Název: Analýza privátních značek v prostředí českého retailingu
Překlad názvu: The analysis of private labels at the czech retail market
Autoři: Křepelová, Soňa ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distributor; maloobchod; obchodní řetězec; privátní značka; spotřebitel; výrobce; značka; brand; consumer; distributor; private label; producer; retail chain; retail trade

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30146

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-86053


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-16, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet