Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spuštění veřejnoprávního kulturního kanálu: analýza vysílání ČT art do roku 2014
Skalník, Jan ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Diplomová práce s názvem "Spuštění veřejnoprávního kulturního kanálu: analýza vysílání ČT art do roku 2014" popisuje vznik a vývoj kanálu ČT art včetně analýzy jeho vlivu na proměnu ČT2. Vedle analýzy programové skladby obou stanic od podzimu 2013 do podzimu 2014 je proto její součástí rovněž analýza programové skladby ČT2 od podzimu 2012, aby bylo možné vyhodnotit, jak se kulturnímu vysílání věnovala ČT2 před vznikem nové tematicky zaměřené stanice. Současně se práce snaží poukázat na trendy projevující se v televizním vysílání, jako jsou digitalizace, fragmentace televizních publik či konvergence médií, a to nejen na teoretické bázi, ale také na konkrétních případech u České televize. V teoretické části dále práce klade důraz na popsání médií veřejné služby, jejich úlohy v rámci naplňování kulturních potřeb společnosti, a v neposlední řadě poukazuje na příklady kulturně zaměřených stanic z Evropy. Výsledky analýzy programových schémat obou stanic následně v analytické části práce doplňují poznatky vzešlé z rozhovorů s vedoucími pracovníky České televize, které se nezaměřovaly jen na sledované období, ale umožnily shrnout i další vývoj stanic a jejich budoucí směřování. Kombinací těchto metod se práce snaží poodhalit nejen to, jak o kultuře Česká televize informuje, ale rovněž jakým způsobem se...
Komunikační aktivity agentury Czech Tourism na zvýšení příjezdového cestovního ruchu
Skalník, Jan ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační aktivity agentury CzechTourism na zvýšení příjezdového cestovního ruchu" pojednává o současné situaci příjezdového cestovního ruchu v České republice a propagaci této destinace v zahraničí za rok 2013 se zaměřením na nejdůležitější zdrojové trhy, tedy Německo a Rusko. Hlavní důraz je kladen na projekt "Země příběhů" a rebranding, kterým agentura CzechTourism prošla v roce 2012. Na příkladu České republiky hodlám popsat specifika destinačního marketingu, který prochází rychlým vývojem - ať již v souvislosti s nástupem nových technologií či globálními změnami. Cílem práce je vyhodnotit úspěšnost marketingové strategie a působení kampaně na cílové skupiny. První část práce je věnována teorii, kde je zdůrazněna důležitost marketingu pro rozvoj cestovního ruchu. Dále následuje popis české centrály cestovního ruchu, situační analýza, jež se věnuje postavení České republiky na trhu cestovního ruchu, její SWOT analýze a také charakteristice zmíněných klíčových trhů. V další části popisuji konkrétní aktivity a kampaně, prostřednictvím kterých je Česká republika prezentována na jednotlivých trzích. Závěr patří výzkumu a shrnutí dosažených poznatků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.