Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí44 - 53dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sportovní výtržnictví a jeho mediální zpracování
Jiříková, Martina ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce Sportovní výtržnictví a jeho mediální zpracování zkoumá způsob, jakým vybraná česká média informují o výtržnostech, které se pojí ke sportovním akcím - v tomto případě fotbalovým zápasům. Teoretická část práce mapuje historii sportovního diváctví, sociologické a psychologické pozadí fotbalového výtržnictví a přístupy k jeho řešení. Rovněž jsou zde uvedena teoretická východiska k problematice reprezentace reality a v krátkých profilech jsou představeny vybrané kauzy a analyzovaná média. Následuje analytická část práce, která je založena na kvalitativní obsahové analýze vybraných mediálních výstupů. Tato analýza textu zkoumá obsahy mediálních sdělení v období jednoho týdne od doby, kdy se vybrané kauzy udály. Cílem práce je vyhodnotit, jaké jazykové prostředky média užila, do jakého rámce svoje výstupy zasadila a zda se při referování o těchto událostech nedopustila přílišné bulvarizace. Klíčová slova Mediální zpracování, výtržnictví, sport, fanoušci, stereotypizace, rámcování
Public Relations tools and activities of ice-hockey team HKM Zvolen
Macejková, Deana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Názov práce: Nástroje Public Relations hokejového klubu HKM Zvolen Ciele práce: Cieľom práce je analýza a zhodnotenie nástrojov a aktivít public relations, ktoré hokejový klub HKM Zvolen vytvára a smeruje na cieľovú skupinu fanúšikov. Na základe uskutočnenej analýzy budú následne navrhnuté možnosti ďalšej efektívnej komunikácie s fanúšikmi, ktorých uplatnenie by prispelo k zlepšeniu mena organizácie, k zvýšeniu popularity v kruhoch verejnosti a predovšetkým k rozšíreniu základne fanúšikov, a tak k zvýšeniu návštevnosti domácich stretnutí. Metódy: Pre dosiahnutie cieľa práce bola ako výskumná metóda zvolená prípadová štúdia. K zberu potrebných dát využíva práca metódu analýzy textov a dokumentov, a tiež kvalitatívny dotazník, na základe ktorých mohol byť zostavený súhrn nástrojov a aktivít PR klubu voči základni fanúšikov v sezóne 2013/2014. K prehĺbeniu zistených informácií a získaniu podrobnejších údajov, ktoré za normálnych okolností nie sú dostupné verejnosti, napomohla spolupráca s vedením športového tímu realizovaná metódou neformálnych rozhovorov. Výsledky: Výsledkom práce je vypracovaná analýza a súhrnný prehľad PR komunikácie hokejového klubu HKM Zvolen s jeho fanúšikmi v sezóne 2013/2014. Na základe zistení bol zhotovený fan relations plán pre základnú časť nadchádzajúcej sezóny 2014/2015,...
Chování fotbalových fanoušků-mediální obraz a jeho protipóly
Fiala, Tomáš ; Záruba, Robert (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Práce pojednává o vývoji fotbalových fanoušků pod vlivem médií. Přibližuje, jaké faktory ovlivňují chování fanouška na stadionu i mimo něj a jaké důsledky má jejich činnost. Text vychází z metody zkoumání procesů a interakcí. Základními informačními zdroji jsou kromě letitého pozorování autora a odborné literatury také rozhovory s osobnostmi fotbalové veřejnosti. Mezi ně patří sportovní novináři, funkcionáři klubů a samotní fanoušci. Práce je rozdělena na dvě části. První poskytuje teoretický základ, který popisuje vývoj fotbalových fanoušků po sametové revoluci, nemediální vlivy na chování, a posléze možné důsledky jejich interakcí. Druhá část vychází především z rozhovorů a snaží se odpovědět na výzkumnou otázku, zda média hrají zásadní roli ve vývoji a chování fotbalových fanoušků. V konečném hodnocení autor na základě svých poznatků, kromě jejího zodpovězení, nabídne možnosti dalšího vývoje s teorií, jaké faktory mohou k budoucímu chování fanoušků dále přispět. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Mediální obraz fanouškovské kultury na stadionech Gambrinus ligy v sezóně 2013/2014
Michovský, Václav ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je popsat mediální obraz fanouškovské kultury na českých fotbalových stadionech v sezoně 2013/2014. Právě v tomto ročníku Gambrinus ligy totiž na tribunách došlo k několika událostem, které obrátily pozornost médií, fotbalové asociace i široké veřejnosti k problematice chuligánství. Šlo především o výtržnosti v poločase utkání 21. kola mezi Baníkem Ostrava a Spartou Praha. Po něm se Fotbalová asociace České republiky rozhodla důsledně dodržovat všechna bezpečností opatření a rozhodčím nařídila přerušovat zápasy i v momentě, kdy část hlediště začne vulgárně skandovat nebo rozvíjet vulgární, rasistické či jinak urážející transparenty. Tento postoj však rozezlil i dosud spíše pasivní diváky a napětí na stadionech naopak eskalovalo. Výsledkem toho byly další tři výrazné aféry, kterým se tato práce bude věnovat: fanouškovské nepokoje při pražském derby mezi Spartou a Slavií, utkání Sparty v Teplicích a finále Poháru České pošty. Zkoumanými médii budou Mladá fronta DNES, jakožto nejčtenější seriozní deník u nás, a Sport, jediný tuzemský ryze sportovní deník. Výzkum bude omezen i časově, a to vždy na období začínající pět dnů před datem daného utkání a končící dva týdny po něm.
Stalking celebrit
Kolínská, Viktorie ; Podaná, Zuzana (vedoucí práce) ; Krulichová, Eva (oponent)
Jak říká Meloy (1998: 4) "Stalking je staré chování, ale nový zločin." Postmoderní společnost, vyvíjecí se nejen v reálném prostředí, ale i v multimediálním kyber-prostoru, navíc nabízí mnohem více prostředků a směrů, v nichž se může realizovat. Bakalářská práce je zaměřena na specifický typu stalkingu, kdy oběťmi pronásledování jsou celebrity, tzv. stalking celebrit. Odborné výzkumy týkající se stalkingu většinou souvisí s domácím násilím, pracovním prostředím či různými druhy šikany. Ale stalking celebrit je známý především jen z konkrétních případů jednotlivých hlavně zahraničních celebrit, v první řadě prezentovaných jako další kuriózní články v bulvárním tisku. Ve své práci proto analyzuji společné formy a souvislosti stalkingu celebrit na základě 5 kvalitativních rozhovorů právě s oběťmi ze světa celebrit. Pokouším se odhalit vztah dotazovaných osobností k jejich fanouškům se zaměřením na zlomový okamžik proměny fanouška v pronásledovatele. Dále uvádím projevy stalkingu celebrit v porovnání s "běžným stalkingem". A Taktéž zkoumám reakce obětí na pronásledování a vliv medií na jednotlivé případy. Klíčová slova: Stalking celebrit, nebezpečné pronásledování, celebrity, media, fanoušci
Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům
Houdková, Romana ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout novou koncepci komunikace, vycházející ze současné marketingové komunikační strategie, která zkvalitní komunikační proces s fanoušky. Metody: Osobní dotazování, písemné dotazování, marketingová analýza, SWOT analýza Výsledky: Pomocí zvolených metod bylo zjištěno, že marketingová komunikace klubu je dostačující, avšak má v jistých úsecích mezery. Na základě tohoto zjištění byl vytvořen návrh koncepce komunikace a doporučení na zlepšení současné marketingové komunikace klubu. Klíčová slova: fanoušci, FK ERA-PACK Chrudim, marketingová komunikace, marketingový výzkum, situační analýza
Generace Y jako publikum alternativní hudby a role nových médií při utváření komunity a vkusu
Masná, Zuzana ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fišerová, Sylvie (oponent)
Práce zkoumá, jak se změnily návyky hudebních uživatelů ve spojitosti s hudbou poté, co se stali uživateli internetu, a tím chce osvětlit vztah části generace Y k novým médiím. Metodou dedukce vytvářím na základě teorií hypotézy, které následně prověřuji u publika alternativní hudby z řad generace Y (zkoumané ročníky 1984-1991). V prvním oddíle přibližuji vymezení generace Y na teoriích zahraničních autorů a zkoumám jejich přenositelnost na české prostředí. Nastiňuji technologické zázemí a předkládám jejich možné vlivy na chování hudebních uživatelů této generace. V druhém oddíle popisuji transformaci hudebního průmyslu od konce devadesátých let do současnosti, která byla spuštěna novou možností distribuce obsahu na internetu. Zaměřuji se zejména na peer-to-peer sítě: úvodem do této problematiky a vyložením názorů na ně připravuji základ pro porozumění chování respondentů i jejich názorů na neautorizované stahování hudby. Dotknu se i role nových médií při utváření hudebního vkusu a změny vztahu mezi interpretem a fanouškem. Třetí oddíl se dívá na internet jako na komunikační platformu generace Y. Předkládá hypotézy o tom, že mladé hudební publikum na síti aktivně užívá, resp. produkuje obsahy a je součástí online komunit. Zkoumám také důsledky informačního, resp. hudebního nadbytku v současnosti. Výzkum byl...
Návštěvnost Gambrinus ligy v letech 2008-2013
Holánek, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Návštěvnost Gambrinus ligy v letech 2008 - 2013 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit návštěvnost Gambrinus ligy v letech 2008 - 2013 a určit a zhodnotit faktory, které její návštěvnost ovlivňují. Dále na základě získaných výsledků navrhnout určitá opatření, která by vedla k růstu návštěvnosti Gambrinus ligy. Metody: V práci byla použita především metoda statistické analýzy. Ta byla využita při analyzování atraktivity Gambrinus ligy a její návštěvnosti v závislosti na vybraných faktorech. Výsledky: Došlo ke zhodnocení a zanalyzování návštěvnosti Gambrinus ligy v letech 2008 - 2013. Byly určeny důležité divácké faktory a byl posouzen jejich vliv na návštěvnost. Byla zjištěna silná závislost mezi návštěvností a atraktivitou týmu. Na základě získaných výsledků pak byla navrhnuta různá opatření, která by vedla k růstu návštěvnosti v krátkodobém i dlouhodobém časovém horizontu. Klíčová slova: sport, fotbal, atraktivita, diváci, fanoušci
Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům
Dýšek, Martin ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům Cíl práce: Rozbor marketingového programu tří fotbalových družstev a jeho aplikace směrem k fanouškům na základě literatury, získaných materiálů a provedených rozhovorů. Metody: Marketingový rozbor byl prováděn pomocí analýzy interních a externích dokumentů a publikací k danému tématu, dále pak pomocí nestrukturovaných rozhovorů s fanoušky a polostrukturovaných rozhovorů se zástupci klubů SK Slavia Praha a FC Flora Tallinn. Případová studie vycházela ze studia jednotlivých sportovních organizací a institucí a zachycuje popis vztahů v těchto klubech a vymezuje složitost tohoto problému. Tato deskriptivní studie je podpořena SWOT analýzou. Výsledky: Porovnání marketingových programů jednotlivých fotbalových klubů a způsobů, jakým jsou tyto programy aplikovány. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, sportovní marketing, komunikace, fanoušci
Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov s fanoušky a posléze poukázat na návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. Užité metody: Písemné dotazování, osobní dotazování, situační analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat. Výsledky: Pomocí získaných dat bylo zjištěno, že marketingová komunikace TJ JM Pedro Pérez Chodov je dostačující a fanoušci klubu jsou s ní spokojeni. V některých oblastech má ovšem klub výrazný prostor pro zlepšení. Na základě získaných informací proto byly předloženy návrhy, které by mohly komunikaci klubu vůči fanouškům zdokonalit. Klíčová slova: Florbal, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fanoušci, marketingová komunikace, situační analýza, osobní dotazování, písemné dotazování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí44 - 53dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.