Název: Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism
Překlad názvu: The role of information centre in marketing a place on an example of agency CzechTourism
Autoři: Čermák, Petr ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: agentura; cestovní ruch; CzechTourism; destinační marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; produkty; propagace destinace České republiky; reprezentace České republiky; Česká centrála cestovního ruchu; agency; CzechTourism; destination marketing; marketing communication; marketing strategy; products; promotion of destination Czech Republic; representation of the Czech Republic; The Czech Tourist Authority; tourism

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/82118

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-351812


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet