Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 634 záznamů.  začátekpředchozí513 - 522dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The specifics of marketing communications of company Red Bull and their impact on the consumer
Derenčényiová, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mečlová, Eva (oponent)
Diplomová práce zkoumá souvislost mezi specifickými marketingovými aktivitami společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o. a jejich vlivem na spotřebitele (změna ve vnímání značky, změna v nákupním rozhodování). Ve spojitosti s tím rovněž prověřuje obecnou znalost komunikačních aktivit realizovaných značkou Red Bull. Teoretická část práce přibližuje pojmy jako marketingová komunikace a její formy, značka, SWOT analýza, segmentace trhu. Ve druhé části práce detailněji rozebírá společnost Red Bull a její komunikační aktivity. Následně je v práci popsáno konkurenční prostředí na českém trhu energetických nápojů, z čeho zároveň částečně vycházi vypracovaná SWOT analýza. Podstatou poslední části je potom vlastní dotazníkové šetření, které bylo východiskem pro dosažení stanoveného cíle práce.
Komunikace značky na čínském trhu
Kubátová, Michaela ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Březinová, Anna (oponent)
Cílem práce je analýza efektivní komunikace značky na čínském trhu a její demonstrování na konkrétních příkladech. Dílčími cíli jsou: definování značky, monitorování komunikačních nástrojů a nejnovějších forem komunikace, definování specifik trhu pomocí kultury a jejího vlivu na spotřebitele. Mnoho mezinárodních korporací v Číně podniká, avšak ne všechny si dostatečně uvědomují diametrální odlišnost kulturního prostředí Číny a její místní specifika. To ovlivňuje jejich schopnost dosáhnout zisku a zároveň vnímání značky zákazníky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zaměřuje na značku, její komunikační nástroje a vliv kultury na vnímání značky. Praktická část je orientována na Čínu z pohledu konečného spotřebitele B2C trhu a prostředí, ze kterého pochází. Zároveň zahrnuje místní specifika a situaci na trhu médií. Práce poskytuje zásadní znalosti, ze kterých by měly efektivní komunikační aktivity vycházet, pokud chtějí docílit dobrého vnímání své značky a jejího přijetí na čínském trhu.
Vybrané značky kvality potravin a jejich vliv na spotřebitele
Volfová, Kateřina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se věnuje značkám kvality potravin a jejich vlivu na spotřebitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na pojmy značka a kvalita. V rámci této části jsou vzpomenuty základní charakteristiky značek a význam značek pro spotřebitele. Teoretická část se dále věnuje vysvětlení pojmu kvalita, jejímu významu v legislativě, řízení kvality v potravinářském průmyslu a označování kvalitních potravin v České republice. Jsou zde popsány vybrané značky kvality potravin se zaměřením na podmínky pro jejich udělení. Praktická část popisuje metodiku, která byla použita při realizaci a vyhodnocení vlastního dotazníkového šetření. Dále jsou zde výsledky průzkumu. Cílem práce je zjistit, jaký mají vybrané značky kvality potravin vliv na spotřebitele. Vlastní průzkum je tedy zaměřen na spotřebitele potravin, jejich znalost značek kvality a názory na tento způsob označování.
Marketingová strategie společnosti Coolich
Kotrbová, Daniela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Tato práce pojednává o marketingové strategii značky Coolich a pomáhá jí v její snaze stát se úspěšnější a rozšířit její klientelu. Tato značka je známá pro své ručně vyráběné produkty. Cílem této práce je zhodnotit stávající marketingovou strategii a následně navrhnout novou. Tato bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, které se věnují teoretické i praktické stránce práce. V první části je představena značka Coolich z hlediska historie a významu názvu. Další část je podrobně věnována popsání marketingového mixu, ve kterém byly rozebrány postupně jednotlivé jeho části. Nejdříve byl popsán produkt a s ním konkrétní stávající nabídka značky, dále pak cena a místo. Tato kapitola je zakončena různými způsoby marketingové komunikace. Ve třetí části je popsána tržní situace včetně analýzy spotřebitele a konkurence. Na závěr bylo provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě byla stanovena nová marketingová strategie.
Analýza privátních značek v prostředí českého retailingu
Křepelová, Soňa ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza privátních značek a vnímání privátních značek ze strany spotřebitelů. Teoretická část se zabývá značkami, strategickým řízením značek, privátními značkami, vývojem na světovém a českém trhu. Praktická část je věnována vlastnímu výzkumu výrobků privátních značek a výzkumu mezi koncovými spotřebiteli. Na základě analýzy je navrženo doporučení obchodním řetězcům ke zvýšení podílu privátních značek na celkových prodejích.
Internetový marketing pro značku Vichy
Rusková, Ivana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Shamma, Marvan (oponent)
Cílem práce je na základě provedených analýz identifikovat slabé stránky využívaných nástrojů Internetového marketingu značky Vichy se zaměřením na značku Normaderm a následně navrhnout doporučení z pohledu budoucích kampaní. První část práce začíná obecným představením značky Vichy a značky Normaderm. V druhé části práce jsou popsány jednotlivé nástroje Internetového marketingu, které značka Vichy využívá, následovaná detailní analýzou jednotlivých nástrojů ze dvou posledních kampaní značky Normaderm. Nástroje marketingu jsou hodnoceny jak z pohledu běžného uživatele, tak z pohledu marketéra. Bylo využito interních dat vytěžených z reklamních a měřících systémů společnosti L'Oréal. Ve finální časti práce je rozebrán současný stav internetového marketingu značky Vichy a značky Normaderm a formulována doporučení do budoucna.
Extenze značky
Nováková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této diplomové práce je objasnit problematiku a významnost asociačního přemostění mezi mateřskou značkou a její extenzí. Pomocí analýzy sekundárních i primárních dat a s využitím metodiky volných asociací je postupně zkoumáno pět značek (Michelin, Cosmopolitan, Duracell, BIC a Aquila) a jejich zajímavé extenze. V rámci analýzy je kladen důraz na dominanci asociací, jejich vnitřní význam a souvislost asociací rozšířené a mateřské značky. V návaznosti na zjištěná úzká místa jednotlivých značek jsou v závěru stanovena doporučení týkající se vnitřního významu asociací, skrytého významu kategorie, umělosti asociací, falešného úspěchu extenze a minoritního významu produktových kategorií.
Analýza a návrh marketingové komunikační strategie společnosti Phillip Morris na českém trhu
Charopkin, Aliaksandr ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Práce se zabývá charakteristikou proměnných marketingového a komunikačního mixu, analýzou a zhodnocením marketingových a komunikačních nástrojů a postupu české pobočky společnosti Philip Morris a návrhem případných úprav. Práce je rozdělená do několika části. První část je zcela teoretická a je věnovaná obecným marketingovým pojmům a definicím. Druhá část se zabývá specifikou tabákového trhu a rozsahem a dopady existujících regulací. V poslední části je popsána zkoumaná společnost, její postupy a využívané nástroje, je provedeno zhodnocení a jsou předložené návrhy ke zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 634 záznamů.   začátekpředchozí513 - 522dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.