Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí7 - 16další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Maďarsko - značka země, destinace a její vliv na vnímání mezi českými obyvateli
Blahútová, Dominika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Bímová, Kristina (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit současný stav vnímání Maďarska mezi obyvateli České republiky ve vztahu k její značce a prostředkům její komunikace a přinést tak doporučující opatření pro podporu propagace dané země ve vztahu k turismu. Zjištění budou následně poskytnuty vybraným zainteresovaným organizacím. K naplnění stanovených cílů byla provedena analýza primárních a sekundárních dat. Pro získání primárních údajů byl uskutečněn kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a doplňující kvalitativní výzkum ve formě individuálních rozhovorů. Výsledkem bylo zjištění, že čeští obyvatelé vnímají tuto zemi sice pozitivně, ale nejsou k nim dostatečně komunikovány veškeré hodnoty, které podporují atraktivitu turistické destinace. Doporučení se týkají vybudování efektivnějších propagačních kampaní a podpory marketingových komunikačních nástrojů za účelem podpory pozitivního vývoje v oblasti cestovního ruchu.
Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism
Čermák, Petr ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
Bakalářská práce "Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism" pojednává o roli informačního centra a marketingu v oblasti cestovního ruchu na příkladu státní příspěvkové organizace CzechTourism. V práci bude popsáno fungování agentury, zejména její marketingová činnost v oblasti propagace České republiky, jako zájmové destinace cestovního ruchu. V úvodní části práce budou uvedeny obecné informace o marketingu v oblasti cestovního ruchu. V další části práce bude popsána samotná Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism, která bude zahrnovat základní údaje o agentuře, včetně agenturou používané komunikační formy, marketingovou koncepci, marketingovou strategii, swot analýzu destinace a další formy marketingu CzechTourism. V závěru práce budou představena zastoupení Czech Tourism v zahraničí a budou uvedeny výsledky z vlastního výzkumu, který se zabývá otázkami činnosti organizace.
Komunikační aktivity agentury Czech Tourism na zvýšení příjezdového cestovního ruchu
Skalník, Jan ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační aktivity agentury CzechTourism na zvýšení příjezdového cestovního ruchu" pojednává o současné situaci příjezdového cestovního ruchu v České republice a propagaci této destinace v zahraničí za rok 2013 se zaměřením na nejdůležitější zdrojové trhy, tedy Německo a Rusko. Hlavní důraz je kladen na projekt "Země příběhů" a rebranding, kterým agentura CzechTourism prošla v roce 2012. Na příkladu České republiky hodlám popsat specifika destinačního marketingu, který prochází rychlým vývojem - ať již v souvislosti s nástupem nových technologií či globálními změnami. Cílem práce je vyhodnotit úspěšnost marketingové strategie a působení kampaně na cílové skupiny. První část práce je věnována teorii, kde je zdůrazněna důležitost marketingu pro rozvoj cestovního ruchu. Dále následuje popis české centrály cestovního ruchu, situační analýza, jež se věnuje postavení České republiky na trhu cestovního ruchu, její SWOT analýze a také charakteristice zmíněných klíčových trhů. V další části popisuji konkrétní aktivity a kampaně, prostřednictvím kterých je Česká republika prezentována na jednotlivých trzích. Závěr patří výzkumu a shrnutí dosažených poznatků.
Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu
ŠTROBLOVÁ, Barbora
Destinační marketing a management je nedílnou součástí každé destinace cestovního ruchu. Smyslem destinačního marketingu je snaha o dosažení společného cíle prodej destinace za pomoci fungující spolupráce všech zainteresovaných subjektů v daném místě. Cílová oblast v daném regionu je typická významnou nabídkou atraktivit cestovního ruchu a infrastruktury cestovního ruchu. Tato práce je zaměřena na tvorbu tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu. Cílem této práce je identifikovat jedinečné prodejní vlastnosti destinace na základě silných a slabých stránek potenciálu cestovního ruchu města Třebíč, dále pak návrh marketingového mixu pro tematický produkt města jako destinace cestovního ruchu.
Analýza marketingových aktivit VisitEurope
Jelínek, Přemysl ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá destinačním marketingem v nadnárodním měřítku - konkrétně existencí "destinace Evropa". Je rozdělena do několika částí zaměřených marketing management destinace, branding, konkrétní aktivity EU a ETC v destinačním marketingu a vnímání Evropy jako značky zahraničními návštěvníky. V posledních kapitolách je shrnut současný stav a nastíněn směr, kterým by se obě instituce měly pro zvýšení dopadů své činnosti ubírat. V rámci zpracování problematiky bylo použito několik metod, zejména analýza makro- a mikroprostředí, SEO analýza a šetření mezi návštěvníky z oblastí mimo Evropu. Bylo zjištěno, že návštěvníci ze vzdálenějších zdrojových oblastí v určitých případech chápou Evropu jako jednu destinaci, ačkoliv efektivita aktivit vyvýjených ETC je poměrně nízká.
Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu
Štěpánová, Ludmila ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
ŠTĚPÁNOVÁ LUDMILA: Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu. Diplomová práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra cestovního ruchu. Vedoucí práce: Ing. Martin Vaško. Stupeň odborné kvalifikace: inženýr. Praha 2016. 80 stran. Diplomová práce se zaměřuje na nové trendy ve vývoji mobilních technologií a jejich aplikací v cestovním ruchu. Jejím cílem je zmapovat možnosti využití mobilních technologií, advergamingu, rozšířené a virtuální reality v marketingových aktivitách destinace. Praktická část řeší analýzu aktivit agentury CzechTourism v tomto odvětví.
Strategie rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje
Harmáčková, Alena ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Diplomová práce má za úkol předložit určený potenciál cestovního ruchu v Jihomoravském kraji a navrhnout strategii dalšího rozvoje cestovního ruchu v tomto kraji. Součástí práce je přehled základních pojmů destinačního managementu a marketingu, dále pak analýza stávající úrovně cestovního ruchu kraje, analýza primární a sekundární nabídky CR a SWOT analýza. Další části práce se věnují strategii rozvoje kraje, včetně jeho propagace, projektům programu ROP a navrhovaným možnostem dalšího rozvoje cestovního ruchu. Práce byla zpracována v rámci programu česko-rakouské spolupráce AKTION pod dohledem Prof. (FH) Dr. Michaela Maira ve Vídni.
Analýza cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Dytrychová, Hana ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou cestovního ruchu v regionu Novopacko. Cílem práce je zhodnotit silné a slabé stránky destinace, definovat příležitosti a hrozby a sestavit SWOT analýzu. Práce zahrnuje teoretickou část, kde jsou objasněny základní termíny z oblasti marketingu destinace, a praktickou část, kde jsou analyzovány vybrané ukazatele. V poslední kapitole je zhotovena SWOT analýza a jsou navrhnuty určité změny, které by podpořily cestovní ruch v oblasti.
Návrh destinační karty pro destinaci Toulava
Drábová, Martina ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Vaníček, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem destinační karty pro region Toulava, ležící částečně na území Středočeského a Jihočeského kraje. Metodologická část pojednává o teorii destinačního managementu a marketingu. Destinační karty jsou druhem balíčku služeb, proto je v první části práce kladen důraz především na vysvětlení tohoto pojmu. Dále jsou rozebrány principy destinačních karet a uvedeny jak úspěšné, tak neúspěšné příklady z praxe. V praktické části práce je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí destinace. Následně je uveden samotný návrh podoby destinační karty, vyplývající ze závěrů uvedených v předchozích kapitolách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí7 - 16další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.