Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prsteny
Cendelínová, Kateřina ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt s názvem „Prsteny“ je jednoduchá karetní hra, která je určena pro dva hráče. Námět a obsah hry se tematicky týká prstenů, kterým se dlouhodobě věnuji (také na materiální úrovni výroby šperků). Karetní hru si můžou zahrát hráči každého věku, avšak primárně jsem cílila na děti v předškolním a školním věku. Cílem mé bakalářské práce je seznámit děti zábavným způsobem s řemeslnou výrobou prstenů. Důležitým prvkem vizuální části hry je rozpoznávání obrazu (ilustrací na jednotlivých kartách) a jejich správná skladba. Dochází tak k aplikaci stylizované kresby, která ilustruje vybrané části procesu výroby prstenů.
Pitva
Hofmann, Petr Eric ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Tento bakalářský projekt je zaměřen na zpracování tématu z prostředí digitálních her, kterým je stavba videoherních objektů a virtuálního prostoru. Pro tyto účely byla zvolena existující místnost a zcela záměrně se jedná o přednáškovou místnost na půdě FaVU. Výsledným produktem bakalářského projektu je počítačová aplikace, jejíž pomocí lze procházet virtuálním modelem auly. Digitální technologie dovolí uživateli zcela jiný pohled na již existující místnost. Videoherní principy interaktivity umožní uživateli náhled na obrazové vrstvy, nazývané textury , ze kterých se skládá výsledný vzhled počítačového 3D modelu . Celkové zpracování projektu klade důraz na vizuální sdělovací prostředky, které vyžadují jen malý rozsah textového sdělení směrem k recipientovi. Ten nové informace odkrývá pomocí co nejintuitivnějšího uživatelského rozhraní, díky němuž je mu umožněno s hrou interagovat. Název bakalářské práce Pitva v celkovém pohledu představuje alegorii procesu objevování a odkrývání nových znalostí pomocí rozebrání zkoumaného na části a procházením jeho částí až k samotnému jádru. Místnost pitevny tudíž není pouze dějištěm, ale zároveň dějem samotným.
Nav
Serebrianska, Daria ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vytvoření počítačové hry žánru platformy s názvem „Nav“. Práce zkoumá fáze tvorby hry i postavení her v současném umění. Účelem práce je vytvořit hru založenou na slovanské, zejména ukrajinské, mytologii.
Šedý muž
Haraším, Richard ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
V Šedém muži se zaměřuji na vývoj autorské digitální hry v žánru point & click adventure z pozice sólo vývojáře a snahy vytvořit tak všechny segmenty hry svépomocí. Především hledáním syntézy tématiky osobnosti sériového vraha z pohledu první osoby a herního zážitku, který je zprostředkován převodem 3D prostoru do 2D uzavřeného světa, kde přes různé omezení pohybu hráče, herní mechaniky a interaktivity pouhým klikáním myši se snažím o specifický design pohybu hlavní postavy a s ním spojené ovládání. Cílem práce je zprostředkovat tyto nové přístupy v interakci s prostředím a samotným tématem hry. Paralelním cílem je také připravit plně hratelnou verzi hry.
Vertikální level design
Mrkus, Matyáš ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vývoj herního prostoru pro skupinový ateliérový projekt, jejímž výstupem je hratelný prototyp herní trasy. Zabývá se designem z hlediska vertikality spjaté s maximálním využitím minimálního prostoru. Snaží se svým přístupem vyvrátit vlastnosti jako je lineárnost a plochost, dále identifikovat a definovat principy navádění hráče ve vztahu k působivému hernímu zážitku. Jejím cílem je najít metodu pro konzistentně efektivní navrhování a trasování herního prostoru pro žánr singleplayer FPS hry a aplikovat ji na hratelném prototypu ateliérového projektu. Pro identifikaci principů byla využita analýza případové studie herního titulu “Dark Souls" (FromSoftware, 2011), jejíž poznatky jsou následně vypsané v přehledném seznamu aplikovatelném na libovolný herní projekt.
Pitva
Hofmann, Petr Eric ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Tento bakalářský projekt je zaměřen na zpracování tématu z prostředí digitálních her, kterým je stavba videoherních objektů a virtuálního prostoru. Pro tyto účely byla zvolena existující místnost a zcela záměrně se jedná o přednáškovou místnost na půdě FaVU. Výsledným produktem bakalářského projektu je počítačová aplikace, jejíž pomocí lze procházet virtuálním modelem auly. Digitální technologie dovolí uživateli zcela jiný pohled na již existující místnost. Videoherní principy interaktivity umožní uživateli náhled na obrazové vrstvy, nazývané textury , ze kterých se skládá výsledný vzhled počítačového 3D modelu . Celkové zpracování projektu klade důraz na vizuální sdělovací prostředky, které vyžadují jen malý rozsah textového sdělení směrem k recipientovi. Ten nové informace odkrývá pomocí co nejintuitivnějšího uživatelského rozhraní, díky němuž je mu umožněno s hrou interagovat. Název bakalářské práce Pitva v celkovém pohledu představuje alegorii procesu objevování a odkrývání nových znalostí pomocí rozebrání zkoumaného na části a procházením jeho částí až k samotnému jádru. Místnost pitevny tudíž není pouze dějištěm, ale zároveň dějem samotným.
Šedý muž
Haraším, Richard ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
V Šedém muži se zaměřuji na vývoj autorské digitální hry v žánru point & click adventure z pozice sólo vývojáře a snahy vytvořit tak všechny segmenty hry svépomocí. Především hledáním syntézy tématiky osobnosti sériového vraha z pohledu první osoby a herního zážitku, který je zprostředkován převodem 3D prostoru do 2D uzavřeného světa, kde přes různé omezení pohybu hráče, herní mechaniky a interaktivity pouhým klikáním myši se snažím o specifický design pohybu hlavní postavy a s ním spojené ovládání. Cílem práce je zprostředkovat tyto nové přístupy v interakci s prostředím a samotným tématem hry. Paralelním cílem je také připravit plně hratelnou verzi hry.
Nav
Serebrianska, Daria ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vytvoření počítačové hry žánru platformy s názvem „Nav“. Práce zkoumá fáze tvorby hry i postavení her v současném umění. Účelem práce je vytvořit hru založenou na slovanské, zejména ukrajinské, mytologii.
Prsteny
Cendelínová, Kateřina ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt s názvem „Prsteny“ je jednoduchá karetní hra, která je určena pro dva hráče. Námět a obsah hry se tematicky týká prstenů, kterým se dlouhodobě věnuji (také na materiální úrovni výroby šperků). Karetní hru si můžou zahrát hráči každého věku, avšak primárně jsem cílila na děti v předškolním a školním věku. Cílem mé bakalářské práce je seznámit děti zábavným způsobem s řemeslnou výrobou prstenů. Důležitým prvkem vizuální části hry je rozpoznávání obrazu (ilustrací na jednotlivých kartách) a jejich správná skladba. Dochází tak k aplikaci stylizované kresby, která ilustruje vybrané části procesu výroby prstenů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.