Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 220 záznamů.  začátekpředchozí191 - 200dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh šnekového převodu pohonu výtahu
Otisk, Jan ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem šnekového převodu pohonu výtahu do stávající převodové skříně pohonné jednotky řady S3 pro pohon výtahu BOV 320/0,63. V této práci je obsažen rozměrový a kontrolní výpočet šnekového převodu. Výkresová dokumentace šneku a šnekového kola včetně jeho uložení je přílohou této práce.
Parní turbina s ejektorem
Slezáková, Iveta ; Ing.Drahomír Maša (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sladění spolupráce turbiny s ejektorem pracujícím společně do parní sítě. Práce obsahuje informace o těchto zařízeních i historický vývoj zařízení. Podstatou diplomové práce je termodynamický výpočet a návrh hlavních parametrů a rozměrů turbiny a ejektoru. Po té následuje výpočet celé soustavy turbiny s ejektorem a následně je proveden výpočet režimu turbiny při regulaci by- passem a porovnání výkonu systému s ejektorem a by-passem.
Dopravní charakteristiky v uspořádání 2+1
Kabeš, Luboš ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o komunikacích ve vícepruhovém uspořádání 2+1 v ČR a zahraničí. Zaměřuje se především analogii tohoto typu uspořádání v našich poměrech, tedy na úseky komunikací I. tříd se zvětšeným počtem jízdních pruhů pro pomalá vozidla do stoupání. Součástí práce je ověření některých dopravních charakteristik dopravního proudu včetně porovnání s klasickými dvoupruhovými komunikacemi, zejména z pohledu: úsekových rychlostí; možnosti předjíždění; nehodovosti a závislosti podélného sklonu. Práce si klade za cíl zhodnocení zkušeností ze zahraničí a dosažených výsledků z tuzemských komunikací pro možnosti aplikace uspořádání 2+1 v České republice.
Optimalizace vybraných návrhových prvků ČSN pro projektování pozemních komunikací
Stránský, Jakub ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci návrhových hodnot oblouků směrového řešení pozemních komunikací. Zabývá se porovnáním hodnot mezi českou a zahraničními normami a příčinami rozdílu. Praktická část zkoumá hodnoty skutečné rychlosti vozidel projíždějících oblouky o různých parametrech, které byly naměřeny při měření na vybraných obloucích během roku 2014. Z nich jsou odvozeny nové návrhové hodnoty, které by mohly být užívány pro návrh směrového řešení.
Analýza akustického signálu pro detekci rychlosti vozidel
Koníčková, Tereza ; Beneš, Petr (oponent) ; Klusáček, Stanislav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvoření programu pro analýzu zvukového signálu projíždějícího automobilu s cílem určení rychlosti. Práce popisuje jednotlivé metody měření rychlosti automobilu a předkládá novou metodu měření rychlosti – využití Dopplerova principu při analýze zvukového signálu. Práce ověřila, že je tuto metodu k určení rychlosti vozidla možno použít.
Inovace automobilového alternátoru
Volek, Martin ; Hýsek, Roman (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá elektromagnetickým návrhem automobilového alternátoru s drápkovým rotorem 14V/120A. Tento návrh je dále ověřen v programu Maxwell s nástrojem RMxprt. Výsledky obou výpočtů jsou porovnávány. Navrhnutý alternátor je také porovnáván s výsledky naměřenými v laboratoři na alternátorech podobného typu. Dále jsou zde analyzovány jednotlivé výkonové ztráty stroje a uvedeny možnosti snížení těchto ztrát, což má za následek zvýšení celkové účinnosti.
Návrh, optimalizace a modelování provozních stavů synchronního stroje s permanentními magnety na rotoru
Bláha, Martin ; Ondrůšek, Čestmír (oponent) ; Kurfűrst, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o možnosti využití metody konečných prvků pro analýzu synchronního stroje s permanentními magnety na rotoru. Cílem této práce je ověření možnosti používat k efektivnějšímu návrhu synchronních motoru s permanentními magnety konečně prvkovou síť a software Maxwell. Na vytvořeném parametrickém modelu jsou provedeny simulace dle zadání. Cílem práce bylo zjištění indukovaného napětí, ztrát v železe, indukčností stroje, a provedení demagnetizační analýzy. Vytvořený parametrický model byl dále použit pro optimalizaci vybraných parametrů. Z výsledků optimalizace byly získány nové rozměry permanentních magnetů. Účinnost stroje byla zvýšena vlivem změny materiálu permanentních magnetů a optimalizovaných rozměrů stroje.
Design of Communication system among Moving Vehicles
Klampár, Marián ; Polívka, Michal (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
The purpose of this thesis is to show up possibilities of inter-vehicle communication and to introduce new approaches in communication for the purpose of enhancing the security and the fluency of vehicle transportation. This thesis also highlights vulnerabilities in communication. The main goal is the analysis of existing technology and the design of protocol for data transfer with focus on minimizing handover time of informations. Part of the design is a simulation of communication based on acquired information.
Způsoby měření otáček a kroutícího momentu v automatizovaných systémech
Vávra, Josef ; Janda, Marcel (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce, je seznámit se zpusoby snímání otácek a krouticího momentu u automatizovaných systému a aplikovat vybrané prístroje na skutecnou laboratorní úlohu, která by mohla sloužit pro výuku v laboratori pohonu.
Dopplerovský radar pro měření rychlosti vozidel
Kulig, Radomír ; Józsa, Ladislav (oponent) ; Šebesta, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá měřením rychlosti objektů pomocí dopplerovského radaru, komunikujícího s okolím prostřednictvím rozhraní RS232. Práce obsahuje kompletní řešení tohoto dopplerovského radaru a to jak z pohledu schémat zapojení jednotlivých dílčích obvodů tak i programu pro řídící mikroprocesor. Na konci práce jsou pak shrnuta měření rychlosti prostřednictvím tohoto radaru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 220 záznamů.   začátekpředchozí191 - 200dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.