Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 154 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Piklebal
Pírek, František ; Kočíb, Tomáš (vedoucí práce) ; Pravečková, Petra (oponent)
Název práce: Piklebal Cíl práce: Hlavním cílem této práce je vytvořit základní přehled o pravidlech piklebalu, dvorci, vlastnostech vybavení a historii tohoto sportu v českém jazyce. Po přečtení této práce by hráč měl být schopný správně nazývat zařízení dvorce, správně zvolit a pojmenovávat své vybavení, stejně tak i základní dovednosti a zvládnout odehrávat utkání dle pravidel. Metody: Protože je toto téma velmi specifické, zvolil jsem k získávání dat metodu analýzy dokumentů a dat. Výsledky: Výsledkem práce je první ucelený přehled o piklebalu v českém jazyce, který obsahuje souhrn základních informací o pravidlech, vybavení, zařízení dvorce a historii tohoto sportu. Čtenáři by měla sloužit k seznámení se a naučení se základních znalostí o piklebalu. Klíčová slova: Pickleball, piklebal, historie, pravidla, organizace, sportovní hra s raketou, sportovní hra síťového typu
Checking SQL Code Properties
Bali, Filip ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
This thesis focuses on checking the properties of SQL code based on static analysis using predefined rules. The rule represents a basic element of the check. The user can define their own rule and include it in the check. A rule usually contains a set of conditions that are contained in an algorithm that checks nodes in an abstract syntactic tree. Abstract syntactic tree is created from an input SQL statement and customized so that rules can be applied over its nodes. If the rule detects an error, then it can generate a report. These reports are then displayed on the selected output. Based on the thesis, an open source program in the Python3 programming language was implemented. This program is publicly available.
Umělá inteligence ve hře Bang!
Kolář, Vít ; Lodrová, Dana (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření umělé inteligence do karetní hry Bang!. Obsahem této práce je kompletní popis hry Bang!, její pravidla, strategické principy používané při hraní a rozbor hry pohledu UI. Dále práce podává přehled metod umělé inteligence a základní informace o disciplíně teorie her. Následuje popis implementace v jazyce C++ a způsobu vytvoření umělé inteligence za pomoci Bayesovské klasifikace a rozhodovacích stromů založených na expertních systémech. Poslední část obsahuje zhodnocení vesměs pozitivních výsledků a závěr s možnými dalšími rozšířeními.
Optimalizace konstrukce rámu vozidla Formule Student
Krkoška, Kamil ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo vypracovat optimalizovaný návrh rámu Formule Student. Základním požadavkem nové konstrukce bylo, aby splňovala nejnovější pravidla soutěže Formula Student/SAE a také lépe plnila řadu dalších požadavků, které jsou na ni kladeny. V práci je uveden přehled nejdůležitějších pravidel a také zhodnocení předcházejících konstrukcí rámu. Následně je popsán postup při návrhu nového rámu a jeho výpočtová analýza pomocí MKP systému. Důraz je kladen především na výpočet torzní tuhosti. Výsledky výpočtů jsou porovnány s předchozími variantami i s hodnotami vozu Formule Ford. Rovněž jsou uvedena doporučení a další možnosti ve vývoji rámu.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Placzková, Monika ; Sydorová, Yvona (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce, se zabývá posouzením současného informačního systému ve firmě, která si nepřeje zveřejnit své obchodní jméno. Bude označována jako ČTKH. Posouzení současného informačního systému firmy bude vycházet z výsledků dvou dotazníků. Výstupem průzkumů bude zhodnocení současného informačního systému firmy. Následovat budou doporučení, návrhy na zlepšení a úvahy nad možnými riziky, která jsou spojena s výběrem nového informačního systému firmy.
Financování projektů z fondů EU
Bureš, Ondřej ; Poláková, Veronika (oponent) ; Boušková, Štěpánka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá čerpáním dotací z fondů Evropské unie. Teoretická část seznamuje s programy, ze kterých je možné získat potřebné finance na částečné nebo plné krytí nákladů projektů. Dále popisuje potřebné skutečnosti, které je zapotřebí plnit, aby příjemce dotace neměl problémy s proplacením žádostí o platbu. Praktická část je věnována rozboru nejčastěji dělaných chyb a doporučuje jejich odstranění pro hladký průběh projektu.
Prsteny
Cendelínová, Kateřina ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt s názvem „Prsteny“ je jednoduchá karetní hra, která je určena pro dva hráče. Námět a obsah hry se tematicky týká prstenů, kterým se dlouhodobě věnuji (také na materiální úrovni výroby šperků). Karetní hru si můžou zahrát hráči každého věku, avšak primárně jsem cílila na děti v předškolním a školním věku. Cílem mé bakalářské práce je seznámit děti zábavným způsobem s řemeslnou výrobou prstenů. Důležitým prvkem vizuální části hry je rozpoznávání obrazu (ilustrací na jednotlivých kartách) a jejich správná skladba. Dochází tak k aplikaci stylizované kresby, která ilustruje vybrané části procesu výroby prstenů.
Desková hra Vládci podzemí
Kawulok, Lukáš ; Kubát, David (oponent) ; Doležel, Michal (vedoucí práce)
V této práci se zabývám převodem deskové hry Vládci podzemí na PC. Počítačová verze hry se bude řídit stejnými pravidly, jako desková hra. Výsledné řešení umožňuje síťovou hru, možnost uložení aktuálního stavu hry, zpětné nahrání a pokračování ve hře. V době tvorby tohoto projektu, je k dostání tato hra pouze v deskové podobě. V dokumentaci uvádím postup, jakým bylo řešení vedeno a také pravidla hry. Na konci je uveden průběh testování hry v praxi a odhalení nedostatků a následná oprava nalezených chyb. Projekt byl vytvářen v jazyce C# v prostředí Microsoft Visual Studio 2010, k vytvoření GUI je využito techniky WPF.
Design Aplication for Technical Analysis and Building Own Trading Strategy
Olejník, Peter ; Luhan, Jan (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
This master thesis is focused on technical analysis, which is used for forecasting the future trends of stocks. In the first part of master’s thesis are described theoretical basis, which are a base of practical part of this thesis. Next part of this thesis describes the design of application designed to support the technical analysis. Main part of this master thesis deals with building own trading rules and trading strategy.
Konstrukční uspořádání zadní části rámu vozidla Formule Student
Hajer, Václav ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem konstrukce zadní části vozidla Formule Student zpracované pomocí 3D CAD systému. Ta musí splňovat veškeré požadavky kladené pravidly Formule Student, zástavbou motoru a dalších uvažovaných komponent. Finální verze konstrukce zadní části je zkompletována s dodanou přední částí a je vytvořen výpočtový model pro simulaci torzní tuhosti v MKP systému. Další výpočtový model je vytvořen pro dodaný rám cizí konstrukce. Oba tyto rámy jsou z hlediska torzní tuhosti vyhodnoceny a vzájemně porovnány. V práci jsou také uvedena vybraná pravidla Formule Student a přehled formulových rámů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 154 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.