Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 74 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Společenská odpovědnost firem v hotelnictví
Staňková, Adéla
Staňková, A. Společenská odpovědnost firem v hotelnictví. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem v hotelnictví. Tato problematika je nejdříve představena v literární rešerši, ve které je čerpáno z českých i zahraničních zdrojů. Obsahem diplomové práce je průzkum vlivu společenské odpovědnosti na spotřební chování návštěvníků a jejich celkový postoj k této problematice. Pozornost je věnována také vlivu na loajalitu návštěvníka. Tento průzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření mezi návštěvníky hotelových zařízení. Výsledná data jsou analyzována pomocí statistických metod. Zkoumána je taktéž aktuální situace mezi hotelovými zařízeními v České republice, včetně podmínek pro realizaci společensky odpovědných aktivit. K tomu byly využity sekundární zdroje publikované především odbornými organizacemi České republiky. I v tomto případě bylo využito dotazníkové šetření, a to mezi poskytovateli hotelových služeb v České republice. Výsledkem realizovaných průzkumů je malá míra záměrné implementace společensky odpovědných aktivit podniků a tím pádem i jejich minimální propagace. Nedostatečná propagace vede k nízké informovanosti návštěvníků, a tím pádem minimálnímu vlivu na jejich spotřební chování. Za nejdůležitější aktivity ze strany návštěvníků jsou považována opatření podporující ochranu přírody, místní kulturu a využívání regionálních produktů. Na základě analýzy literárních zdrojů a výsledků realizovaných průzkumů jsou v závěru práce navržena praktická doporučení pro poskytovatele hotelových služeb.
Vplyv ekologických ocenení na výber ubytovania v hoteloch
Hrušková, Alžbeta
Bakalářská práce se zabývá problematikou ekologických ocenění hotelů a jejich vlivem na poptávku potenciálních hostů po ubytování. V teoretické části jsou popsány jednotlivé pojmy související s hotelnictvím, ekohotely, green managementem a ekologickými oceněními hotelů, která pomáhají k lepšímu pochopení praktické části. Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění vlivu ekologických ocenění na výběr ubytování v hotelu potenciálními hosty. K vyhodnocení vlivu byl zpracován dotazník, který je zaměřený na danou problematiku a jeho výsledky jsou v závěru praktické části vyhodnoceny. Na základě zpracování výsledků bylo zjištěno pozitivní vnímání zavádění environmentálních postupů do organizační struktury hotelu. Avšak znalost ekologických ocenění není faktor, který by ovlivňoval ve větší míře poptávku po ubytování.
Návrh úprav a doplnění komunikačního mixu konkrétního hotelu
Eliášová, Daniela ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace hotelu Avanti sídlící ve městě Brně a následným zpracováním návrhů komunikačního mixu. Cílem práce je vytvořit návrhy na úpravu / doplnění komunikačního mixu, které povedou ke zlepšení stávající situace hotelu. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, která obsahuje vysvětlené pojmy z dané oblasti, praktickou, ve které je zhodnocen současný stav společnosti a návrhovou, kde jsou vytvořené návrhy vedoucí ke splnění stanovených cílů.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Doležal, Tomáš ; Mečíř, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti ubytovacího zařízení Jacob Brno prostřednictvím její značky. Stávající situace společnosti je rozebraná dle teoretických poznatků. Na základě teorie hodnotového řetězce je rozebrán proces tvorby hodnoty pro zákazníka a ten je porovnán s konkurenční společností. Dle této a dalších analýz je navrženo rozšíření nabídky již zmíněného zařízení o doplňkové služby, především o konferenční místnost a vylepšený způsob, jak ubytovat hosty.
Revenue management v malém ubytovacím zařízení
Lebedeva, Anna ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Tématem této diplomové práce je Revenue Management a použití jeho principů v malém ubytovacím zařízení. Revenue Managementu jako nezbytné současti nejen hotelového průmyslu, je věnováno mnoho českých a zahraničních publikací. V této práci jsou představeny jeho principy: techniky, metody a technické nástroje, které původně vznikly pro použití leteckými společnostmi a následně velkými hotely. Práce představuje příklady přizpůsobení těchto principů ve vybraném malém hotelu a dopady jejich implementace.
Hodnocení pracovní motivace zaměstnanců v hotelnictví
Krejčíková, Denisa ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit úroveň pracovní motivace zaměstnanců vybraného hotelu v České republice. Oblast hotelnictví je specifická vysokou náročností na lidskou práci. Díky této náročnosti může motivovaný personál znamenat pro hotel významnou konkurenční výhodu. Cíle diplomové práce bylo dosaženo díky dotazníkovému šetření zkoumající názory a postoje zaměstnanců hotelu, řízeného rozhovoru s generálním manažerem, příběhů zaměstnanců a návrhu motivačního programu. Součástí práce je také SWOT analýza motivace v hotelu. Z dotazníkového šetření vyplývá nespokojenost zaměstnanců se mzdou, dobré vztahy s kolegy a stimulující efekt pouze některých poskytovaných benefitů. Generální manažer hotelu nejvíce zdůrazňuje poskytování zpětné vazby, uznání či ocenění a při splnění cílů i finanční odměny. Přínosem práce je navrhovaný motivační program, sestavený na základě individualizovaného Cafeteria systému nabízených benefitů.
Problematika terciárního vzdělávání v oborech hotelnictví a gastronomie
Burešová, Pavla ; Janiš, Kamil (vedoucí práce) ; Prusáková, Viera (oponent) ; Jakubíková, Dagmar (oponent)
Cílem disertační práce nazvané Problematika terciárního vzdělávání v oborech hotelnictví a gastronomie je na základě analýzy současného stavu profesního vzdělávání ve zkoumané oblasti vytvořit koncept profesních standardů s definováním klíčových kompetencí a vzorový profil absolventa bakalářského a navazujícího magisterského studia zkoumaného oboru. Pro zpracování předkládané studie bylo využíváno kombinace několika metod a technik - komparace prostředí vysokoškolského vzdělávání ve zkoumaném oboru v ČR a v Evropě, dotazníkové šetření zahrnující výsledky od 556 respondentů, pozorování a osobní rozhovory se zástupci zaměstnavatelů. Výsledky z vyhodnocených analýz a syntézy napomohly k formulování závěrů. Vzdělávací model pro vysokoškolskou úroveň hotelnictví a gastronomie umožňuje modifikace v rámci studijního programu - s ohledem na požadavky profesního prostředí. Na základě výsledků šetření jsou definovány kompetence, které jsou od absolventů vyžadovány zaměstnavateli zkoumaného odvětví. Klíčové kompetence se odvíjejí od sociálních a interpersonálních dovedností, od empatie, motivačních schopností, komunikačních dovedností, multikulturní tolerance. Mezi základní odborné kompetence patří systematičnost, kritičnost, analytičnost, organizační dovednosti, kreativita a smysl pro detail, umění predikce,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 74 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.