Název:
Analýza a návrh marketingové komunikační strategie společnosti Phillip Morris na českém trhu
Překlad názvu:
Analysis and advice of marketing communication strategy for Philip Morris company on the Czech market
Autoři:
Charopkin, Aliaksandr ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá charakteristikou proměnných marketingového a komunikačního mixu, analýzou a zhodnocením marketingových a komunikačních nástrojů a postupu české pobočky společnosti Philip Morris a návrhem případných úprav. Práce je rozdělená do několika části. První část je zcela teoretická a je věnovaná obecným marketingovým pojmům a definicím. Druhá část se zabývá specifikou tabákového trhu a rozsahem a dopady existujících regulací. V poslední části je popsána zkoumaná společnost, její postupy a využívané nástroje, je provedeno zhodnocení a jsou předložené návrhy ke zlepšení.Thesis is dedicated to characteristics of marketing and communication mix, to analysis and evaluation of marketing and communication tools and processes of Czech branch of Philip Morris company and to possible advices. Thesis is divided into three parts. The first part is a theoretical one, dedicated to general marketing definitions. The second one deals with the specific of tobacco market and with extend and impacts of existing regulation. The last one describe the company this thesis is dedicated to, its tools and processes and also include the evaluation and some advices to improvement.
Klíčová slova:
cigareta; cigaretový trh; FCTC; Framework Convention on Tobacco Control; komunikační mix; marketingová komunikační strategie; Philip Morris; regulace cigaret; regulace tabáku; tabák; značka; brand; cigarette; cigarettes regulation; communication mix; FCTC; Framework Convention on Tobacco Control; marketing communication strategy; Philip Morris; tobacco; tobacco control; tobacco market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29721