Název: Marketingová strategie společnosti Coolich
Překlad názvu: Marketing strategy of the Coolich brand
Autoři: Kotrbová, Daniela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová strategie; Marketingový mix; Značka; Brand; Marketing Mix; Marketing Strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30449

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112613


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet