou aktivitu (PA) pro pražské žáky základních škol (ZŠ) se speciálními vzdělávacími potřebami. Metody: V rámci našeho kvalitativního výzkumu využíváme dva zdroje dat. Prvním zdrojem jsou data získaná z analýzy MŠMT speciálně pro tento výzkum. Druhým zdrojem dat je modifikovaný anketní dotazník, který byl vytvořen Linhartovou (2018). Anketní dotazník byl vyplněn 49 respondenty, vedoucími pracovníky center a instruktory zajišťujícími volnočasové PA na území hl. m Praha. Výsledky: V rámci výzkumu byla zjištěna nedostatečná podpora PA u pražských žáků ZŠ se speciálními potřebami (SP) v jejich volném čase. Ukázalo se, že jednak nabídka poskytovaných pohybových kroužků není přizpůsobena dětem se speciálními potřebami a stejně tak nabízené kroužky PA jsou využívány těmito dětmi jen ve velmi malé míře, kde se jedná spíše o jednotlivce. Studie také poukazuje na soubor bariér omezující realizaci těchto pohybových a sportovních aktivit. Překážky jsme identifikovali v oblasti nedostatečné kvalifikace vedoucích pracovníků...
Výroční zpráva ČRDM 2015
Česká rada dětí a mládeže
Výroční zpráva o činnosti, projektech, hospodaření a členských organizacích České rady dětí a mládeže za rok 2015.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Výroční zpráva ČRDM 2014
Česká rada dětí a mládeže
Výroční zpráva o činnosti, projektech, hospodaření a členských organizacích České rady dětí a mládeže za rok 2014.
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.