Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Parkovací asistent
Mareček, David ; Dluhoš, Ondřej (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací parkovacího asistenta. Seznamuje s typy senzorů pro měření vzdálenosti a možnostmi využití kamerového systému. Při realizaci je využíváno ultrazvukových senzorů, konkrétně dálkoměrů SRF08 a webových kamer. Také bylo navrženo a implementováno uživatelské rozhraní, které slučuje údaje z jednotlivých senzorů. Parkovací asistent obsahuje funkci pro detekci hran, zvukovou a grafickou signalizaci vzdálenosti spolu s možností automatického nočního režimu.
Robotický model lidského myšlení, cítění a chování
Pač, Peter ; Kubát, David (oponent) ; Kněžík, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je navrhnout a sestrojit základní model lidského myšlení, cítění a chování, který je založen především na vědomostech obecné a kognitivní psychologie. Řešení je demonstrovatelné na robotovi schopném pohybu a generování vizuálnich a akustických efektů. Práce popisuje návrh a implementaci tohto systému a zaměřuje se na důležité funkce, zajímavosti a experimentování se zkonstruovaným robotem.
Systém pro správu vědeckých publikací
Paška, Juraj ; Kubát, David (oponent) ; Kněžík, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je implementace víceuživatelského systému pro správu vědeckých publikací, který je schopný pracovat tak jak s místními úložišti dokumentů, tak se vzdáleným prostřednictvím protokolů HTTP a SFTP. Tyto dokumenty může systém vyhledávat a třídit podle zadaných klíčových slov, tak aj organizovat do skupin podle požadavek uživatelů. Výsledkem je multiplatformní aplikace implementovaná v jazyce Java.
GUI pro deskovou hru Dostihy a sázky
Očenáš, Marek ; Kubát, David (oponent) ; Kněžík, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit rozhraní (GUI) deskové hry Dostihy a sázky, které umožní uživateli (hráči) ovládat hru na virtuálním hracím plánu a bude také hlídat dodržení všech herních pravidel. V textu této práce je popsána vlastní hra a její pravidla, návrh vzhledu GUI a rozmístění herních prvků v herním okně, návrh na implementaci herních pravidel tak, aby hráči nebylo umožněno hrát proti pravidlům a návrh na zajištění síťové komunikace několika takových rozhraní. Dále je popsáno konečné řešení a jeho odchylky vůči návrhu s ukázkami vzhledu programu.
Rozhraní webových služeb
Kubát, David ; Rychlý, Marek (oponent) ; Weiss, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce bylo seznámit se s problematikou architektury orientované na služby a její reálnou reprezentací webovými službami. Pochopit principy jejich činnosti, vzniku, komunikace a způsoby, jakými lze služby vyhledávat a používat. Konkrétním cílem projektu byla analýza stávajícího programu, návrh jeho převodu do jazyka pro popis webových služeb a implementace vrstvy rozhraní webové služby nad tímto programem. Systém demonstruje základní principy webových služeb a činnost rozhraní při komunikaci mezi jejich poskytovatelem a spotřebitelem.
Agentní model procesu kognice, emocí a chování člověka
Pač, Peter ; Zbořil, František (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom modelu ľudskej psychiky a jej kognitívnych procesov, emócií a chovania za pomoci agentných systémov. Práca skúma problematiku z pohľadu všeobecnej psychológie a inteligentných systémoch. Následne práca detailne rozoberá návrh modelu ľudskej psychiky s jednotlivými definíciami agentov systému a návrh simulačného prostredia. Špeciálna časť práce je venovaná práve návrhu neurónovej siete systému. V ďalšej časti práce je popísaný spôsob implementácie modelu a simulačného prostredia. Nakoniec práca popisuje experimenty s realizovaným systémom z pohľadu zhody s psychologickými teóriami a prínosmi pre inteligentné systémy.
Řízení mobilního robotu pomocí chytrého telefonu
Kořenský, Matěj ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a konstrukcí robota na Ackermanově podvozku, výběrem vhodných senzorů a kamery. Dále je zde popsán vývoj a následná výroba ovládací jednotky. Pro řízení robota je navržena a vytvořena aplikace pro chytrý telefon s operačním systémem Android.
Desková hra Vládci podzemí
Kawulok, Lukáš ; Kubát, David (oponent) ; Doležel, Michal (vedoucí práce)
V této práci se zabývám převodem deskové hry Vládci podzemí na PC. Počítačová verze hry se bude řídit stejnými pravidly, jako desková hra. Výsledné řešení umožňuje síťovou hru, možnost uložení aktuálního stavu hry, zpětné nahrání a pokračování ve hře. V době tvorby tohoto projektu, je k dostání tato hra pouze v deskové podobě. V dokumentaci uvádím postup, jakým bylo řešení vedeno a také pravidla hry. Na konci je uveden průběh testování hry v praxi a odhalení nedostatků a následná oprava nalezených chyb. Projekt byl vytvářen v jazyce C# v prostředí Microsoft Visual Studio 2010, k vytvoření GUI je využito techniky WPF.
Multiplayer karetní hry žolíky
Marek, Lukáš ; Dvořák, Radim (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci karetní hry žolíky. Hra je navržena jako klient-server aplikace. Uživatelé se připojí na server a mají možnost přidat se k již vytvořené hře nebo si založit vlastní hru. Aplikace je implementována v programovacím jazyce C++ s použitím frameworku Qt.
Umělá inteligence pro deskovou hru Hnefatafl
Stratilová, Lenka ; Doležel, Michal (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Obsahem této práce je návrh, vytvoření a otestování umělé inteligence pro deskovou hru Hnefatafl. Začátek písemné práce popisuje pravidla Hnefataflu včetně nejznámějších variant a použité algoritmy z oblasti umělé inteligence, především algoritmus Alfa-Beta s dohledáváním do klidové pozice. Následuje popis implementace a testování. Program umožňuje hru dvou hráčů, hráče proti počítači a hru dvou počítačů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 KUBÁT, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.