Název: Analýza a návrh marketingové komunikační strategie společnosti Phillip Morris na českém trhu
Překlad názvu: Analysis and advice of marketing communication strategy for Philip Morris company on the Czech market
Autoři: Charopkin, Aliaksandr ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cigareta; cigaretový trh; FCTC; Framework Convention on Tobacco Control; komunikační mix; marketingová komunikační strategie; Philip Morris; regulace cigaret; regulace tabáku; tabák; značka; brand; cigarette; cigarettes regulation; communication mix; FCTC; Framework Convention on Tobacco Control; marketing communication strategy; Philip Morris; tobacco; tobacco control; tobacco market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29721

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-82043


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet