Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklamní kampaň náborové akce Týden hokeje na Facebooku
Veselá, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Švábová, Hana (oponent)
Název: Reklamní kampaň náborové akce Týden hokeje na Facebooku Cíle: Hlavním cílem práce je příprava, realizace a analýza výsledků reklamní kampaně na Facebooku určena akci Týden hokeje, která se koná v rámci čtyřletého projektu Českého svazu ledního hokeje Pojď hrát hokej. Metody: Metody této diplomové práce se týkají dvou oblastí, a to reklamy na Facebooku a kvalitativního výzkumu. Kvůli specifickému odvětví reklamy na Facebooku byl v této diplomové práci vytvořen návod postupu tvorby reklamní kampaně na sociální síti Facebook, při kterém bylo využito nástroje pro reklamu Power Editor. Pro vyhodnocení reklamní kampaně bylo využito výsledků výkonnostních metrik plynoucích z analytického nástroje Power Editor, jejichž výčet byl definován na základě výzkumných otázek. Data metrik byla zpracována pomocí programu Microsoft Excel. Pro shrnutí všech kanálů marketingové komunikace projektu a začlenění reklamní kampaně na Facebooku do jejich výčtu byl proveden kvalitativní výzkum v podobě neformálního rozhovoru s manažerem projektu. Výsledky: Výsledkem této práce je vytvoření základního stavebního kamene pro tvorbu reklamních kampaní na Facebooku pro další náborové akce Týden hokeje, vytvoření návodu na tvorbu reklamní kampaně na Facebooku a předložení zpětné vazby a detailní analýzy výsledků první...
Nácvik techniky bruslení u žáků 9-10 let
Krátký, Ondřej ; Arnošt, Pavel (vedoucí práce) ; Vojta, Zdeněk (oponent)
Název: Nácvik techniky bruslení u žáků 9-10 let Cíle: Analyzovat systém a teoretické postupy pro výuku bruslení v ledním hokeji. Ze získaných informací následně vytvořit zásobník průpravných cvičení na rozvoj bruslařských dovedností u žáků 9 - 10 let. Metody: V teoretické časti práce byla použita metoda rešerše. Další metodou byla kompilace informací ze získaných studijních pramenů odborné literatury, elektronických zdrojů a článků. V hlavní části této práce byla použita metoda deskriptivně-analytická. Výsledky: Výsledkem je vytvořený zásobník průpravných cvičení na rozvoj bruslařských dovedností pro žáky věkové kategorie 9 - 10 let. Klíčová slova: Bruslení, hokej, didaktika, mladší skolní věk, cvičení
Sponzoring ve sportovním odvětví
Konečný, Daniel ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje sponzoringu ve sportovním odvětví se zaměřením na samotný proces získávání sponzorů a interakci mezi sponzorem a sponzorovaným. Hlavním cílem práce je analyzování přístupů zkoumaných sportovních klubů ke sponzoringu a zjištění současné situace v této oblasti. Metodou pro získání informací potřebných k úspěšnému vypracování této bakalářské práce byly polostrukturované rozhovory s kompetentními zástupci zkoumaných klubů. Výsledkem této práce je pak kromě analýzy současného stavu také navržení postupů, které by měly vést ke zlepšení současné situace v oblasti sponzoringu.
Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha
Babincová, Tereza ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Liška, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza současné marketingové a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha, především jeho marketingových aktivit a projektů a jeho komunikace s veřejností. Současně je cílem zjištění povědomí sparťanských fanoušků o těchto aktivitách a následné zhodnocení stávající marketingové a komunikační strategie na základě vlastního marketingového výzkumu a navržení vlastních návrhů na zlepšení této strategie. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku pojmů marketing, marketingový a komunikační mix, SWOT analýza a na specifika sportovního marketingu a významu reklamy a sponzoringu v oblasti sportu. Praktická část obsahuje základní informace o klubu HC Sparta Praha a jeho historii, jeho SWOT analýzu, rozbor jednotlivých marketingových aktivit a projektů klubu. V závěru práce je vyhodnocen marketingový výzkum, který byl proveden autorkou mezi příznivci klubu. Na základě výsledků výzkumu jsou navrženy vlastní nápady na zlepšení marketingové a komunikační strategie klubu.
Komparace zobrazení druhých nejvyšších českých soutěží ve fotbale a hokeji ve zpravodajství ČTK v ročníku 2015/2016
Franěk, Tomáš ; Trunečková, Ludmila (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Diplomová práce "Komparace zobrazení druhých nejvyšších českých soutěží ve fotbale a hokeji ve zpravodajství ČTK v ročníku 2015/2016" se zabývá mediálním pokrytím druhé fotbalové a první hokejové ligy s cílem zjistit, jak Česká tisková kancelář pojala v dané sezoně zpravodajství pro své klienty, kteří na její servis spoléhají, s přihlédnutím ke komparaci informování o obou soutěžích. Na příkladu druhé fotbalové a první hokejové ligy mapuje produkci sportovní redakce ČTK zejména z kvantitativního pohledu. Práce se zaměřuje na analýzu agenturního servisu, přičemž se věnuje několika obdobím: týdnu před začátkem sezony, prvnímu a desátému kolu, týdnu před začátkem jarní části fotbalové ligy a týdnu před začátkem předkola play-off hokejové ligy a momentům rozhodnutí v obou soutěžích. V teoretické části práce stručně připomíná historii obou soutěží, vývoj jejich herních systémů a nabízí přehled nejdůležitějších událostí z ročníku 2015/2016. Dále předkládá profil ČTK jako celku a jejího sportovního servisu. Práce sleduje, jaké bylo personální zabezpečení redakce a jaké bylo zdrojové zázemí. Práce rovněž kvantifikuje formáty zpráv a další žánry a vybraná metadata, důraz je kladen na interpretaci předkládaných dat. Ta jsou pro přehlednost vždy uvedena a sumarizována v tabulkách, užito je i grafů. Práce dále...
Sportovní centrum Za Lužánkami Brno
Skořepová, Lucie ; Kotek, arch Jakub (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Práce se věnuje řešení sportovního centra v Brně za Lužánkami. Území má velmi bohatou sportovní historii, která se datuje již od roku 1922. Zejména díky brněnské fotbalové a hokejové historii je v dnešní době území za Lužánkami velice diskutované. V důsledku chátrání a následně velmi špatného technického stavu obou stadionů se postupně hokej i fotbal z Lužánek odstěhoval. Diplomová práce se věnuje vypracování nového konceptu území, kde bude mít své místo jak sport profesionální, tak i rekreační. Rozsáhlá architektonická studie multifunkčního hokejového stadionu řeší umístění objektu na stejném místě, jako se nacházel stadion minulý. Klade důraz na velkorysé rozptylové plochy v okolí stadionu, snadnou orientaci a rozmístění vstupů ze všech stran objektu. Multifunkční využití stadionu je řešeno teleskopickou tribunou a nabízí běžnou kapacitu 10 500 diváků na hokejové utkání a až 14 300 diváků při koncertu na stání. Hlavním výrazovým prvkem exteriéru stadionu jsou fasádní lamely, které svým dynamickým osazením otevírají parter stadionu a jasně tak naznačují hlavní vstupy do objektu. V noci se skleněné lamely rozzáří pomocí integrovaného LED osvětlení a umožní tak vystřídat bezpočet různých tváří stadionu podle aktuálního dění uvnitř.
Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha
Veselá, Anna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Název: Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě rozboru finanční analýzy uplynulých let navržení a sestavení tří možných prognóz vývoje finanční situace klubu HC Sparta Praha. Metody: V první fázi této práce bude sestavena finanční analýza z osmi uplynulých let. Data budou analyzována v rámci analýzy rozvahy a výkazu zisku a ztrát, po které bude následovat analýza poměrových ukazatelů. Třetí fází bude konstrukce Taflerova bankrotního modelu. Na základě výsledků finanční analýzy budou sestaveny tři prognózy, a to realistická, optimistická a pesimistická. Prognózy budou vytvořeny z minulého vývoje hodnot výnosů, nákladů a hospodářského výsledku do roku 2020. Pro modelování prognóz bude použita funkce Forecast z programu Excel. Výsledky: Z komparace výsledků finanční analýzy se sportovními úspěchy vyšlo najevo, že se finanční situace sportovního klubu HC Sparta Praha vyvíjí na základě sportovních výsledků extraligového týmu. Jednotlivé prognózy tak byly sestaveny na základě nejlepších let pro optimistickou prognózu, nejhorších let pro pesimistickou prognózu a všech osmi analyzovaných let co se realistické prognózy týče. Klíčová slova: finanční analýza, hokej, hokejový klub, sportovní klub, prognóza, prognostické metody
Komunikační aktivity hokejového klubu HC Lev Praha v sezoně 2013/2014
Kristenová, Alice ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Cílem této práce je představení hlavních komunikačních aktivit hokejového klubu HC LEV Praha v sezoně 2013/2014 a jejich následné kritické zhodnocení. Úvodní kapitoly jsou věnovány charakteristice marketingové komunikace s přihlédnutím ke specifikům sportovního průmyslu a dále krátkému představení hokejového klubu. Samotné jádro práce, které se věnuje konkrétním komunikačním aktivitám klubu ve sledovaném období, je v závěru doplněno o kritický pohled a zhodnocení. To je založeno především na analýze facebookových dat, údajích o návštěvnosti domácích zápasů a porovnání s komunikačními aktivitami vybraných klubů NHL, jejichž marketingové strategie, včetně těch komunikačních, bývají na velmi vysoké úrovni. Z tohoto porovnání také vychází komunikační doporučení, jež jsou zmíněna v závěrečných kapitolách. Právě ucelený pohled na vnější komunikaci HC LEV Praha, její kritické zhodnocení a následná komunikační doporučení jsou největším přínosem této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.